Ik zag die ninja editquote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Ragboer het volgende:
FIPO ALLES, ik kan vredig sterven. Omdat Oceanview
Komt goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Maakt niet uit, jij bent baas. Mag ik toch zeggen?quote:
Dat mag natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij bent baas. Mag ik toch zeggen?
Ze zitten allemaal op tinychat.quote:
ik bedoel de testserver #2quote:
The Pitcher?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik bedoel de testserver #2
want ik moet weten of het nou goed klinkt of slecht.. (de kwaliteit van het geluid)
je kunt ook naar het Twente topicquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Nitrouz het volgende:
Lekker trollen in het Ajax topic, altijd leuk.
Hier opent hij niet eensquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
Nope.... doet niets. Hij zegt dat de server vol is.
Jij vraagt net of het zn moeder wasquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ho, pardon
Mooie stem hoor![]()
Nee, heul nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij vraagt net of het zn moeder was![]()
Ik klink als iemand van +/- 45 volgens jou
Wat dacht je van foksters?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, heul niet
Ik kon alleen geen ander persoon bedenken die het zou moeten hebben ingesproken![]()
Hij leest een topic voorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik volg deze monoloog niet meer trouwens.
??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Die TS is een komplete randmongool.
LANGE ZIN IS LANG
Ik heb tijdens de meet gerookt, nu mag je me straffen.quote:
zie de wiki bij liveserverquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Kloppen deze server en dit portnummer nog?
[ afbeelding ]
En mag ik het huidige wachtwoord ontvangen?
Bedankt!
Naatje?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Kloppen deze server en dit portnummer nog?
[ afbeelding ]
En mag ik het huidige wachtwoord ontvangen?
Bedankt!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de meet gerookt, nu mag je me straffen.
Nu hebben we weer kwaliteit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben de TC geleaved en ik kom weer hier
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...quote:
En toen kwam het harde werkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...
Dat mag toch. Ik snap je wel. Ik ga overigens wel een keer kretek proberen hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...
Doen! Alleen al voor de smaak op je lippen, daarna zoenen met je denkbeeldige vriendje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat mag toch. Ik snap je wel. Ik ga overigens wel een keer kretek proberen hoor
Snufjan Stevens?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
ALL THINGS GROW, ALL THINGS GROW![]()
Sufjan Stevens, de alleskunner
EEEEEPIIIIESSSSSSSSquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef JApieman het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/janmoes-van-ditisjan ditisjan livestream
Denkbeeldigquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Doen! Alleen al voor de smaak op je lippen, daarna zoenen met je denkbeeldige vriendje.
Zou toch gek zijn als je al muziek uit 2013 speelt hequote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
ik ga straks een stukje terug in de tijd
dan ben je pas een echte pluggerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn als je al muziek uit 2013 speelt he
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn als je al muziek uit 2013 speelt he
Ik kijk ookquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Sorry ik ga effe hard in die DITISJAN tjet
okequote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
ik probeer er precies om 21h00 uit te gaan
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
Sorry ik ga effe hard in die DITISJAN tjet
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je 3 keer hetzelfde zegt gebeurt dat volgens mij
O god die bloedlijer weer.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Er staat namelijk weer Brank brank brank, die ging er vanmiddag ook al in en was gekickt ?
donequote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
oke ik ga effe snel koelkast of pizzalucht zoeken
Is tog grappig? xdDDquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Die ging er vanmiddag ook al snel in tijdens een wisseling van de dj's,
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Die ging er vanmiddag ook al snel in tijdens een wisseling van de dj's,
Is-ie al druk mee bezig!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
wacht ns even, wilt elmofan misschien zijn frustratie uiten...?
Oh god, z'n piratenzender is uit de lucht dus nu probeert ie het hier?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef Snuf. het volgende:
Het is een gast uit lichtenvoorde in Gelderland. En een vervelende nerd.
quote:
Dat zou heel goed kunnen weet iemand waar hij woont?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
wacht ns even, wilt elmofan misschien zijn frustratie uiten...?
Whehehehequote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh god, z'n piratenzender is uit de lucht dus nu probeert ie het hier?
Leuk naamliedje Symph
Hee jij daar!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ToT! Hoe is het met jou dan?
Dat zei ik indd net ook alquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen weet iemand waar hij woont?
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee jij daar!
Ja gaat z'n gangetje he!En met jou?
O sorry :p Ik zocht in profiel en fobo maar kan het niet vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat zei ik indd net ook alMaar geen idee.
Ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O sorry :p Ik zocht in profiel en fobo maar kan het niet vinden
Lekker gegeten?quote:
Ik las wim van heldenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
LIEBER LIEBER LAI
Nu herken ik het! Dit is van Wim Helsen
Hoiquote:
toen was ik nog geen eens geborenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 1977 was het anders haske modern
Ik ben van '74, ik weet er alles van!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 1977 was het anders haske modern
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen was ik nog geen eens geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook nietJij bent van 20 jaar later?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Reeuwijkse Plassenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah was erg lekker![]()
En ik ben erachter gekomen waar Reeuwwijk ligt
Haha kwam je er langs? Waarom niet meteen hier gekomen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah was erg lekker![]()
En ik ben erachter gekomen waar Reeuwwijk ligt
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.quote:
Me ouders wilden nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha kwam je er langs? Waarom niet meteen hier gekomen dan?
je weet geen eens waar dr bed slaapt, laat staan waar dr huis woontquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Me ouders wilden niet
Anders was ik wel even langsgekomen hoor
Ja dat is ook het enige leuke aan Reeuwijk. En de Reeuwijkse Houtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.
Ah balenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Me ouders wilden niet
Anders was ik wel even langsgekomen hoor
bestaat diequote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zoieso gekke zin in de jongeren onzin radio meet.
Ik vroeg of je er wat kon doen, en jij zei iets van 4 keer alleen 'de plassen'quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.
Fietsen rond de plassen, zwemmen in de plassen, varen op de plassen, bbq houden rond de plassen, etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je er wat kon doen, en jij zei iets van 4 keer alleen 'de plassen'
heb je het verhaal van ragboer eick wel gehoord?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Hij komt eraan we weten niet wanneer maar ik ga dan sowieso chicka's hosselen
stoere praat hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Hij komt eraan we weten niet wanneer maar ik ga dan sowieso chicka's hosselen
Geloof me als ik zeg hoi ik ben snuf 17 jarige meisjes dan komen de 14 jarige sletjes naar je toequote:
Gouda is Strati G. Gevaarlijke Marokkanen enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet uit Gouda komen.
Komt doordat het sneeuwtquote:
Sneeuwt hetquote:
Ja, hier sneeuwt het sinds vanmiddagquote:
blijft het nog liggen ook?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hier sneeuwt het sinds vanmiddag![]()
Nee, dat dan gelukkig nietquote:
je moet even naar het icons topic in GC gaan en daar vragen, mag ik ook zo'n kekke UI zoals naatje_1 heeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Waar kan ik die logo's van radio-onzin vinden?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat dan gelukkig nietmaar de katten vermaakten zich erg goed voor het raam vandaag
Jij wist zeker ook niet dat ik met tom cruise en met brad pit?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
jij denkt zeker dat je de steve miller band?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
jij denkt zeker dat je de steve miller band?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij wist zeker ook niet dat ik met tom cruise en met brad pit?
Ik moest lachen...quote:
Kinkyquote:
Morgen werken...quote:
ik ben bang van welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Ben ik nu zo'n beetje de enige hier die morgen vakantie heeft?
Ik weet hoe het werkt maar ik ga eerst nog even 'droog' oefenenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik ga opletten wanneer je draait, sowieso vrouwelijke DJ + jouw muziek!
Haha is goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt maar ik ga eerst nog even 'droog' oefenen
Ik economiequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
en ik mag morgen beginnen met wiskunde
Heb ik ook al gedaanquote:
wil je een jingle inspreken voor mij misschien?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook gaan draaien, lijkt me toch best wel leukKan alleen niet praten denk ik, geluidskaart kwestie. Maar toch.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
en ik mag morgen beginnen met wiskunde
Ik moet de administratie in orde maken en daarna ingesproken bandjes uittypen op mijn laptop... Saai............quote:
Si !quote:
Als je wiltquote:
Wat wil je dat ik zeg, spreek em in voor jequote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja als iemand een jingle voor mij wil inspreken mag dat ook
waarom stond ie op mute bij mij?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si !
Reden genoeg voor mij om m'n mute weer uit te drukken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si !
Reden genoeg voor mij om m'n mute weer uit te drukken
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
here we gooooooohhhhhooooooooooo rocking all over the world
ohja dat ook nogquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg, spreek em in voor je![]()
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil je een jingle inspreken voor mij misschien?
Toepasselijk wel bij het gedoe met elmofan en weetikhet:quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.
Doe maar wat je wilt, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog een bepaalde hardstyle track willen horen moeten jullie het nu zeggen. Dan kan ik hem nog ff claimen als ik hem niet heb.
ahjoh stel je niet aanquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalen
maar je hebt toch helemaal geen shagstem?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik laat m'n stem liever niet meer horen op ONZ radio omdat shag verhalen
Ik denk dat ik wel iets heel fouts weet gezien je dj naamquote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat ook nogoke ga ik even op brainstormen
ik ben helemaal niet zo goed met jingles
Sommige commentaren..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je hebt toch helemaal geen shagstem?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel iets heel fouts weet gezien je dj naam![]()
Waarom loop jij voor op mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |