Zelfs die heb ik niet, m'n turkse bovenbuurman waarschuwt me altijd als ie gaat boren in huis in het weekend.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef eriksd het volgende:
Prima TT. Enige irritante zijn soms lawaaiige bovenburen.
Ik merk wel dat de gemoederen her en der een beetje hoog oplopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
6 slotjes op rij, er komen zeker verkiezingen aan.
Is er al een topic over het 1vandaag debat?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
6 slotjes op rij, er komen zeker verkiezingen aan.
Merk ik niets vanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de gemoederen her en der een beetje hoog oplopen.
Nee, volgens mij niet, ga je gangquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een topic over het 1vandaag debat?
Klopt, provinciaal gaat het vooral heel erg nergens over. Heb laatst een avond verspild aan zo'n debat en de enige conclusie die we daaruit konden trekken is dat ze zo snel mogelijk afgeschaft moeten wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Monolith het volgende:
Het blijven allemaal landelijke politici natuurlijk. Aan de andere kant boeien de provinciale standpuntjes me ook nauwelijks.
Latent salafisme.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
En waarom heeft die PVV-er zo'n vies baardje?
Geen idee. Hoe het ook zij; ik moet beide debatten aan mij voorbij laten gaan alsmede de verkiezingsavond komende woensdag.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Merk ik niets van
Debat van vandaag mis ik, morgen is er ook nog 1 hé?
Nee, niet Bauerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef opastokvis het volgende:
'Heb je even voor mij' doet het zeepsop rijkelijk schuimen mijn waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |