quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef tralalala het volgende:
Zou er geen richtingaanwijzer opzitten?
Goooie garp van antwadinges![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Hoi, ik ga zometeen ook meelezen/schrijven tijdens Alberto!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef tralalala het volgende:
Zou er geen richtingaanwijzer opzitten?
Goooie garp van antwadinges![]()
Ze gaven een volgteken toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef teamlead het volgende:
op zich heeft dat schaap wel een punt natuurlijk... ze gaan er maar van uit dat je gelooft dat het politie is...
de auto van haar pooier is ook zwartquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAAROM EEN ZWARTE AUDI????
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
Is die ooit onwijs verkracht door 8 woeste bosnegers in een zwarte audi ofzo?
Maar als je te maken hebt met een auto die geen zwarte audi is ben je de lul met die smoesquote:
Die agente ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje klinkt echt super onzeker
dat denk ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de auto van haar pooier is ook zwart
geef haar!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje klinkt echt super onzeker
ja, maar dat kan iedereen inbouwen, zo moeilijk is dat nou ook weer nietquote:
12quote:
Het is ook een lieve meid. Zo gewoon.quote:
Nou dan wel je wel heel paranoide hoor. Wat moeten ze dan doen? Met een megafoon roepen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar dat kan iedereen inbouwen, zo moeilijk is dat nou ook weer niet
barerely legal!quote:
blurfetishquote:
Ikke, toen ik drugs smokkelde.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is er wel eens iemand geweest die kont/tieten/geslachtsdelen liet zien aan politie?
het is andre's meningquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Flauwe bekeuring? Het is irritant als mensen geen richting aangeven.
Ik zou die rechter doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ze ziet er jong uit of is net 19quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom heeft dat veel te jonge meisje een rijbewijs?
wat dacht je van herkenbare auto's ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan wel je wel heel paranoide hoor. Wat moeten ze dan doen? Met een megafoon roepen?
Ja ik ben het niet met hem eensquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is andre's mening
vast welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is er wel eens iemand geweest die kont/tieten/geslachtsdelen liet zien aan politie?
Frankrijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef ouderejongere het volgende:
In Frankrijk is de richtingaanwijzer heilig.
Koosquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef teamlead het volgende:
"als het druk is, moet je het spel met elkaar spelen'
Die Koos toch...
Daar is het knipperen en gaan, je kan maar beter ruimte geven.quote:
Ja verdommequote:
das alleen kader/basisquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef teamlead het volgende:
Een blanke jongeman met een petje
gefeliciteerd.. dat is de helft van vmbobezoekend Nederland
Echt he!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef teamlead het volgende:
Een blanke jongeman met een petje
gefeliciteerd.. dat is de helft van vmbobezoekend Nederland
niet mijn kleding vriendquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef teamlead het volgende:
ik vind het bewijs niet overweldigend
Kentekenplaatje.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat ligt er in de prullembak nou?
Dit is een leuke WMB jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Wow dit is echt mooi.. meer van dit please
b-b-b-b-baas... we hebben het k-k-k-k-kentekenplaatje gevonden b-b-b-b-baasquote:
Lekker tochquote:
dat dit kan in nederland !quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef teamlead het volgende:
"iedereen is aan het dansen en naaktlopen"
nou en
Precies, doe ik zo vaakquote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef teamlead het volgende:
nou en
underkaffer ineen parenclub!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef teamlead het volgende:
nou en
That this can in the Netherlands!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX BUTTSEX
Amerikaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die leidsters zijn amerikaans geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |