Godverquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij ook nietWie heeft het over Alex?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft nog water in haar oren dus hoort ze zichzelf bijna niet...
Sharon is ook een veel groter gebied dan Thailand!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
tsunami is in veel groter gebied geweest dan alleen Thailand
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepen
Blijf gvd dan in die kut stadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Almere he, dan moet je boven al die amsterdammers zien uit te komen. Ik ben ook almeerder dus ik weet het
So truequote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sharon is ook een veel groter gebied dan Thailand!
[..]
Dat is erfelijk bepaald. Zo kan ze over een afstand van 200 zeemijlen haar soortgenoten aanroepen
[..]
Waarschijnlijk heeft ze de door Geert Wilders verwoorde tsunami van islamisering in Nederland overleefd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
download Adblock plus in Firefox, geen last meer vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
krijg verdomme die **** reclame niet weg!!!
Wat doet die nu dan? Ik heb alleen de Tv stream aanstaanquote:
Mijn man zet de tv op kanaal 15 als ie naar bed gaat.. is dat ook zo'n verslavingsteken??quote:
Heeft er wel wat van weg:quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
waar heeft ze nog meer een tsunami veroorzaakt dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |