Nee, dat dit kan in een sekte! Bellen is tegen de regelsquote:
Idd naakt zal ze.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
fail. een eckte reportert gaat gewoon undercover. zij vlucht
sekte waar ze geen remmingen mogen hebben en erg veel moeten inleverenquote:
ze ziet de bij al hangenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef missU het volgende:
Misschien moet ie daar maar snel naar toe met Stegeworst
ze verneukt de hele fucking afleveringquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
KOM ME NU HALEN
Gelijk ontslaan die hoer.
ze wist waar ze aan begon!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze verneukt de hele fucking aflevering
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef missU het volgende:
Nog beter, charlotje is bang voor alerbto's Stegeworstjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef missU het volgende:
Was Alberto maar gegaanquote:
zie je elke keer weer bij een aflevering van albertoquote:
Inderdaad ja!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Stuurver het volgende:
Die vrouw is echt niet geschikt als undercoverjournalist.
Je moest eens weten wat die journalisten in de VS doen
met ze leverworstspuitquote:
wat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Stuurver het volgende:
Ja en vervolgens raakt het weer in de vergetelheid en hoor je er nooit meer iets van..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie je elke keer weer bij een aflevering van alberto
behalve als hij op schiphol isquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en vervolgens raakt het weer in de vergetelheid en hoor je er nooit meer iets van..
Ervaringquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n sekte is erger dan jullie denken hoor.
Dit maakt het standpunt van Alberto alleen maar sterkerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Stuurver het volgende:
Nieuwe TT: Underkaffer bij het UWVquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
toch was het misschien handiger om een mannelijke reporter erheen te sturen? Niet om racistisch te doen, maar die kunnen vaak toch beter weter tegen dit zo'n hocus pocus poespas met emoties etc..
zijn denk ik ook niet bang om naakt rond te rennenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
toch was het misschien handiger om een mannelijke reporter erheen te sturen? Niet om racistisch te doen, maar die kunnen vaak toch beter weter tegen dit zo'n hocus pocus poespas met emoties etc..
www.miracleoflove.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef o.us het volgende:
Hoe meld ik me aab voor de miracle of love?
Het komt aardig vrijwillig over inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef teamlead het volgende:
Alberto wil dit onderwerp te snel afhandelen, waardior het nu niet duidelijk wordt waarom mensen zich gedwongen voelen mee te doen.
Zullen we zelf een sekte beginnen en dan iedereen naakt laten dansen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n sekte is erger dan jullie denken hoor.
dit had wel een dubbele ep kunnen wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef teamlead het volgende:
Alberto wil dit onderwerp te snel afhandelen, waardior het nu niet duidelijk wordt waarom mensen zich gedwongen voelen mee te doen.
Volgende keer een drieluik?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef teamlead het volgende:
En, wat ik kon zien, geen kinderen, maar volwassen mensen die ook nee kunnen zeggen en weglopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het komt aardig vrijwillig over inderdaad.
ze had al 10x weg kunnen gaan, pas nu na 2 maanden oid zit ze echt vastquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het komt aardig vrijwillig over inderdaad.
mijn piemol trekt zich terug bij het aanzicht van lelijke trollen die de vloer neuken...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn denk ik ook niet bang om naakt rond te rennen
ik zou die walvis wel ff pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn piemol trekt zich terug bij het aanzicht van lelijke trollen die de vloer neuken...
na de episode ff een apart topic maken voor operatie miracle of lovequote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
allemaal fake emails sturen naar mircale of lovebeetje als Fok!klootzakken en dan die hele sekte om zeep helpen
Vind het tot nu toe erg slecht in elkaar zitten ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef teamlead het volgende:
sorry, maar dan krijg ik gezeik met Thiemequote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou die walvis wel ff pakken
geen weerstand, toch?
Doe, serieus.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
allemaal fake emails sturen naar mircale of lovebeetje als Fok!klootzakken en dan die hele sekte om zeep helpen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef missU het volgende:
En nu verder met underbaffer in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |