Het ging om dat lijstje met die HBO/WO salarisvergelijkingenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, gewoon veel minder dan jij en nog veel meer mensen denken.
Die laat ik voor jouw rekening al vind ik hem wel erg flauw.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om dat lijstje met die HBO/WO salarisvergelijkingen![]()
Dat jij de hele tijd op je werk een beetje zit te FOK!ken weten we allemaal allang![]()
Er werd niet harder gewerkt, sterker nog, het tempo lag een stuk lager dan nu.quote:Werd er vroeger dan gewoon harder gewerkt?
We laten de computer voor ons werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
Werd er vroeger dan gewoon harder gewerkt?
Voor internet ging je patiencen! Daarvoor weet ik eigenlijk niet meer. Volgens mij werkte ik toen gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jij de hele tijd op je werk een beetje zit te FOK!ken weten we allemaal allang![]()
Wat deed iedereen "vroeger" eigenlijk, toen men nog niet op t werk kon internetten?
Want ik neem aan dat er niets minder om geouwehoerd wordt.
Zelfs de rookpauzes kosten tegenwoordig meer tijd, omdat je er een pauze voor moet nemen....
Ik deed dagen geen kont op mijn werk domweg omdat alles goed liep. Soms had ik een week avonddienst en werd ik 3 keer gebeld, meestal als ik bij de Burger King stondquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat deed iedereen "vroeger" eigenlijk, toen men nog niet op t werk kon internetten?
Want ik neem aan dat er niets minder om geouwehoerd wordt.
Zelfs de rookpauzes kosten tegenwoordig meer tijd, omdat je er een pauze voor moet nemen....
Je maakt zelf een grapje in de trant van "een stuk minder dan een hoop mensen denken", dan moet zo'n "op het werk FOK!ken" ook wel kunnen....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die laat ik voor jouw rekening al vind ik hem wel erg flauw.
Ja, dat dachten ze ook met de mechanisatie van de industrie... dat duurde ook niet lang voordat dat betekende dat je baan overbodig was gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We laten de computer voor ons werken.
Jep, maar ik had zojuist gepost dat ik vandaag een verlofdag zou nemen omdat ik niet zo veel geproduceerd hadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt zelf een grapje in de trant van "een stuk minder dan een hoop mensen denken", dan moet zo'n "op het werk FOK!ken" ook wel kunnen....
Het was het intrappen van een open deur, makkelijk maar te simpel om te laten liggen, maar zeker niet kwetsend bedoeld.
Flauw? Ja... open deur immers.
Al acht jaar geleden kon ik thuishulp krijgen. Maar ik vindt dat ik zo lang mogelijk zoveel mogelijk zelf moet kunnen doen. Dan doe ik er maar 10 x zo lang over. Ben tenslotte toch thuis!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan de luxe die ik wel heb, mijn werkster kan ieder moment binnen komen vallen
Helemaal waar. In plaats van 8 man doet ééntje hetquote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dachten ze ook met de mechanisatie van de industrie... dat duurde ook niet lang voordat dat betekende dat je baan overbodig was geworden
Moet je eens aan stratenmakers uitleggen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We laten de computer voor ons werken.
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Al acht jaar geleden kon ik thuishulp krijgen.
jij hebt toch al een werkster, wat moet je er met 2, hebbertquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?
quote:
Misschien was het wel een hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je haar niet alsnog nemen en naar mij sturen?
Met twee wordt het nog schonerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt toch al een werkster, wat moet je er met 2, hebbert
Zuigt ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hem.![]()
[ afbeelding ]
maak jij zoveel bende dan?? en ruim je zelf niks op en was je zelf niet af of spaar je alles opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met twee wordt het nog schoner
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
Pietje RTL 7
20:30 Voetbal International
niet deze??quote:
Als ik 1,5u VI heb gezien ben ik er wel klaar mee denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet deze??
22:30 De beste voetballers ooit: Zinedine Zidane
Hey Heks, hoe krijg je die gore gele kleur van het roken van deuren? (Zonder dat het strepen nalaat)quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak jij zoveel bende dan?? en ruim je zelf niks op en was je zelf niet af of spaar je alles op
ik erger me mateloos aan het tv spotje van Cohen ( sorry remlof )quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen schaft een JSF af....eeuuhhh....aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |