abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93449292
Ik moest gister wel lachen om die zus van Van Rossem die het prachtig vond dat er twee generaties in hun familie gewoon niets anders gedaan hadden dan het geld opmaken van de generaties daarvoor _O_ 100 jaar nietsdoen. En hoe? Deftig nietsdoen :D
pi_93449331
quote:
9s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nooit dingen van de zaak gehad. Buiten mijn ontslag.
_O_
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93449414
quote:
Mijn contract is beëindigd met wederzijds goedvinden
  maandag 28 februari 2011 @ 18:02:56 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93449478
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je dood schrikken als je ziet wat een verpleegster die vier jaar doorgeleerd heeft krijgt ten opzichte van een chirurg.

En ik vind dat je ook aanmatigend doet over het lerarensalaris, dat is namelijk gewoon een goed salaris. (behalve dan in het lager onderwijs)
En gezien ze in het lager onderwijs leren lezen, schrijven en rekenen, lijkt me dat ze daar juist in moeten investeren, maar dat doen ze niet, en die salarissen zijn nou eenmaal niet echt super.

Dat er in het middelbaar onderwijs beter betaald wordt kan wel zijn, maar het zijn nog steeds geen bedragen waarvan je kunt verwachten dat hij z'n masters eraan gaat besteden... tenzij het een vak is waarmee je toch geen fatsoenlijke baan kunt krijgen buiten het onderwijs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 18:04:31 #230
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93449561
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Laysa het volgende:
Ik ben tegenwoordig huisvrouw....Das niet omdat ik dat verkozen heb, maar nu het eenmaal zo is, is dat ook best prima....
Ik ben gelukkig met weinig, maar heel soms zou het fijn zijn als we het ietsje breder zouden hebben....heb ik toch nog dromen O+
Ik ben tegenwoordig huisman, niet omdat ik dat verkozen... [...] .. nog dromen.
;)
pi_93449656
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ben tegenwoordig huisman, niet omdat ik dat verkozen... [...] .. nog dromen.
;)
O+
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 18:07:36 #232
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93449708
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

En gezien ze in het lager onderwijs leren lezen, schrijven en rekenen, lijkt me dat ze daar juist in moeten investeren, maar dat doen ze niet, en die salarissen zijn nou eenmaal niet echt super.

Dat er in het middelbaar onderwijs beter betaald wordt kan wel zijn, maar het zijn nog steeds geen bedragen waarvan je kunt verwachten dat hij z'n masters eraan gaat besteden... tenzij het een vak is waarmee je toch geen fatsoenlijke baan kunt krijgen buiten het onderwijs.
Het deugt gewoon niet. Enerzijds hoge eisen stellen aan docenten en anderzijds de poten onder het hoger onderwijs afzagen. Je bent bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je na je duur betaalde master het onderwijs in gaat. Kijk als de overheid dan deels je schuld kwijtscheld als je dan ook minstens x jaar docent blijft dan is het weer andere lulkoek. :P
  maandag 28 februari 2011 @ 18:07:58 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93449728
Wat zijn we met een hoop thuiszitters in dit topic hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 18:08:37 #234
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93449765
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
De rest zorgt ervoor dat wij daarmee de rekening kunnen betalen! :o
  maandag 28 februari 2011 @ 18:10:59 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93449880
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het deugt gewoon niet. Enerzijds hoge eisen stellen aan docenten en anderzijds de poten onder het hoger onderwijs afzagen. Je bent bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je na je duur betaalde master het onderwijs in gaat. Kijk als de overheid dan deels je schuld kwijtscheld als je dan ook minstens x jaar docent blijft dan is het weer andere lulkoek. :P
Het klopt idd niet als je aan de ene kant de eisen verhoogt, maar het aan de andere kant mensen lastiger maakt aan die eisen te voldoen... en helemaal als het gaat om toekomstperspectieven die toch al niet altijd even rooskleurig zijn.

Je moet er maar zin in hebben: zo'n hele klas vol kutpubers, die eigenlijk liever wat anders zouden doen, maar tegelijkertijd ook niet meer de tijd en de lesmiddelen hebben om ze echt op een leuke manier wat te leren.

Met een beetje een gangbare opleiding zijn er meer dan genoeg beter betaalde, leukere banen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_93449896
quote:
Toch wel een aardig potje mee :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93449916
quote:
Stiekum zijn we 1 grote kliek
pi_93449959
Jullie sporen allemaal echt met met die hoge salarissen, zie hier de tabel, ook na vijf jaar werken

http://mens-en-samenlevin(...)bo-of-wo-studie.html
  maandag 28 februari 2011 @ 18:12:39 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93449966
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest zorgt ervoor dat wij daarmee de rekening kunnen betalen! :o
Ik ben onschuldig, N. betaalt meer belasting dan ik per maand kost :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 februari 2011 @ 18:13:21 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93450005
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Soury het volgende:

Toch wel een aardig potje mee :?
Niet echt. Economische gronden en onderdeel van een ontslaggolf, dus dan heb je nergens recht op en is alles wat je wel krijgt mooi meegenomen. En dat was een relatief schijntje.
Maar ik ben nog steeds blij met mijn ontslag van toen. Eigen baas zijn bevalt me zoveel beter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93450061
quote:
Meldt!
pi_93450063
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het klopt idd niet als je aan de ene kant de eisen verhoogt, maar het aan de andere kant mensen lastiger maakt aan die eisen te voldoen... en helemaal als het gaat om toekomstperspectieven die toch al niet altijd even rooskleurig zijn.

Je moet er maar zin in hebben: zo'n hele klas vol kutpubers, die eigenlijk liever wat anders zouden doen, maar tegelijkertijd ook niet meer de tijd en de lesmiddelen hebben om ze echt op een leuke manier wat te leren.

Met een beetje een gangbare opleiding zijn er meer dan genoeg beter betaalde, leukere banen.
Er zijn zat banen. Maar er solliciteren gemiddeld 200 mensen op. Dan val je als 40 plus al snel buiten de boot.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93450077
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je bent geen dief van je eigen portemonnee. Je werkt sowieso al ongeveer 180 uur minder op jaarbasis dan in het bedrijfsleven.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:15:32 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93450103
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie sporen allemaal echt met met die hoge salarissen, zie hier de tabel, ook na vijf jaar werken

Ja, maar wat verdient een leerkracht op z'n 45ste?
Terwijl die WO-er na 5 jaar nog heel aardig doorgroeit en op z'n 45ste toch echt wel meer dan 2x modaal pakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_93450153
Ik had het al eerder geschreven, er komt de wereld aan hoger afgestudeerden de markt op. Aanbod plenty, dat drukt de salarissen. Alleen de hele goeden komen na x jaar bovendrijven en gaan met goud geld naar huis.
pi_93450171
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet echt. Economische gronden en onderdeel van een ontslaggolf, dus dan heb je nergens recht op en is alles wat je wel krijgt mooi meegenomen. En dat was een relatief schijntje.
Maar ik ben nog steeds blij met mijn ontslag van toen. Eigen baas zijn bevalt me zoveel beter!
Je doet het goed blijkbaar hulde dat gezeik van het UWV is ook niet alles
pi_93450218
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Kijk, dat lijkt ergens op. Nice!
pi_93450228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar wat verdient een leerkracht op z'n 45ste?
Terwijl die WO-er na 5 jaar nog heel aardig doorgroeit en op z'n 45ste toch echt wel meer dan 2x modaal pakt.
Hangt er maar vanaf hoe goed hij is en in welke bedrijfstak hij zit. Er zijn er vermoedelijk genoeg die nooit boven 2 x modaal uitkomen. Maar dat zegt mijn intuïtie en kan ik dus niet hard maken
  maandag 28 februari 2011 @ 18:19:48 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93450317
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Soury het volgende:

Je doet het goed blijkbaar hulde dat gezeik van het UWV is ook niet alles
Op en af, maar over het algemeen mag ik niet klagen.
Ga nu richting vriend, ook even een plan opstellen om slim acquisitie te plegen, mijn pool van opdrachtgevers mag wel worden vergroot. Is ook rustgevender.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93450347
debat op 1, vanuit m'n uni
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')