FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Lekker belangrijk Liesquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Dacht dat je met Gerard onder een doekje.......gniffel, doekje"
Hij 'heeft hem er niet in gehad' zei hij.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef Roguee het volgende:
Maik zegt dat het mogelijk op tv er raar uitziet, wat er vannacht is gebeurd. Of juist niet is gebeurd
Vuistje neuken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij 'heeft hem er niet in gehad' zei hij.
Gad, wat plat.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze noemde geen namenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wie mag Laura niet? iemand dat meegekregen?
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wie mag Laura niet? iemand dat meegekregen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ojaa, dat heb ik ook gehoord kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.
Heb wel een idee. Ze kijkt vaak vies naar ..........kom nooit op der naam....ff koeken hoor..........Oja, Aafkequote:
De non mag de sloerie niet....quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze heeft het er al een paar keer over gehad dat ze Aafke niet mag.
Gaat me steeds meer dagen, vannacht leek ze ook een beetje boos op Aafke en beschermde Monique, tja niet goed natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb wel een idee. Ze kijkt vaak vies naar ..........kom nooit op der naam....ff koeken hoor..........Oja, Aafke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |