quote:Op zondag 27 februari 2011 17:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Erg jammer.. Tijd om Alex eruit te stemmen. Dan kan de liefde tussen Guido en Laura opbloeien.
uhuh en ze raakt G aan, A nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
eensch. Gisterenavond was alleen Guido goed bezig maar over het algemeen is het Laura die al het werk verzet.
Vrienden worden kan altijd he, of niet. Je weet toch nooit hoe het loopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
Alex benadrukt nogmaals dat hij en Laura vriendjes moeten worden na Secret Story.
Dat antwoord van L : Misschien ben ik wel een moordenaarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
Alex benadrukt nogmaals dat hij en Laura vriendjes moeten worden na Secret Story.
en vindt het alweer tof dat ie meedoet zeker.. zoiets zei ie gisteren ook al, en eergisteren.. blahblahblah..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en vindt het alweer tof dat ie meedoet zeker.. zoiets zei ie gisteren ook al, en eergisteren.. blahblahblah..
helemaal mee eens, de zelfingenomenheid... bahquote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar een blaaskaakje, ik ken zijn soort.
Alex en mannelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef Mylene het volgende:
Alex: "Dan ben ik je eerste mannelijke vriend".
Echt hoor.
Als ie maar een maatje/ vriendje heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Alex bloeit helemaal op nu Laura hem aandacht geeft. Hij weet niet dat ze hem gebruikt om informatie los te peuteren.
Inderdaad heeft het steeds maar over als je mijn vrienden ziet weet je t wel .... vreemde manquote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef Mylene het volgende:
Hij heeft het maar over vriendjes en vriendinnetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |