Moletovquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
die mensen moeten ze gewoon een nekschot gevenparasieten
de kamervragen waren nooit zo spannend, gelukkig is Erica Terpstra uit de 2de kamerquote:
ze staken allemaal hun hand of als het over incest ging enzquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Hoe weten ze dat die mensen allemaal problemen hadden eigenlijk?
Precies.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze snappen de miracle of love gewoon niet
Iedereen probeert zich aan te melden!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Proletariaat het volgende:
Is www.miracleoflove.nl geDDOS'd?
overbevolkt denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Proletariaat het volgende:
Oh ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze staken allemaal hun hand of als het over incest ging enz
nu niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Proletariaat het volgende:
Daar lijkt het opquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Proletariaat het volgende:
Lolquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Telefoon gaat over maar niemand neemt op...
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doet het gewoon hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Ik heb de hele site net gedownload.
FINISHED --2011-02-27 22:37:36--
Downloaded: 69 files, 467K in 1.2s (402 KB/s)
en vervolgens gebeurd er niksquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef teamlead het volgende:
ik vind het een beetje eng dat er kamerleden zijn die meteen weer beginnen over "regels vastleggen" enzo...
Baasquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hart van NZ!quote:
Ja, het is op 4chan gepost en Anonymous zal ze slopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Proletariaat het volgende:
hij had er beter een 10-luik van kunnen makenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
waha de site is meteen downinternethelden verenigt u
Ergens afspreken onder een brug enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Waarom bankfraude, doe gewoon weer pedo's of wapenhandel ofzo, lekkere shady figuren altijd bij die uitzendingen
of dierensex!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Waarom bankfraude, doe gewoon weer pedo's of wapenhandel ofzo, lekkere shady figuren altijd bij die uitzendingen
bij mij doet de site het nogquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
waha de site is meteen downinternethelden verenigt u
Ik kan niet opnemenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je al gebeld? opnemen die hap
hij had de laatste seizoen voornamelijk matige onderwerpen. Eerste seizoen waren alleen bazenafleveringen zoals ditquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Laat je gegevens achter en volgende week staat er iemand bij je voor de deur om je op te halenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen we straks je piepstemmetje horenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even via PC proberen te bellen, moment
Mwua.. maagdendokter was wel tofquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij had de laatste seizoen voornamelijk matige onderwerpen. Eerste seizoen waren alleen bazenafleveringen zoals dit
Alberto zal zijn dochter echt niet ter beschikking stellen om achter een pedofiel aan te gaan, daar stuurt hij zijn collega naar toe.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Heeft hij een dochter dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alberto zal zijn dochter echt niet ter beschikking stellen om achter een pedofiel aan te gaan, daar stuurt hij zijn collega naar toe.
een grote incestfamilie bij UiNquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alberto zal zijn dochter echt niet ter beschikking stellen om achter een pedofiel aan te gaan, daar stuurt hij zijn collega naar toe.
ouderwets snel!quote:
Alberto is al een keer aangeklaagd hiervoor, dus hij past wel opquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind de privacy wetgeving in Nederland veel te sterk, dat onherkenbaar maken van gezichten en stemmen wordt ik ondertussen zo ziek van.
Verder een beetje overdreven, tokkies zullen altijd tokkies blijven. Astrotv is ook een sekte en daar hoor je nooit wat over
Doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het wel wat voor ONZ radio om ze te bellen.
Zal ik het doen in mijn eerste uitzending?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind het wel wat voor ONZ radio om ze te bellen.
idd. die astrotv moeten ze verbiedenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind de privacy wetgeving in Nederland veel te sterk, dat onherkenbaar maken van gezichten en stemmen wordt ik ondertussen zo ziek van.
Verder een beetje overdreven, tokkies zullen altijd tokkies blijven. Astrotv is ook een sekte en daar hoor je nooit wat over
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zal ik het doen in mijn eerste uitzending?
Jaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zal ik het doen in mijn eerste uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |