quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zou meer gebruik maken van grotere adblocks, zoals de 300x250 of 728x90 deze hebben betere prestaties dan de 468x90.
Meer bezoekers, tja met een blogspot ligt dat wat lastiger.. als je met deze blog serieus aan de gang wilt gaan en een lange tijd bij gaat houden raad ik het aan om een domeinnaam met hosting te kopen en dan Wordpress erop gooien. Dan kun je meer bezoekers ontvangen uit de zoekmachines.
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind domein + wordpress + veel tijd wel mooier, maar je kan net zo 'rijk' worden met gewoon een blogger account.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bullshit? Het is geen bullshit.. je hebt VEEL meer controle over je blog met Wordpress dan met blogspot. Daarnaast kun je je eigen website met wordpress door verkopen mocht je willen stoppen en zo nog een aantal zaken wat voordelen geven over je eigen hosting/domain/blog.
Daarnaast moet je eens leren lezen ik gebruik de woorden "raad ik je aan" en "ligt wat lastiger".
En wat denk je zelf wat Google serieuzer neemt en beter indexeert?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef JDx het volgende:
Zal misschien evenveel verdienen en even goed gevonden worden, tenzij je er echt veel werk in steekt. Maar als je er serieus mee bezig wil is een eigen domein wel beter zoals Geo zei. Het is allemaal van jezelf, je kan ermee doen wat je wil en je zit niet vast aan regels.
Kost ook nog eens weinig.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef RPG het volgende:
Ook eens met Geo. Eigen domeinen zijn sowieso waardevoller plus wat denk je als blogger of in dit geval blogspot er geen zin meer in heeft. Dan ben je vaak alles kwijt omdat je vaak niet eens bij de database kan komen en je dus eigenlijk weer helemaal opnieuw mag gaan beginnen.
Plus ik neem een eigen domein sneller serieus in de zoekopdrachten dan een blogspot site. En zo zullen er veel meer zijn met mij. Dat houd niet in dat het onmogelijk is met blogspot geld te verdienen. Je bent alleen veel meer beperkt in wat je kan doen.
Ik wacht nog steeds op iets van een reactie van Google.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben dus vandaag ook begonnen met Adsense, alleen aan het wachten tot de kliks komen
Die reactie heb ik, ik wacht tot er daadwerkelijk iets te zien is van kliks en de verwerking daarvan.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iets van een reactie van Google.
Ik had binnen een uur de bevestiging binnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef JDx het volgende:
Zou ik me opnieuw aanmelden als ik jou was, kan nooit zo lang duren.
Via een ander google acount?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef JDx het volgende:
Zou ik me opnieuw aanmelden als ik jou was, kan nooit zo lang duren.
Ja, dat blijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef JDx het volgende:
Ja als je ooit afgewezen bent krijg je niet zo snel weer een account.
Is het dan bij mij zo snel gegaan omdat ik een uniek forum met unieke content heb ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef JDx het volgende:
Ja als je ooit afgewezen bent krijg je niet zo snel weer een account.
Twee maal per uur worden de gegevens bijgewerkt. Kan best zijn dat 1 klik is geweest van ruim 1 euro. Of wellicht wat Fokkertjes die hebben geklikt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe vaak per dag worden die Schattingen voor inkomsten bijgewerkt? realtime? sprong net van 0 naar 1.21 euro.
Me eerste adsense euro's![]()
vanmiddag geplaats en nu al resultaat!
Sluikreclame.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Razor21 het volgende:
Hier een Nederlands succes met Adsense.
Mag ik je site zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben dus vandaag ook begonnen met Adsense, alleen aan het wachten tot de kliks komen
Ja, ben bezig met aanpassen van mijn site. Wou eigenlijk Pawn Stars kijken, maar moet dit nu af hebben!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Afwazig het volgende:
James, irritante achtergrond op je site man, doe eens een rustigere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |