Ik weet het niet hoor, maar volgens mij worden sommigen iedere morgen wakker met dollartekens in de ogen. Kijk wat modaal verdient en doe de rekensom.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een leuk salaris zijn voor iemand die na zijn masters net begint, maar als ik zie waar dat maximaal naartoe lijkt te gaan dan hoef je er niet op te rekenen dat je lang met het bedrijfsleven kunt concurreren, en met zo'n beperkt toekomstperspectief voor iemand die zo'n investering in z'n toekomst heeft gedaan (stufi wordt immers steeds meer uitgekleed) lijkt de kans me klein dat ze veel leerkrachten gaan krijgen die aan die eisen voldoen.
Het wordt voornamelijk aantrekkelijk voor mensen met kinderen wiens partner ook nog een goede baan heeft...
Eigenlijk meer om dat ik de hele tijd uitnodigingen kreeg om mij aan te melden op linkedin en ik via die route toch weer wat bekenden heb gevonden. Tja, het is daar niet voor bedoeld dus heb ik mij maar even aangepast aan de heersende norm daar. Ik heb er nu gewoon netjes bijgezet dat ik geen interesse heb in banen of aanbiedingen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
we lezen allemaal wel eens wat verkeerd
[..]
Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet helemaal, hoeft ook niet, maar als de diploma's geen waarde hebben door beperkingen, wat is dan de toegevoegde waarde van je cv online zetten? Gewoon om te laten zien waar je je in hebt verdiept? Of kijken hoeveel aanbiedingen je krijgt? Ik noem maar wat hoor, geen idee.
Geschiedenis is echt zo'n vak wat door de leerkracht leuk gemaakt moet worden... ik vond het niets, maar B had door opa z'n prachtige verhalen over Napoleon, terwijl we in Parijs in de Dome des Invalides naast de sarcofaag van Napoleon zaten, weer wel interesse in geschiedenis (en een fatsoenlijk cijfer)... hoewel hij het niet als examenvak gekozen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik geen geschiedenis dacht ik, maar wel toen ik een jaar of 13/14 was. Ook niks van opgestoken, die leraar gebruikte proefwerken van de jaren ervoor en zo had je alle antwoorden al. Daar scoorde je je cijfers mee en dan kon dat compenseren met het slechte cijfer op je examen. Triest eigenlijk.
Nee je interesses veranderen domweg als je ouder word. Ik heb wel een goede keus gemaakt destijds.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik geen geschiedenis dacht ik, maar wel toen ik een jaar of 13/14 was. Ook niks van opgestoken, die leraar gebruikte proefwerken van de jaren ervoor en zo had je alle antwoorden al. Daar scoorde je je cijfers mee en dan kon dat compenseren met het slechte cijfer op je examen. Triest eigenlijk.
ah ok, thanks, nu begrijp ik hetquote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk meer om dat ik de hele tijd uitnodigingen kreeg om mij aan te melden op linkedin en ik via die route toch weer wat bekenden heb gevonden. Tja, het is daar niet voor bedoeld dus heb ik mij maar even aangepast aan de heersende norm daar. Ik heb er nu gewoon netjes bijgezet dat ik geen interesse heb in banen of aanbiedingen.
Jij harkt geen 4000 bij elkaar? Dat wordt toch eens wat schuiven met aandelen en obligaties pietje!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso moet je op FOK! nooit geen salaris-discussies voeren, alle topics erover worden overspoeld met mensen die wel ff 4.000 euri's per maand bij elkaar harken.
Dat dus. Om je gerust te stellen, ik heb het niet Pietjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso moet je op FOK! nooit geen salaris-discussies voeren, alle topics erover worden overspoeld met mensen die wel ff 4.000 euri's per maand bij elkaar harken.
Niet eens middelbare school?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus. Om je gerust te stellen, ik heb het niet Pietje
Maar ik ben dan ook diplomaloos
Ik zie er twintig jaar jonger uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben in het echt 10 cm langer dan op FOK!
Arrogantjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alleen staat op mijn jaaropgaaf dat ik het wel heb (ff gecheckt), maar dat is dan inclusief vakantiegeld ed
Nope, gezakt in de vierde van de MAVO en aan het werk gegaan. Niet eens de moeite genomen om een herexamen te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet eens middelbare school?
Wat modaal verdient doet er in feite niet toe als je een masters afgerond hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij worden sommigen iedere morgen wakker met dollartekens in de ogen. Kijk wat modaal verdient en doe de rekensom.
Hoeveel VMBO-ers zijn er, hoeveel MBO-ers zijn er, hoeveel HBO-ers zijn etc.
Joh, wat verdient een projectleider zonder diploma's in het onderwijs, kijk de BVE schalen er op na en gok maar. Je kunt er nooit ver naast zittenquote:
Netto hè, plus een mobieltje, laptop en een leaseauto van ¤ 50.000,=quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zou je dood schrikken als je ziet wat een verpleegster die vier jaar doorgeleerd heeft krijgt ten opzichte van een chirurg.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat modaal verdient doet er in feite niet toe als je een masters afgerond hebt.
Wat VMBO, MBO en HBO oplevert ook niet....
Je gaat de kennis, ervaring en bijbehorend salaris van een chirurg toch ook niet vergelijken met dat van de verpleegster die net haar opleiding afgerond heeft?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nooit dingen van de zaak gehad. Buiten mijn ontslag.
Mijn contract is beëindigd met wederzijds goedvindenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
En gezien ze in het lager onderwijs leren lezen, schrijven en rekenen, lijkt me dat ze daar juist in moeten investeren, maar dat doen ze niet, en die salarissen zijn nou eenmaal niet echt super.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je dood schrikken als je ziet wat een verpleegster die vier jaar doorgeleerd heeft krijgt ten opzichte van een chirurg.
En ik vind dat je ook aanmatigend doet over het lerarensalaris, dat is namelijk gewoon een goed salaris. (behalve dan in het lager onderwijs)
Ik ben tegenwoordig huisman, niet omdat ik dat verkozen... [...] .. nog dromen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Laysa het volgende:
Ik ben tegenwoordig huisvrouw....Das niet omdat ik dat verkozen heb, maar nu het eenmaal zo is, is dat ook best prima....
Ik ben gelukkig met weinig, maar heel soms zou het fijn zijn als we het ietsje breder zouden hebben....heb ik toch nog dromen
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig huisman, niet omdat ik dat verkozen... [...] .. nog dromen.
Het deugt gewoon niet. Enerzijds hoge eisen stellen aan docenten en anderzijds de poten onder het hoger onderwijs afzagen. Je bent bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je na je duur betaalde master het onderwijs in gaat. Kijk als de overheid dan deels je schuld kwijtscheld als je dan ook minstens x jaar docent blijft dan is het weer andere lulkoek.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gezien ze in het lager onderwijs leren lezen, schrijven en rekenen, lijkt me dat ze daar juist in moeten investeren, maar dat doen ze niet, en die salarissen zijn nou eenmaal niet echt super.
Dat er in het middelbaar onderwijs beter betaald wordt kan wel zijn, maar het zijn nog steeds geen bedragen waarvan je kunt verwachten dat hij z'n masters eraan gaat besteden... tenzij het een vak is waarmee je toch geen fatsoenlijke baan kunt krijgen buiten het onderwijs.
De rest zorgt ervoor dat wij daarmee de rekening kunnen betalen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn we met een hoop thuiszitters in dit topic hè
Het klopt idd niet als je aan de ene kant de eisen verhoogt, maar het aan de andere kant mensen lastiger maakt aan die eisen te voldoen... en helemaal als het gaat om toekomstperspectieven die toch al niet altijd even rooskleurig zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het deugt gewoon niet. Enerzijds hoge eisen stellen aan docenten en anderzijds de poten onder het hoger onderwijs afzagen. Je bent bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je na je duur betaalde master het onderwijs in gaat. Kijk als de overheid dan deels je schuld kwijtscheld als je dan ook minstens x jaar docent blijft dan is het weer andere lulkoek.
Toch wel een aardig potje meequote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
Stiekum zijn we 1 grote kliekquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
Ik ben onschuldig, N. betaalt meer belasting dan ik per maand kostquote:Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest zorgt ervoor dat wij daarmee de rekening kunnen betalen!
Niet echt. Economische gronden en onderdeel van een ontslaggolf, dus dan heb je nergens recht op en is alles wat je wel krijgt mooi meegenomen. En dat was een relatief schijntje.quote:
Meldt!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
Er zijn zat banen. Maar er solliciteren gemiddeld 200 mensen op. Dan val je als 40 plus al snel buiten de boot.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het klopt idd niet als je aan de ene kant de eisen verhoogt, maar het aan de andere kant mensen lastiger maakt aan die eisen te voldoen... en helemaal als het gaat om toekomstperspectieven die toch al niet altijd even rooskleurig zijn.
Je moet er maar zin in hebben: zo'n hele klas vol kutpubers, die eigenlijk liever wat anders zouden doen, maar tegelijkertijd ook niet meer de tijd en de lesmiddelen hebben om ze echt op een leuke manier wat te leren.
Met een beetje een gangbare opleiding zijn er meer dan genoeg beter betaalde, leukere banen.
Je bent geen dief van je eigen portemonnee. Je werkt sowieso al ongeveer 180 uur minder op jaarbasis dan in het bedrijfsleven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het deugt gewoon niet. Enerzijds hoge eisen stellen aan docenten en anderzijds de poten onder het hoger onderwijs afzagen. Je bent bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je na je duur betaalde master het onderwijs in gaat. Kijk als de overheid dan deels je schuld kwijtscheld als je dan ook minstens x jaar docent blijft dan is het weer andere lulkoek.
Ja, maar wat verdient een leerkracht op z'n 45ste?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie sporen allemaal echt met met die hoge salarissen, zie hier de tabel, ook na vijf jaar werken
http://mens-en-samenlevin(...)bo-of-wo-studie.html
Je doet het goed blijkbaar hulde dat gezeik van het UWV is ook niet allesquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet echt. Economische gronden en onderdeel van een ontslaggolf, dus dan heb je nergens recht op en is alles wat je wel krijgt mooi meegenomen. En dat was een relatief schijntje.
Maar ik ben nog steeds blij met mijn ontslag van toen. Eigen baas zijn bevalt me zoveel beter!
Kijk, dat lijkt ergens op. Nice!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie sporen allemaal echt met met die hoge salarissen, zie hier de tabel, ook na vijf jaar werken
Hangt er maar vanaf hoe goed hij is en in welke bedrijfstak hij zit. Er zijn er vermoedelijk genoeg die nooit boven 2 x modaal uitkomen. Maar dat zegt mijn intuïtie en kan ik dus niet hard makenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wat verdient een leerkracht op z'n 45ste?
Terwijl die WO-er na 5 jaar nog heel aardig doorgroeit en op z'n 45ste toch echt wel meer dan 2x modaal pakt.
Op en af, maar over het algemeen mag ik niet klagen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
Je doet het goed blijkbaar hulde dat gezeik van het UWV is ook niet alles
Bij de weg: die tabellen zijn op z'n minst vreemd....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*meldtquote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
De belasting die ik al betaald heb kan ik nooit meer opmaken door thuis zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, N. betaalt meer belasting dan ik per maand kost
Áls ik globaal kijk bij die inkomens van het HBO zijn ze aardig bij wat ik te horen kreeg en in beeld heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de weg: die tabellen zijn op z'n minst vreemd....
Als ik bij de inkomens HBO kijk dan klopt er weinig aan de plus en min percentages en bedragen ten opzichte van werktuigbouwkunde, en hetzelfde geldt voor de bedragen en genoemde percentages bij WO tov van recht...
Dat bedoel ik dus niet, wat ik wel bedoel:quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Áls ik globaal kijk bij die inkomens van het HBO zijn ze aardig bij wat ik te horen kreeg en in beeld heb.
Dat is nettoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus niet, wat ik wel bedoel:
HBO:
Fysiotherapie zou 20% meer zijn dan werktuigbouwkunde, na 1½ jaar is het salaris gemiddeld ¤ 1525 en na 5 jaar is het salaris gemiddeld ¤ 2300
International business & languages zou 2% meer zijn dan werktuigbouwkunde, na 1½ jaar is het salaris gemiddeld ¤ 1550 en na 5 jaar is het salaris gemiddeld ¤ 2325
En dat zijn dan toevallig zo even de hoogste en de laagste uit dat rijtje... procentueel gezien.
Nou weet ik niet wie dat lijstje gemaakt heeft, en waar die percentages dan op gebaseerd moeten zijn, maar ergens klopt er iets niet; of bij de bedragen, of bij de percentages, maar degene die dat lijstje heeft gemaakt heeft iig niet opgelet bij rekenen.
Dat is dan de luxe die ik wel heb, mijn werkster kan ieder moment binnen komen vallenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Coos het volgende:
Net klaar met de badkamer schoonmaken. Wat een teringwerk als je niet goed uit de voeten kan.![]()
Ja....quote:
Dat is nettoquote:
Dan is mijn uitkering nog hoger terwijl ik netto 50 % minder heb. De avondiensten en weekenddiensten plus 2 weken standby staan werden er afgesnoeptquote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja....
De verschillen in de percentages zitten trouwens in het aantal gewerkte uren... in feite heb je dus nog geen flauw idee hoeveel iemand voor een standaard aantal gewerkte uren verdient.
Ik wel, gewoon veel minder dan jij en nog veel meer mensen denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
in feite heb je dus nog geen flauw idee hoeveel iemand voor een standaard aantal gewerkte uren verdient.
Jij hebt helemaal strontmazzel gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is mijn uitkering nog hoger terwijl ik netto 50 % minder heb. De avondiensten en weekenddiensten plus 2 weken standby staan werden er afgesnoept
Dat klopt, maar de kans dat je destijds kon gaan studeren was ook een stuk kleiner...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je toch voor 30 jaar geleden je HBO of beter nog, een Universitaire studie had gehad, dan was je dé man of vrouw (als die laatsten er al waren) in bonus.
En ook een stuk zwaarder dan nu.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de kans dat je destijds kon gaan studeren was ook een stuk kleiner...
Dat doe je netjes dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Soury het volgende:
Dan is mijn uitkering nog hoger terwijl ik netto 50 % minder heb. De avondiensten en weekenddiensten plus 2 weken standby staan werden er afgesnoept
Ik klaag ook niet echt. Plus weet ik donders goed dat ik de standaard qua salaris never nooit meer ga halen. Dondert me ook niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal strontmazzel gehad![]()
Trakteren, trakteren![]()
![]()
Deed Pietquote:
Het ging om dat lijstje met die HBO/WO salarisvergelijkingenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, gewoon veel minder dan jij en nog veel meer mensen denken.
Die laat ik voor jouw rekening al vind ik hem wel erg flauw.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om dat lijstje met die HBO/WO salarisvergelijkingen![]()
Dat jij de hele tijd op je werk een beetje zit te FOK!ken weten we allemaal allang![]()
Er werd niet harder gewerkt, sterker nog, het tempo lag een stuk lager dan nu.quote:Werd er vroeger dan gewoon harder gewerkt?
We laten de computer voor ons werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
Werd er vroeger dan gewoon harder gewerkt?
Voor internet ging je patiencen! Daarvoor weet ik eigenlijk niet meer. Volgens mij werkte ik toen gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jij de hele tijd op je werk een beetje zit te FOK!ken weten we allemaal allang![]()
Wat deed iedereen "vroeger" eigenlijk, toen men nog niet op t werk kon internetten?
Want ik neem aan dat er niets minder om geouwehoerd wordt.
Zelfs de rookpauzes kosten tegenwoordig meer tijd, omdat je er een pauze voor moet nemen....
Ik deed dagen geen kont op mijn werk domweg omdat alles goed liep. Soms had ik een week avonddienst en werd ik 3 keer gebeld, meestal als ik bij de Burger King stondquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat deed iedereen "vroeger" eigenlijk, toen men nog niet op t werk kon internetten?
Want ik neem aan dat er niets minder om geouwehoerd wordt.
Zelfs de rookpauzes kosten tegenwoordig meer tijd, omdat je er een pauze voor moet nemen....
Je maakt zelf een grapje in de trant van "een stuk minder dan een hoop mensen denken", dan moet zo'n "op het werk FOK!ken" ook wel kunnen....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die laat ik voor jouw rekening al vind ik hem wel erg flauw.
Ja, dat dachten ze ook met de mechanisatie van de industrie... dat duurde ook niet lang voordat dat betekende dat je baan overbodig was gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We laten de computer voor ons werken.
Jep, maar ik had zojuist gepost dat ik vandaag een verlofdag zou nemen omdat ik niet zo veel geproduceerd hadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt zelf een grapje in de trant van "een stuk minder dan een hoop mensen denken", dan moet zo'n "op het werk FOK!ken" ook wel kunnen....
Het was het intrappen van een open deur, makkelijk maar te simpel om te laten liggen, maar zeker niet kwetsend bedoeld.
Flauw? Ja... open deur immers.
Al acht jaar geleden kon ik thuishulp krijgen. Maar ik vindt dat ik zo lang mogelijk zoveel mogelijk zelf moet kunnen doen. Dan doe ik er maar 10 x zo lang over. Ben tenslotte toch thuis!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan de luxe die ik wel heb, mijn werkster kan ieder moment binnen komen vallen
Helemaal waar. In plaats van 8 man doet ééntje hetquote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dachten ze ook met de mechanisatie van de industrie... dat duurde ook niet lang voordat dat betekende dat je baan overbodig was geworden
Moet je eens aan stratenmakers uitleggen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We laten de computer voor ons werken.
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Al acht jaar geleden kon ik thuishulp krijgen.
jij hebt toch al een werkster, wat moet je er met 2, hebbertquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?
quote:
Misschien was het wel een hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?
Met twee wordt het nog schonerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt toch al een werkster, wat moet je er met 2, hebbert
Zuigt ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hem.![]()
[ afbeelding ]
maak jij zoveel bende dan?? en ruim je zelf niks op en was je zelf niet af of spaar je alles opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met twee wordt het nog schoner
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
Pietje RTL 7
20:30 Voetbal International
niet deze??quote:
Als ik 1,5u VI heb gezien ben ik er wel klaar mee denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet deze??
22:30 De beste voetballers ooit: Zinedine Zidane
Hey Heks, hoe krijg je die gore gele kleur van het roken van deuren? (Zonder dat het strepen nalaat)quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak jij zoveel bende dan?? en ruim je zelf niks op en was je zelf niet af of spaar je alles op
ik erger me mateloos aan het tv spotje van Cohen ( sorry remlof )quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen schaft een JSF af....eeuuhhh....aan...
water met amoniak, lekker met een natte lap/spons en goed nadrogen met oude theedoek of kussensloopquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Heks, hoe krijg je die gore gele kleur van het roken van deuren? (Zonder dat het strepen nalaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |