nee hoor, hoeft niet, we mogen ook praten over wat er op de radio gezegd wordt en hoe het gaat enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef quaas het volgende:
[..]
Moeten we constant over de muziek gaan praten? no offense
Gadverdamme ik schrokquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook..
Kijk deze foto is:
[ afbeelding ]
Heerlijk liedquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
I want to be a hippy and I want to get stoned on mari - marijuana
I want to be a wonder way guy to leave home for mari - marijuana
I want to be a hippy and I want to get stoned on mari - marijuana
I want to be a wonder way guy to leave home for mari - marijuana
'' Goh, dankje Flippa G dat je me hebt geholpen!''quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gadverdamme ik schrokJe hebt gelijk. Maar ik zag haar 2 jaar geleden live toen ik op Pinkpop was en toen was ze best leuk
Altijd met jou kan ik praten over die chicka's gekke bro. Niks van die gayfags hierzo zonder smaak wij zijn alles jwt hou het straat Flippa Gquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' Goh, dankje Flippa G dat je me hebt geholpen!''
'' Graag gedaan snuffa G, ik protect me homeboyzz jwz''
Hij werd ingemixt en deze fantastische plaat herken je natuurlijk gelijk.quote:
SPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
That's some serious fobo material there mayne!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd met jou kan ik praten over die chicka's gekke bro. Niks van die gayfags hierzo zonder smaak wij zijn alles jwt hou het straat Flippa G
Ja maar nog één post hierboven ofzo, die zei het al toen die andere nog bezig was :x Quaas.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij werd ingemixt en deze fantastische plaat herken je natuurlijk gelijk.
Have you ever been mellow?
Have you tried?
Have you ever been happy?
Just to hear a song?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
Heb iemand een tissue voor meSPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
Lelijk pakkie....SPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |