Hahaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Sjezus he, allemaal van de Alberto Stegeman-Twitter.
[ afbeelding ]
Ik kijkt het maar half elke keer eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is het punt toch juist? Dat ze die lui goed kunnen imiteren?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
maraca ontkent niet dat ze alberto leuk vindt
Kwart voor hoor ik net...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
duurt de aflevering langer? het is al bijna half 11
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist wel dat het niet de echte was, gelukkig heb ik je niet gevolgd, anders zou ik je meteen weer ontvolgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
nice, nog een kwartier genieten van gekheidquote:
Ik post toch niet vaakquote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik wist wel dat het niet de echte was, gelukkig heb ik je niet gevolgd, anders zou ik je meteen weer ontvolgen.
Maar je moet wel wat actiever wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Undercover bingo!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
Dit programma moet je samen kijken, dan kan je een leuk spelletje doen. Elke keer als Alberto zegt "mijn collega" sla je met je hand op de bank, wie het snelste is krijgt 15 punten, wie aan het eind van de uitzending de meeste punten heeft, heeft gewonnen.
k zit al aan de 400 denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
post count gaat wel fliink omhoog met dit soort reeksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |