Hé ho... doen we die discussie nog even over of twee dames nou wél of niet kunnen nuecken?quote:
Gaat het nou weer over seks zonder dat ik het door heb?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En van peuteren en van erop & erover. Dat is toch niet nieuw voor je mag ik hopen
ja hequote:
nah pak die kameel dan maar uit de stalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is neukbaar als je maar wil
Nog nooitquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jij bent nieuw he![]()
Wanneer heb jij Ynske voor het laatst geneukt?![]()
Ja, hallo, als je alleen maar lukraak dingen gaat roepen hier en TOTAAL over alle uitleg en vragen heen leest dan geef ik het ook opquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
heb de pb hier opgeslagen en er is geen woord gesproken over walgerijke TT
LK, ik denk dat we er echt over moeten ophoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ah, en binnenkort plannen?quote:
Inderdaad laten gaan. Het wordt toch een ja-nee spelletje waarbij iedereen zich tekort gedaan voelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
ja he
En inderdaad laten gaan Greys maar ik kan niet tegen onrecht en ze doet mij onrecht aan, bah!
Sorry hoor, ik begrijp jou echt niet. (en wil er ook eigenlijk geen moeite meer voor doen)quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Die tt vind ik nou juist zo leuk, snáp dat eindelijk eens, stel meuten
It's a dirty job, maar iemand moet het doen; wij hebben nogal veel kinderkamers in huis. En als we willen verbouwen, dan willen we dat ook groots. Hop, allemaal tegelijk, dan hebben we dat weer gehadquote:
Ja ja ja... Toen je net belde, zei je echt iets andersquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, ik heb niet geneukt maar ik vind dat helemaal niet jammer.
Ik had een keileuke avond en hij gaat zondag voor mij koken bij hem
Wel ja. Jij begintquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Hé ho... doen we die discussie nog even over of twee dames nou wél of niet kunnen nuecken?
Ah?
O'jee, heb ik niet het precieze juiste woordje overgetypt? Wagelijk was de samenvatting van: onsmakelijk, ondoordacht, heel erg vreselijkquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ja maar, het kwam heul niet van haarquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
LK, ik denk dat we er echt over moeten ophouden
Je had duidelijker moeten aangeven in de topics dat je het niet prettig vond als we het woord piempie (dat we nota bene van JOU hebben... ) gebruiken. Dat was voor niemand duidelijk.
En dan ga je daarna out of the blue tekeer dat je er helemaal klaar mee bent, terwijl niemand daar iets van snapt. Laat het ff zakken, slaap er een nachtje over. Ga geen mensen PMen, gewoon even laten gaan nu. Dan is het morgen vast allemaal duidelijker. Of niet. En dat zien we dan wel weer.
Trouwens ken niemand hier, dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jij bent nieuw he![]()
Wanneer heb jij Ynske voor het laatst geneukt?![]()
Ik doe het alleen met mensen waar ik van houquote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Alles is neukbaar als je maar wil
Nopequote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Gaat het nou weer over seks zonder dat ik het door heb?
Uhhhh.... hangt ervan af wat ze doenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Hoe noem je dat dan als twee dames los gaan?
Serieus?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het kwam heul niet van haarZoals ik al aangaf, ooit heeft Ll dat in een topic geroepen en Pagan en ik hebben daar op gereageerd en om gelachen, daarom noemde ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |