Hier hebben ze een keer objecten met elkaar vergeleken, er stonden boerderijen bij van meer dan ¤ 1.000.000quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Picchia het volgende:
Bij de berekening van de WOZ waarde van deze woning gebruikte ze huizen die waren verkocht in een periode die ze nog niet mee mochten rekenen. Meteen een boze brief gestuurd. Tjakka monies.
Vraag dan meteen of ze je woning willen overnemen voor die prijs.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier hebben ze een keer objecten met elkaar vergeleken, er stonden boerderijen bij van meer dan ¤ 1.000.000![]()
Zouden ze erin trappen als ik zeg dat het ook voor 3/4e van de prijs mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vraag dan meteen of ze je woning willen overnemen voor die prijs.
Je kunt ELK JAAR een bezwaar indienen tegen de WOZ-waardequote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Zouden ze erin trappen als ik zeg dat het ook voor 3/4e van de prijs mag.
ooh ik dacht alleen het jaar dat ze een waardebepaling deden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ELK JAAR een bezwaar indienen tegen de WOZ-waarde
Dat is tegenwoordig ELK jaarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef betyar het volgende:
[..]
ooh ik dacht alleen het jaar dat ze een waardebepaling deden.
Dan lopen ze hier volgens mij achter, de laatste is volgens mij 2 jaar geleden, dan krijg je de uitleg en foto's en woz waarde van de objecten waar je woning mee is vergeleken. Die heb ik al twee jaar niet meer gehad.quote:
Het is landelijk (wet) en het is ECHT elk jaar. Dus gewoon bezwaar maken als je meent dat de waarde niet kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan lopen ze hier volgens mij achter, de laatste is volgens mij 2 jaar geleden, dan krijg je de uitleg en foto's en woz waarde van de objecten waar je woning mee is vergeleken. Die heb ik al twee jaar niet meer gehad.
Ook al klopt het misschien, gewoon bezwaar indienen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is landelijk (wet) en het is ECHT elk jaar. Dus gewoon bezwaar maken als je meent dat de waarde niet klopt
die verwijzen naar het kapitalisme en de arrogantie van kapitalisten die al vlug wordt opgepikt door de nazatenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
Wat doen die Flodder-kindertjes in de OP?
Had dan die tennisster gepost.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
die verwijzen naar het kapitalisme en de arrogantie van kapitalisten die al vlug wordt opgepikt door de nazaten![]()
Ook goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook al klopt het misschien, gewoon bezwaar indienen.![]()
Dat kereltje met die bril is inderdaad een graaier in the making. Dat kun je direct zien aan de irritante kop van em.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
die verwijzen naar het kapitalisme en de arrogantie van kapitalisten die al vlug wordt opgepikt door de nazaten![]()
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kereltje met die bril is inderdaad een graaier in the making. Dat kun je direct zien aan de irritante kop van em.
Ga je dan ook aan hypotheekrenteaftrek doen? Of kun je dat niet verenigen met je principes?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel dat Volkshuisvesting mij mijn huurwoning te koop aanbiedt binnen een paar jaar.
voor een prikkie.......quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel dat Volkshuisvesting mij mijn huurwoning te koop aanbiedt binnen een paar jaar.
Ben jij al gestopt met belasting betalen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ga je dan ook aan hypotheekrenteaftrek doen? Of kun je dat niet verenigen met je principes?
Enkel BTW.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ben jij al gestopt met belasting betalen?
Ik hoop dat ze die dan afbouwen en dat mensen die dan een huis kopen er geen gebruik meer van kunnen maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ga je dan ook aan hypotheekrenteaftrek doen? Of kun je dat niet verenigen met je principes?
Hoezo? Je kunt minder snel weg denk je?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
EWB heeft nadelen, Remlof. De risico's van kutburen is dan nog groter.
Mjah ik zit ook wel prima gehuurd, zolang dit kabinet de huurprijzen maar niet verhoogd.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
EWB heeft nadelen, Remlof. De risico's van kutburen is dan nog groter.
Leg eens uit. Ik ben benieuwd hoe jij geen BTW meer betaalt.quote:
Ik vond Ethiraseth leuker.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik ben benieuwd hoe jij geen BTW meer betaalt.
Is bij huren toch ook, of mis ik nu iets??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:
@Whiskers: huren is ook niet alles, maar EWB heeft wel degelijk risico's.
Het risico in Nederland is je buren die bijkans op je schoot wonen.
Hadden (hebben) mijn ouders ook last van.. Mijn vader is 10+ jaar later nog pissig en weigert met de buren te praten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat denk je Whiskers, las je asociale buren met een uitbouw komen waardoor je huis in waarde keldert?
Dat maakt mijn switch alleen maar beter.quote:
Ik zou ze in jouw geval in ieder geval eren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat er ook niet meer mee, wat zou ji doen als je buren je schade berokkenen?
Aanvechten. Als dat niet werkt: accepterenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat er ook niet meer mee, wat zou ji doen als je buren je schade berokkenen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Neo liberaal beleid. Alles moet hier kunnen . Iedereen moet hier lekker zijn eigen gang kunnen gaan. Rekening houden met anderen? Dat komt in niemand woordenboek nog voor._!
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Neo liberaal beleid. Alles moet hier kunnen . Iedereen moet hier lekker zijn eigen gang kunnen gaan. Rekening houden met anderen? Dat komt in niemand woordenboek nog voor._!
En dan ben je 10 jaar later nog boos, en dat ding staat er nog steeds.. Wat heb je daar aan??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Accepteren????
Never nooit!
Jammer dat je dingen niet zelf mag oplossen
Dat help helemaal niets. Je hebt alleen jezelf ermee, tenzij het toch al mensen zijn die het niet waard zijn om mee te praten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Jawel hiero.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat kan wel zijn, maar met zulke asociale mensen zal ik geen woord meer wisselen.
Wie zou nog praten met buren die je voor duizenden euro;s benadeeld?
Dit zal ze betaald worden gezet. Links of rechtsom.
Wat is er gebeurt dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat ik de schade op hen zal gaan verhalen. Linksom of rechtsom.
Zo is het neuk ze in de ass die fuckersquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat niet lukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo is het neuk ze in de ass die fuckers
Wat een schatje ben je toch ook he??quote:
Eerst komen de stemmers die arme sheeples, dan de 'nieuwe politiek' en gevolg (aannemers, projectntwklrs. e.d.)quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat denk je Whiskers, las je asociale buren met een uitbouw komen waardoor je huis in waarde keldert?
Dan vraag je aan betyar of hij er één voor je maakt. Eéntje van hardhout.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Belgen zijn niet dom.
Vrij - buurvrij wonen.![]()
Ik heb wel ff een bank nodig.
Dat verkopen ze bij intratuin.quote:
Hij lijkt op Aleid Wolfsen, dus dat klopt wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kereltje met die bril is inderdaad een graaier in the making. Dat kun je direct zien aan de irritante kop van em.
Ongezellig man!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Libië![]()
40x zo groot als NL en 6 miljoen inwoners.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Libië![]()
40x zo groot als NL en 6 miljoen inwoners.
Heb je nou al iets van de grond gekregen? Of wordt het weer net zo'n verhaal als het procederen tegen je onderwijsinstelling?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij luistert toch nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nou al iets van de grond gekregen? Of wordt het weer net zo'n verhaal als het procederen tegen je onderwijsinstelling?
Je zou ook ergens anders kunnen wonen, een vette baan krijgen en gewoon je leven zelf kunnen inrichten. Al die woede is toch zonde van je energie.
Dat valt je nu al op??quote:
Duurde ook lang voordat ik het bij jou inzagquote:
571, hier inclusief hondenbelasting.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:51 schreef du_ke het volgende:
Hmm dan doe ik hier iets verkeerd. Mijn totaal is 549 euro aan gemeentelijke belastingen (incl OZB).
Ik werd vanochtend wakker, en wat lag er in de bus?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:50 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap de spotjes van PvdA Gelderland op de radio nog steeds niet. Het enige wat ze zeggen is dat het eerlijker moet, maar het is al eerlijker.
Er komen binnenkort stickers voor schijnt, voor op de brievenbus. Nee tegen PvdA-folders, Ja tegen VVD-, CDA-, PVV-folders.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker, en wat lag er in de bus?
PvdA flyers, goddomme, begin de dag met een lach helemaal verpest.
Ja maar het was er niet een, nee het waren er twee!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er komen binnenkort stickers voor schijnt, voor op de brievenbus. Nee tegen PvdA-folders, Ja tegen VVD-, CDA-, PVV-folders.
beter dan volslagen kut is nog steeds kut hè.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:50 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap de spotjes van PvdA Gelderland op de radio nog steeds niet. Het enige wat ze zeggen is dat het eerlijker moet, maar het is al eerlijker.
Ja wij kunnen het ook niet helpen dat ze nog bestaan, sommige dingen kun je als VVD'er ook niet rechttrekken helaas.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
beter dan volslagen kut is nog steeds kut hè.
Dat zeggen ze meestal tegen meerdere kandidatenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef betyar het volgende:
Net gereageerd op een vacature, met de ambitie om t.z.t. de zaak over te nemen, ik ben benieuwd, ik zou wel de ideale kandidaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |