Nee, heul nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij vraagt net of het zn moeder was![]()
Ik klink als iemand van +/- 45 volgens jou
Wat dacht je van foksters?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, heul niet
Ik kon alleen geen ander persoon bedenken die het zou moeten hebben ingesproken![]()
Hij leest een topic voorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik volg deze monoloog niet meer trouwens.
??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
Die TS is een komplete randmongool.
LANGE ZIN IS LANG
Ik heb tijdens de meet gerookt, nu mag je me straffen.quote:
zie de wiki bij liveserverquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Kloppen deze server en dit portnummer nog?
[ afbeelding ]
En mag ik het huidige wachtwoord ontvangen?
Bedankt!
Naatje?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Kloppen deze server en dit portnummer nog?
[ afbeelding ]
En mag ik het huidige wachtwoord ontvangen?
Bedankt!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de meet gerookt, nu mag je me straffen.
Nu hebben we weer kwaliteit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben de TC geleaved en ik kom weer hier
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...quote:
En toen kwam het harde werkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...
Dat mag toch. Ik snap je wel. Ik ga overigens wel een keer kretek proberen hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moest op Nitrouz wachten bij centraal, toen heb ik maar een pakje gekocht bij de AH to go...
Doen! Alleen al voor de smaak op je lippen, daarna zoenen met je denkbeeldige vriendje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat mag toch. Ik snap je wel. Ik ga overigens wel een keer kretek proberen hoor
Snufjan Stevens?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
ALL THINGS GROW, ALL THINGS GROW![]()
Sufjan Stevens, de alleskunner
EEEEEPIIIIESSSSSSSSquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef JApieman het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/janmoes-van-ditisjan ditisjan livestream
Denkbeeldigquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Doen! Alleen al voor de smaak op je lippen, daarna zoenen met je denkbeeldige vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |