Kosdah?:Pquote:
Ik ook niet, maar ik zou het nog belachelijk duur vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik kon het me ook al niet voorstellen... Birkin bags voor 400 dollar.
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo van heel duur spul
Of ik moet spontaan verliefd worden, maar dat gebeurt niet zo vaak.
O en lingerie... Zie ik eens iets wat ik echt heel mooi vind, is het ook gelijk heel erg duur
Wat is er nu weer mis met Grolsch?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Word er serieus door vrouwen op aangesproken in de tram oidquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Okay heb de prijzen gezien van de officiele tassen... en dit is serieus belachelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Nou ja, ik heb wel de geneuigten van een heupatsje mogen ontdekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel! Ik heb dat niet verzonnen
Oj, die groene en roze onderin heb ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[ link | afbeelding ]
hij is alweer verouderder missen nog een blauwe oililytas, een crumplertas en een roze kipling.
Ik heb 1 kleine tas, voor meestal, een grote voor als ik in de trein een boek mee wil nemen ofzo (die eigenlijk van mn dochter isquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 1 tas. Die van nu vond ik terug onderin een kast. nooit gebruikt en neutraal van mooi leer, dus zonde om een andere te kopen
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?quote:
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die groene en roze onderin heb ik ook
Latoya? Ze had zo als utrechtse ondiepster doorgekundquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.
Dat zie ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waarom
En sierraden?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Dat was ook de bedoelingquote:
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.quote:
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rond.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.
Heb je geen before en after picquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Klopt, daarom noemde ik het ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik het ook
Ik wil nog heel graag een bijzettafeltje
Ik heb geen sieraden die veel waard zijn, maar zou daar op zich wel voor openstaan zeg maar. Kleren ook wel, alleen heeft alles een top.
What the hell.. Ik merk alweer dat ik heel wat misquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Dat hele feest hangt van fout aan elkaar, incl Priscilla's nagelstudio en een fitnesscorner.
Overal panterstofjes en goude kettingen, wc-rollen onder de arm, badmintonrackets, beenwarmers etc
Er was zelfs iemand als luchtbed gegaan
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je geen before en after pic
Dat soort dingen vraag jij mij nooitquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Ja hoor, maar wel onthouden he ik kom voor die vriendin. Ohw en ik kom in mijn harnasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaar.
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel een beetje een priscilla nu, want ik heb nagels.
Best een cool adresjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik had deze, maar hij is stukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Ja hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)
Zeg, wat denk jij wel niet van mijquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat heb jij dit weekend in je mond gehad
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik mot geen braboquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hw
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweest.
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Ik hoor hier heel veel complimentjes over mn zachte Gquote:
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:
I knowquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is toch bekend dat keelpijn een infectie is
Debbie is toch gewoon een normale naam?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Kan je alvast oefenen voor laterquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik voel me net een moederkip.. collegaatje van me is na een maand terug uit ghana en ze voelt zich niet zo lekker (ieh, vast iets engs opgelopen!). Wilde net een peer en een kiwi gaan eten en vroeg of zij ook wilde, maar had niet helemaal op het enthousiaste "JA LEKKER!" gerekend. Dus heb net een peer en kiwi voor haar geschild en in partjes gesneden. Ik ben te goed voor deze wereld
Ik vind Quirine ook foutquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Je vergeet Charity.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
UIt die rij maar 1 geloof ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Debbie is toch gewoon een normale naam?
Ik vind Beautifull Hope ook ergquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Nope, das een supervisor hier, 24, klein, blond, sproetjes, wipneusje, toplijfjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?
Wie heet hier Shaniqua dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor later
Jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Beautifull Hope ook erg
En je tas niet mooi
Debbie vind ik echt niet kamp, veel namen met y of a wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubbyquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Een collega vertelde een tijdje terug over een meisje uit de klas van zijn dochtertje dat Aquablessing heet.... Dat doe je je kind toch niet aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Eigenlijk alles wat op A eindigt
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelI love it.
En welke kledder heet ook weer zo... Die van Rafaella toch?
Niet allesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Je hebt je roeping gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Ik ken wel een Manita.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Wat is een kantoorhubby?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubby
Een jeugdvriendinnetje van vroegah heet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan vooral krijsen als: SJERRUHTIEH!!!!!!!!!!! SJERRUHTIEH! Kom je eeetuuuh!!!!?
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet isquote:
Quirine is de shop-vriendin van Quinty en Dieudonnequote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Quirine ook foutBeetje pretentieus
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet is
Dat vind ik echt tokkie ten topquote:
Die dus bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn pretentieuze kampsletten
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visitequote:
Ik vind Alexia de enige naam die nog wel gaat van die drie, maar ik vind ze echt niet mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tokkie ten topLelijke namen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |