Die gast is zó onzeker.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mensen die pochen over dat ze mensenkennis hebben, hebben dat niet.
En dat bedoelde Servio die bewuste avond ook! Alleen kwam het wat rauw zijn strot uit..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mensen die pochen over dat ze mensenkennis hebben, hebben dat niet.
Hij is verliefd geweest op Kelly??quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Het gaat nu over Kinderen voor Kinderen... Die heeft echt niks te lullen.
Freudiaanse vertyping?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Jurien zal haat wel aangeraden hebben alleen hier te lezen en niet mee te kletsen... hij weet hoe de meeste over haar dachten
marco borsato ook een topertjequote:
Ja maar als je het over mijn moeder hebt, krijg je toch echt een muilpeer die in tokyo te horen isquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat bedoelde Servio die bewuste avond ook! Alleen kwam het wat rauw zijn strot uit..
Ik ken geen Kelly!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is verliefd geweest op Kelly??
Manager kinderdagverblijf? Ik krijg daar toch rare gedachtes bij...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef TimeJumper het volgende:
Arme Alex, die komt nooit meer ergens aan de bak als manager van een kinderdagverblijf met zijn mensenkennis.
Nrs die ze op een lijst hebben moeten invullen voor het programma.quote:
Kijk voor de grap eens in zijn topic, staat ie ook op een foto..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Manager kinderdagverblijf? Ik krijg daar toch rare gedachtes bij...
Daarvoor zijn ze denk ook gescreent. Ze wisten gewoon al dat Alex en Laura wel aardig op elkaar lijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nrs die ze op een lijst hebben moeten invullen voor het programma.
Ja, daarom heeft hij het waarschijnlijk steeds over "vriendjes" en "vriendinnetjes"quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Manager kinderdagverblijf? Ik krijg daar toch rare gedachtes bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |