quote:
Op maandag 28 februari 2011 07:42 schreef danic het volgende:Je moet al vader eerst erkennen in aanwezigheid van de aanstaande moeder op het gemeentehuis.
Je krijgt daar dan een aantal papieren mee, die na de aangifte door de vader opgestuurd moeten worden naar de kantonrechter en die zorgt er dan voor dat de vader ook wettelijk vertegenwoordiger wordt. Dan pas heeft hij ook rechten. Best zielig eigenlijk.
En dan nog een testament......
tip, teken de papieren voor het gezag niet als je op de bank zit met kind in je handen

tenzij je dit heel goed kan en de handtekening op je eigen handtekening lijkt, anders kan je alsnog naar het paleis van justitie

(ja ik spreek uit ervaring

)
Ik vond t trouwens niet veel moeite, ik snap ook niet dat mensen gaan trouwen omdat ze zwanger zijn en dat makkelijker is..
want t enige wat je dus hoeft t doen is een keer langs het gemeentehuis voor de erkenning en voor het gezag hoef je dus alleen een formulier op te sturen en dan is t geregeld (mits je handtekening dus lijkt

) mja met trouwen heb je t zelfde, met ondertrouw enzo.
mja wij hebben niet zo de neiging tot trouwen

Oh en over inleiden en keizersnee, bij mijn zus zijn ze begonnen met een katheter. Daar kreeg ze dus wat ontsluiting van en ze hebben geloof k wel wee-opwekkers gegeven, maar dat was dus ook pas toen ze zelf weeen kreeg, dus ter ondersteuning. Want puut wee-opwekkers deden ze dus niet ivm t litteken idd.