FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Maik! Ging niet over Gaydoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoorde karim ook zeggen: male stripper
zapte naar die stream en hoorde toen alleen male stripper, vandaarquote:
Ja hey, ik zit achter mijn fakking laptop en streamen icm open nieuw topic loopt niet lekker, ja!! Ik wil me niet verdedigen....quote:
Hij heeft last van zijn teen... Niemand weet waarom.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Guido loopt altijd met de pleisters op zak, die doet nix anders dan plakken
http://www.secretstory.nl/nieuws/490/Eerste+deel+missie+afgerondquote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Day het volgende:
Is Sharon's missie geslaagd? Staat niet in SV.
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Day het volgende:
Is Sharon's missie geslaagd? Staat niet in SV.
ja wat was die missie?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.
helemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als onderdeel van haar missie schijtirritant overkomen was, dan zeg ik volmondig ja.
Maar dat was al voor de missiequote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
thnxxquote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Onmogelijke missie met Joanna in hetzelfde huis!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido de slimste die ze ontmoet heeft
Dat klopt ook wel, maar tegelijkertijd produceert ze een stemgeluid als een misthoorn, als ik de stream op haar afstel versta ik de rest niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon is de enige die ik normaal vindt overkomen van al die meiden
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
laura zegt dat guido de slimste jongen is waar ze ooit mee heeft gezoend
Yep, het is nu echt een kwestie van afwachten wat de stem zegt wanneer iemand drukt op iets wat bijna klopt.quote:
Ze werkt beter tegen slapeloosheid dan Mogadonquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon is de enige die ik normaal vindt overkomen van al die meiden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?
Ja dat is jammer, dat zouden ze haar moeten zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar tegelijkertijd produceert ze een stemgeluid als een misthoorn, als ik de stream op haar afstel versta ik de rest niet.
ff bellen dan ik ben heul heul slim *bliep* have a breakquote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Van zijn leeftijd zei/bedoelde ze volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Teef Maaslandquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
mensen, ik schakel over naar Film1.Premiere HD voor de oscars, ze zijn inmiddels live met Bridget Maasland.
ik spreek u allen morgen
Dat gezwam van die andere dames vindt ik juist vreselijk irritant, ze vinden zich allemaal zooo belangrijkquote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze werkt beter tegen slapeloosheid dan Mogadon
Met een relatieplanet profiel vol spelfouten roep je het ook wel op jezelf af natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zoekt ze normaliter haar dates bij een sociale werkplaats?
Dat kost 2 keer zoveel schoenenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onmogelijke missie met Joanna in hetzelfde huis!
Zelfs een schijtende lama is in haar aanwezigheid nog een verademing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |