quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook nietJij bent van 20 jaar later?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Reeuwijkse Plassenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah was erg lekker![]()
En ik ben erachter gekomen waar Reeuwwijk ligt
Haha kwam je er langs? Waarom niet meteen hier gekomen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah was erg lekker![]()
En ik ben erachter gekomen waar Reeuwwijk ligt
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.quote:
Me ouders wilden nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha kwam je er langs? Waarom niet meteen hier gekomen dan?
je weet geen eens waar dr bed slaapt, laat staan waar dr huis woontquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Me ouders wilden niet
Anders was ik wel even langsgekomen hoor
Ja dat is ook het enige leuke aan Reeuwijk. En de Reeuwijkse Houtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.
Ah balenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Me ouders wilden niet
Anders was ik wel even langsgekomen hoor
bestaat diequote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zoieso gekke zin in de jongeren onzin radio meet.
Ik vroeg of je er wat kon doen, en jij zei iets van 4 keer alleen 'de plassen'quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had nog een discussie in de trein met lama over Reeuwijk. Hij zei: wat is er in reeuwijk? Ik zeg: de plassen. Maar wat nog meer? De plassen zei ik weer. En toen ragede hij.
Fietsen rond de plassen, zwemmen in de plassen, varen op de plassen, bbq houden rond de plassen, etc.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vroeg of je er wat kon doen, en jij zei iets van 4 keer alleen 'de plassen'
heb je het verhaal van ragboer eick wel gehoord?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Hij komt eraan we weten niet wanneer maar ik ga dan sowieso chicka's hosselen
stoere praat hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
Hij komt eraan we weten niet wanneer maar ik ga dan sowieso chicka's hosselen
Geloof me als ik zeg hoi ik ben snuf 17 jarige meisjes dan komen de 14 jarige sletjes naar je toequote:
Gouda is Strati G. Gevaarlijke Marokkanen enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet uit Gouda komen.
Komt doordat het sneeuwtquote:
Sneeuwt hetquote:
Ja, hier sneeuwt het sinds vanmiddagquote:
blijft het nog liggen ook?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hier sneeuwt het sinds vanmiddag![]()
Nee, dat dan gelukkig nietquote:
je moet even naar het icons topic in GC gaan en daar vragen, mag ik ook zo'n kekke UI zoals naatje_1 heeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Waar kan ik die logo's van radio-onzin vinden?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat dan gelukkig nietmaar de katten vermaakten zich erg goed voor het raam vandaag
Jij wist zeker ook niet dat ik met tom cruise en met brad pit?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
jij denkt zeker dat je de steve miller band?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
jij denkt zeker dat je de steve miller band?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij wist zeker ook niet dat ik met tom cruise en met brad pit?
Ik moest lachen...quote:
Kinkyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |