ja, na twee minuten ben je iemands maatje!!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ie maar een maatje/ vriendje heeft
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef freaky40 het volgende:
P.s. is Cynthia al gesignaleerd hier?
Jurien zal haat wel aangeraden hebben alleen hier te lezen en niet mee te kletsen... hij weet hoe de meeste over haar dachtenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Die is hier even komen lezen toen ze weer thuis was, sindsdien is ze weer dakloos.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef freaky40 het volgende:
uhuhquote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Laura Alex ook nog wel leuker vindt dan dat ze doet lijken.
Wens, vader gedachten...?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Laura Alex ook nog wel leuker vindt dan dat ze doet lijken.
Hij weet van dommigheid niet meer wat te zeggen, zolang ie maar in gesprek met 'r is.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef Mylene het volgende:
Hij vindt het fijn, dat Laura het met hem eens is dat de handdoeken verkleuren. Dat vindt hij leuk.
Vage gast joh.
Oh benen, ik verstond het niet, haha.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij is wel erg kinderachtig, slaat Laura; Vandaag is blauw, de kleur van Laura's benen..
Haha hij geeft haar en clou over zijn eigen geheimquote:Op zondag 27 februari 2011 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij is wel erg kinderachtig, slaat Laura; Vandaag is blauw, de kleur van Laura's benen..
Dat snap ik ook niet man.. Ik vind hem echt een klojoquote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat ziet zij in die kneus?
Vroeger noemde we dat een doepiequote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef kevinjpg het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet man.. Ik vind hem echt een klojo
Mensen die pochen over dat ze mensenkennis hebben, hebben dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef stormiot het volgende:
in t begin vond ik alex nog wel leuk en n lieverd, maar vind t altijd hebben over vriendjes en zn mensenkennis vervelend worden
Zij hebben allebei kapsonesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat ziet zij in die kneus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |