Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te verquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn man zet de tv op kanaal 15 als ie naar bed gaat.. is dat ook zo'n verslavingsteken??
Maar het is wel gaaf hoor die dgitale tv, ik heb het ook wel op de slkmrquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te ver
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te ver
Nevermindquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik val er even in, maar ligt Philip nou letterlijk aan de voeten van Aafke?
Of wie is dat?
thanks ga het nu proberenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download Adblock plus in Firefox, geen last meer van
Slaapkamers zijn dan ook geen plek voor TV!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemist
hoor die MO; Die aafke ligt alweer te pompen. En zij zelf nietquote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaapkamers zijn dan ook geen plek voor TV!
dat was voor mij gister het probleem Kwam er niet in. kleine oogjes op het werk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemist
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Urb het volgende:
Heeft iemand een cap van Karim met die muts op nu voor in deze thread? look-a-likes
Hij deed me ineens denken aan die acteur zo zonder haar.
compleet met een beetje friemelsexquote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was voor mij gister het probleem Kwam er niet in. kleine oogjes op het werk.
Alsof ik zelf een feestje had gehad
Lig met laptop in bed hierquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Alleen naar kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
compleet met een beetje friemelsex
oh okee, je zal ernaast moeten liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze heeft wel een broekje aan hoor..
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[img[http://gyazo.com/ee4f2ce4e3ab0b59a15d4da97d1d7a4c.png[/img]
Ik sla even over als je het niet erg vindquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
oh okee, je zal ernaast moeten liggen
Hou nou op!! Nu zit mijn vrouw d'r weer te immiteren naast me ... NJA...NNNNNNJAJA,.....NJA,....NJA....NJANJAquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Soury het volgende:
Dat je NJA van Moniek gaat me echt opbreken
plastic doet wonderenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Sofia heeft een goedgevulde cupmaat.
Ik heb soms best moeite haar te verstaan, vooral als ze lazarus isquote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou nou op!! Nu zit mijn vrouw d'r weer te immiteren naast me ... NJA...NNNNNNJAJA,.....NJA,....NJA....NJANJA
Ik vind die stem net zo erg als die van Sharon!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb soms best moeite haar te verstaan, vooral als ze lazarus is
rechtermuisknop op ABP logo rechtsbovenin en adblock uitzetten op Fok, hebbie ook weer smiliesquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sofia doet even niet mee
[ afbeelding ]
Schel he??, vind ik ook ergerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind die stem net zo erg als die van Sharon!
Dat wel, maar toch hhort ze bij mijn top 2quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schel he??, vind ik ook ergerlijk
En dan gaat ze ook nog zingen!!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schel he??, vind ik ook ergerlijk
Gave broek heeft ie aan!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Guido pakt alle clues er even bij.
Als ie dat nou zei in het bijzijn van Sofia, hadden ze het wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Oeh toen Guido net zei: "Komt s' nachts tot leven." dacht ik dat ie er was.
Neuh, waarschijnlijk denkt hij nu dat Sharon vroeger een uil was!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef versabommie het volgende:
pomdomdomlala dompomdiedom
Joanna is een vieze schele vlekteef
En ook haar plastic tieten staan weer scheef
En als ze dan haar kaken van elkaar trekt
Dan ga je van die putlucht zo gestrekt
lalalalala lalalaaaaaaaaaa![]()
Polonaise!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht dat ie aan zijn nest was vastgelijmd
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guido is de hele dag zo met Servio bezig geweest, hij loopt nu alle aanwijzingen even na waar iedereen het over heeft gehad vandaag!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?
Als je het weet zijn de clues heel duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn er nog meer sharons dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft die dikke Sharon (:r) haar missie volbracht of is het mislukt?
Ow waarom geen verzoek naar de regie voor een bingo-avond, Voor pindakaas en bierquote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bespaar me dat aubquote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Zijn er nog meer sharons dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
Ohja, dit alles met een lange pruik op, en een kroontje.
ik heb me nog nooit verslikt in een sigaretje, maar ik krijg nu effe geen lucht meerquote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huisrennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
[..]
Is hij het behang weer aan het lezenquote:
Je brengt me op een idee. De laatste van vandaag dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit verslikt in een sigaretje, maar ik krijg nu effe geen lucht meer![]()
[..]
is dat een nieuwe slogan ter bevordering van het pr0n kijken met een zak paprikachips?quote:
Heb vanmiddag nog even gekeken naar Secret Story Portugal. Het behang is toch drastisch gewijzijgdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij het behang weer aan het lezen
En dan mag Guido de nummers omroepen??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |