FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Maik! Ging niet over Gaydoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoorde karim ook zeggen: male stripper
zapte naar die stream en hoorde toen alleen male stripper, vandaarquote:
Ja hey, ik zit achter mijn fakking laptop en streamen icm open nieuw topic loopt niet lekker, ja!! Ik wil me niet verdedigen....quote:
Hij heeft last van zijn teen... Niemand weet waarom.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Guido loopt altijd met de pleisters op zak, die doet nix anders dan plakken
http://www.secretstory.nl/nieuws/490/Eerste+deel+missie+afgerondquote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Day het volgende:
Is Sharon's missie geslaagd? Staat niet in SV.
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Day het volgende:
Is Sharon's missie geslaagd? Staat niet in SV.
ja wat was die missie?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.
helemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.
Maar dat was al voor de missiequote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
thnxxquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Onmogelijke missie met Joanna in hetzelfde huis!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido de slimste die ze ontmoet heeft
Dat klopt ook wel, maar tegelijkertijd produceert ze een stemgeluid als een misthoorn, als ik de stream op haar afstel versta ik de rest niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon is de enige die ik normaal vindt overkomen van al die meiden
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
laura zegt dat guido de slimste jongen is waar ze ooit mee heeft gezoend
Yep, het is nu echt een kwestie van afwachten wat de stem zegt wanneer iemand drukt op iets wat bijna klopt.quote:
Ze werkt beter tegen slapeloosheid dan Mogadonquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon is de enige die ik normaal vindt overkomen van al die meiden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?
Ja dat is jammer, dat zouden ze haar moeten zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar tegelijkertijd produceert ze een stemgeluid als een misthoorn, als ik de stream op haar afstel versta ik de rest niet.
ff bellen dan ik ben heul heul slim *bliep* have a breakquote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Van zijn leeftijd zei/bedoelde ze volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Teef Maaslandquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
mensen, ik schakel over naar Film1.Premiere HD voor de oscars, ze zijn inmiddels live met Bridget Maasland.
ik spreek u allen morgen
Dat gezwam van die andere dames vindt ik juist vreselijk irritant, ze vinden zich allemaal zooo belangrijkquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze werkt beter tegen slapeloosheid dan Mogadon
Met een relatieplanet profiel vol spelfouten roep je het ook wel op jezelf af natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?
Dat kost 2 keer zoveel schoenenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onmogelijke missie met Joanna in hetzelfde huis!
Zelfs een schijtende lama is in haar aanwezigheid nog een verademing!
dat had ik dus gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik raak tegen mijn zin in een beetje verslaafd aan dat kutprogramma
same herequote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hier ookquote:Op zondag 27 februari 2011 23:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nee Alex is niet hoogbegaafd denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
Karim EN Philip zijn de hoogbegaafden!
Beiden nemen ze alles waar op hun eigen manier, en beiden zijn ze volledig neutraal in alle kliekjes!
Ze zijn beter met het spel bezig dan menigeen vermoed en ze zeggen exact datgene wat nodig is zonder ook maar een seconde te hoeven nadenken..
ik kan zo bij de regie werken :-Pquote:
Ik ook, maar dat kan ik me permiteren, de kinderen balen dat ze morgen weer aan de slag moeten, dus het wordt een gezinsverslavingquote:
Jij ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee Alex is niet hoogbegaafd denk ik.
kan jij wel lezen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Veel hoogbegaafde zijn ook contactgestoord dus het kan bestquote:Op zondag 27 februari 2011 23:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
tsjoeoeoeoeoetoequote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef freaky40 het volgende:
Sharon heeft het over Thailand, is ze nog nooit geweest...
bah, je mag niet lieguhquote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef freaky40 het volgende:
Sharon heeft het over Thailand, 'is ze nog nooit geweest...'
voor mij ook. helaas tijd teveel met gebroken pootquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan ik me permiteren, de kinderen balen dat ze morgen weer aan de slag moeten, dus het wordt een gezinsverslaving
Ben je ergens word je weggevaagdquote:Op zondag 27 februari 2011 23:55 schreef freaky40 het volgende:
Sharon heeft het over Thailand, is ze nog nooit geweest...
Ze is nu juist aan het fluisteren!quote:
Almere he, dan moet je boven al die amsterdammers zien uit te komen. Ik ben ook almeerder dus ik weet hetquote:
Godverquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij ook nietWie heeft het over Alex?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft nog water in haar oren dus hoort ze zichzelf bijna niet...
Sharon is ook een veel groter gebied dan Thailand!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
tsunami is in veel groter gebied geweest dan alleen Thailand
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepen
Blijf gvd dan in die kut stadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Almere he, dan moet je boven al die amsterdammers zien uit te komen. Ik ben ook almeerder dus ik weet het
So truequote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon is ook een veel groter gebied dan Thailand!
[..]
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepen
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de door Geert Wilders verwoorde tsunami van islamisering in Nederland overleefd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
download Adblock plus in Firefox, geen last meer vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
krijg verdomme die **** reclame niet weg!!!
Wat doet die nu dan? Ik heb alleen de Tv stream aanstaanquote:
Mijn man zet de tv op kanaal 15 als ie naar bed gaat.. is dat ook zo'n verslavingsteken??quote:
Heeft er wel wat van weg:quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
waar heeft ze nog meer een tsunami veroorzaakt dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te verquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn man zet de tv op kanaal 15 als ie naar bed gaat.. is dat ook zo'n verslavingsteken??
Maar het is wel gaaf hoor die dgitale tv, ik heb het ook wel op de slkmrquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te ver
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen. Heb gelukkig geen digitale tv op mijn slaapkaem, en de laptop meenemen gat me toch net iets te ver
Nevermindquote:Op maandag 28 februari 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik val er even in, maar ligt Philip nou letterlijk aan de voeten van Aafke?
Of wie is dat?
thanks ga het nu proberenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download Adblock plus in Firefox, geen last meer van
Slaapkamers zijn dan ook geen plek voor TV!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemist
hoor die MO; Die aafke ligt alweer te pompen. En zij zelf nietquote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaapkamers zijn dan ook geen plek voor TV!
dat was voor mij gister het probleem Kwam er niet in. kleine oogjes op het werk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wij hebben geen tv in de slaapkamer.. Dus ik kom steeds te laat op bed.. Gisteren ben ik een uur te vroeg gegaan! Actie gemist
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef Urb het volgende:
Heeft iemand een cap van Karim met die muts op nu voor in deze thread? look-a-likes
Hij deed me ineens denken aan die acteur zo zonder haar.
compleet met een beetje friemelsexquote:Op maandag 28 februari 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was voor mij gister het probleem Kwam er niet in. kleine oogjes op het werk.
Alsof ik zelf een feestje had gehad
Lig met laptop in bed hierquote:Op maandag 28 februari 2011 00:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Alleen naar kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
compleet met een beetje friemelsex
oh okee, je zal ernaast moeten liggenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze heeft wel een broekje aan hoor..
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[img[http://gyazo.com/ee4f2ce4e3ab0b59a15d4da97d1d7a4c.png[/img]
Ik sla even over als je het niet erg vindquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
oh okee, je zal ernaast moeten liggen
Hou nou op!! Nu zit mijn vrouw d'r weer te immiteren naast me ... NJA...NNNNNNJAJA,.....NJA,....NJA....NJANJAquote:Op maandag 28 februari 2011 00:07 schreef Soury het volgende:
Dat je NJA van Moniek gaat me echt opbreken
plastic doet wonderenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Sofia heeft een goedgevulde cupmaat.
Ik heb soms best moeite haar te verstaan, vooral als ze lazarus isquote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou nou op!! Nu zit mijn vrouw d'r weer te immiteren naast me ... NJA...NNNNNNJAJA,.....NJA,....NJA....NJANJA
Ik vind die stem net zo erg als die van Sharon!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb soms best moeite haar te verstaan, vooral als ze lazarus is
rechtermuisknop op ABP logo rechtsbovenin en adblock uitzetten op Fok, hebbie ook weer smiliesquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sofia doet even niet mee
[ afbeelding ]
Schel he??, vind ik ook ergerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind die stem net zo erg als die van Sharon!
Dat wel, maar toch hhort ze bij mijn top 2quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schel he??, vind ik ook ergerlijk
En dan gaat ze ook nog zingen!!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Schel he??, vind ik ook ergerlijk
Gave broek heeft ie aan!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Guido pakt alle clues er even bij.
Als ie dat nou zei in het bijzijn van Sofia, hadden ze het wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Oeh toen Guido net zei: "Komt s' nachts tot leven." dacht ik dat ie er was.
Neuh, waarschijnlijk denkt hij nu dat Sharon vroeger een uil was!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja jaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:11 schreef versabommie het volgende:
pomdomdomlala dompomdiedom
Joanna is een vieze schele vlekteef
En ook haar plastic tieten staan weer scheef
En als ze dan haar kaken van elkaar trekt
Dan ga je van die putlucht zo gestrekt
lalalalala lalalaaaaaaaaaa![]()
Polonaise!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht dat ie aan zijn nest was vastgelijmd
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guido is de hele dag zo met Servio bezig geweest, hij loopt nu alle aanwijzingen even na waar iedereen het over heeft gehad vandaag!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?
Als je het weet zijn de clues heel duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn er nog meer sharons dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft die dikke Sharon (:r) haar missie volbracht of is het mislukt?
Ow waarom geen verzoek naar de regie voor een bingo-avond, Voor pindakaas en bierquote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, straks raadt ie het geheim van servio per ongeluk nog, kan er effe iemand een paar bingoballen naar binnen gooien?
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Bespaar me dat aubquote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Zijn er nog meer sharons dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
Ohja, dit alles met een lange pruik op, en een kroontje.
ik heb me nog nooit verslikt in een sigaretje, maar ik krijg nu effe geen lucht meerquote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huisrennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
[..]
Als missie moet Servio morgen z'n ballen scheren, geel verven, er nummertjes op zetten en naakt door het huis rennen, terwijl hij "BINGO! BINGO!" schreeuwt.
[..]
Is hij het behang weer aan het lezenquote:
Je brengt me op een idee. De laatste van vandaag dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit verslikt in een sigaretje, maar ik krijg nu effe geen lucht meer![]()
[..]
is dat een nieuwe slogan ter bevordering van het pr0n kijken met een zak paprikachips?quote:
Heb vanmiddag nog even gekeken naar Secret Story Portugal. Het behang is toch drastisch gewijzijgdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hij het behang weer aan het lezen
En dan mag Guido de nummers omroepen??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
THAT'S THE GAMEquote:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef bollokus het volgende:
OF ZE WILLEN IEMAND HEEL GRAAG WEG HEBBEN ................J,...JA
nice cap!quote:
't is wel een paard in zwarte ruimte dus dat zou ook nog bedacht kunnen worden (maar twijfel of het daarvoor bedoeld is en of die bewoners zo slim hoobegaafd zijn)quote:
Brrrrrrrrrrrrrrrrr.. die kop! Kan Uri Geller nog een puntje aan zuigen!quote:
quote:27 februari om 21.33
Monique's geheim komt ineens ter sprake.
De bewoners hebben in het Huis der Geheimen een gesprek over hun IQ. Ze bespreken de Nationale IQ test en hun uitkomsten van deze test. Monique mengt zich ook in de discussie en laat, zonder dat iemand het merkt, een duidelijke clue vallen over haar eigen geheim. Gaat dit iemand nog opvallen?
Tuurlijk... Pfff Geer ziet alles.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Psychecn het volgende:
Als gerard erbij was i.p.v. jo was ie eral...
Ja volgens mij doen ze dan IRL ditquote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit soort momenten moeten toch wel masterlijk zijn om later terug te zien voor de kandidaten.
Stille wateren hebben diepe gronden hahahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
Godver.. die escort josti is gewoon slimmer dan ik dacht !
ja of Karimquote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Pfff Geer ziet alles.
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit soort momenten moeten toch wel masterlijk zijn om later terug te zien voor de kandidaten.
Dat is in combinatie met zijn "hobbies" een hele ranzige opmerking Henkquote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden hahahahaha
naja hij is wel behulpzaam met het raden van geheimen en is ook altijd enorm trots op anderen als ze een leadje hebben (ook al is het helemaal fout)quote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Pfff Geer ziet alles.
Soort van beerput hobbiequote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is in combinatie met zijn "hobbies" een hele ranzige opmerking Henk
Sofia moet er niet bij komen, haar kluis is al vetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat weten alleen de dames van Jo.
Aafke is mijn favoquote:
Sofia is wel de enige die dit geheim op dit moment kan ontrafelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sofia moet er niet bij komen, haar kluis is al vet
En tot dusver is het iddd helemaal fout. Sterker nog... niet in de buurtquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef jugler het volgende:
[..]
naja hij is wel behulpzaam met het raden van geheimen en is ook altijd enorm trots op anderen als ze een leadje hebben (ook al is het helemaal fout)
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
Komt Karim nu bij Servio vandaan?? Hij heeft allemaal strontspetters op zijn rug.
Ja even doorgaan nu, neem de tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef kahaarin het volgende:
Karim! goed zeg, Guido, luister nu.....
Jo moet wegquote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja even doorgaan nu, neem de tijd
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
JO KVDW >>> NUUUUUUUUUUUUU LILLIKE KUT!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
JO KVDW >>> NUUUUUUUUUUUUU LILLIKE KUT!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:40 schreef jugler het volgende:
Karim 'vleermuis, hele grote oren'
Dat -moet- dan wel met Laura te maken hebben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |