abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 februari 2011 @ 21:20:36 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93411814
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef MamaPurk het volgende:
Dat dus en daar heb ik echt geen zin in... :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93412211
geen wonderolie: je darmen lopen er van leeg, je krijgt er buikkrampen van en het helpt geen zier.

Lektetten nog niet gehad, ben benieuwd of ik die nog krijg.

Enne bijhouden, ik hou het nergens meer bij. Tis niet anders. Straks als ik verlof heb, moet het te doen zijn.

Ik ben geen vuilnisvat, eerder een vloeistofbak. Ik zit weer in de periode dat ik meer drink dan eet. Ach ja, maakt eigenlijk ook geen klap uit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93412331
Bij mijn moeder hielp het wel die wonderolie...

Maar het is nu heel rustig volgens mij is die kleine echt aan het genieten van het warmwaterbad waar ze in ligt en af en toe zien we even zo een voet langs komen en ene kontje, dan ontstaat er even een golfslagbad!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93412746
mp, wie weet helpt het wel, maar om het te proberen moet je eerst flink aan de dunne raken. Nou, mijn keuze zou het niet zijn, dan wacht ik wel af...
pi_93413293
Ik heb het niet eens in huis, ik wacht wel gewoon af in ieder geval tot de controle van morgen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 februari 2011 @ 21:42:49 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93413535
ik ga _nu_ naar bed. mantra opzeggen in de hoop dat het helpt :P t zou wel 't mooiste zijn als hij op de 28e geboren zou worden. Dan hebben we er twee op de 26e van de maand (ik en mijn man) en twee op de 28e van de maand (beide kids). beetje eenheid in 't gezin houden :P ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93414476
DJMO, ik ga mee hopen dat je kleintje morgen geboren wordt. Ik kan uit ervaring vertellen dat het een superleuke datum is om jarig te zijn :P

Oja en Mamapurk, ook voor jou!! Morgen wordt de dag!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93417096
Wat gaan jullie hard zeg! De laatste keer dat ik postte was in topic 722... :@ Nu post ik eigenlijk ook echt té weinig natuurlijk.. :@ Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en ook alle nieuwe zwangeren natuurlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles bijgelezen heb...

Van hier alleen maar goed nieuws. Keuzes gemaakt wat m'n studie betreft wat heel wat rust geeft, Jongetje groeit goed (ja ja, verklap ik toch even iets! O+) aldus de geweldige 20-weken echo en ik heb bijna geen last meer van kwaaltjes. Ook ben ik helemaal gesettled in m'n appartement, het bevalt echt van alle kanten super! M'n ouders vinden het leuk om nu zo af en toe bij me langs te komen, het geeft ze een stukje rust in huis en ik voel me er heel goed bij. Ik ben weer on speaking terms met m'n ex, hij zal onze zoon erkennen maar we hebben wel duidelijk dat de liefde tussen ons echt over is. Het is jammer want we hadden het echt leuk samen, maar soms gaat het gewoon niet meer en dan moet je keuzes maken. Ook zullen we in principe geen regelingen treffen maar gewoon als vrienden bij elkaar langs gaan en onze zoon de vrije keus geven. Uiteraard willen we hem wel meegeven wie z'n vader is, omdat dat voor kinderen toch heel belangrijk is. ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 22:34:18 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93417520
Wonderolie kan ook invloed hebben op de darmpjes van je kleintje.. die vervolgens in het vruchtwater kan poepen..
Geen goed plan dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_93418086
Ja maar dat effect schijnt tonic of ananas ook te kunnen hebben E.T.

Hoi Danielle, leuk een jongetje O+
pi_93419914
Hé Danielle, das lang geleden.

Fijn zeg dat je alles nu zo lekker op de rit heb.
Brutale vraag (als je geen antwoord wil geven, is het ook goed hoor), maar gaat je ex ook wettelijk vertegenwoordiger zijn? Of alleen erkennen?

Ik grapte al tegen mijn schoonfamilie dat als we nu uit elkaar zijn mijn vriend wel alimentatie moet betalen omdat hij de kleine erkent heeft, maar geen rechten heeft, omdat hij pas wettelijk vertegenwoordiger kan worden na de geboorte (we zijn niet getrouwd). Vonden ze geloof ik niet zo grappig :P
  maandag 28 februari 2011 @ 07:40:32 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93428587
Danic, foei jij hahaha

Het is wel zo (toch?). Ik heb het wel allemaal eerlijk verteld aan mijn vriend over zijn rechten als vader en wat er moet gebeuren om meer rechten te krijgen met zijn dochter.
Ik heb de vorige keer bij de gemeente om meer informatie gevraagd, maar ik ben die info helemaal vergeten :N

Oeh, gevonden:
http://delft.nl/Inwoners/(...)streerd_partnerschap

Moet je wel erkennen, maar dan heb je als het goed is als vader zijnde meer rechten.
Ik dacht eerst dat je dit moest regelen bij een notaris, maar hoorde op de gemeente dat dat ook daar kan :)

Dit is trouwens een soort infopost lol

DJMO, Mamapurk... ik ben benieuwd, is er toch wat gebeurd deze nacht? :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93428601
Je moet al vader eerst erkennen in aanwezigheid van de aanstaande moeder op het gemeentehuis.
Je krijgt daar dan een aantal papieren mee, die na de aangifte door de vader opgestuurd moeten worden naar de kantonrechter en die zorgt er dan voor dat de vader ook wettelijk vertegenwoordiger wordt. Dan pas heeft hij ook rechten. Best zielig eigenlijk.
En dan nog een testament......
pi_93428679
ben ik even blij dat wij getrouwd zijn, bespaart me dat erkennen.
Ik heb te diep geslapen ofzo alles doet pijn. Nou ja dan maar wat rustiger op gang zien te komen.
Llm'ers succes vandaag!
pi_93428741
Erkennen viel prima mee. Gewoon even naar het gemeente huis met de papieren. Je moet er toch naar toe als man/vriendin zijnde :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93428871
@mefke ik snap best dat je roze wolk er niet is al je zo'n last van je bekken hebt.

Wij moeten in Mei nog een keer naar het gemeetehuis voor uitreksels en dan moet vriend met geboortebewijs naar het gemeentehuis en daarna moeten we de papieren van gezag opsturen.
Zoiets dacht ik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 februari 2011 @ 08:23:20 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93428965
harde buiken alom, maar of ze ook wat uithalen? gfi. vannacht had ik even het idee alsof het hoofdje in het geboortekanaal lag, zo diep voelde ik hem. verder brak wakker geworden. ik kreeg om een uur of vijf (?) een flinke achterwaartse kopstoot van Jan tegen m'n oog aan. T zal mij niks verbazen als het lichtjes blauw blijkt te zijn als ik straks in de spiegel kijk. (nog geen zin in gehad).

pi_93429566
DJMO, je bent nog niet zo heel ver, het kan ook nog even duren.

MamaPurk, hoe is de nacht gegaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93431033
Meld!!! *O* Ik ben er nog :D

Ik heb een verrotte nacht achter de rug! Er was iemand aan het stuiteren in mijn buik en dat ging zo hard dat ik tig keer naar de wc moest. Flinke last van mijn onderbuik, dit straks maar even aangeven in het ziekenhuis, daar zit toch dat litteken... Verder vannacht veel last van mijn liezen en hopen, maar niets geen harde buiken hoor.
We zullen zo in het ziekenhuis wel horen wat de plannen zijn, maar ik zal wel duidelijk zijn dat ik en mijn lijf best klaar zijn met zwanger zijn!
  maandag 28 februari 2011 @ 10:26:47 #70
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93431090
Succes dadelijk Mamapurk :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93431123
succes MP
Hopelijk denkt het z-huis met je mee.
pi_93431130
Succes MamaPurk! Dat je maar snel je kleine in je armen kunt houden!

Hier vanmorgen een rustige baby.. Gisteren 2 keer hard getrappel en een dwarsliggertje O+
pi_93431156
Dank jullie :)

Ik hoop zo dat ze mee denken en dat ons meisje snel komt..
(mijn zusje gaat woensdag voor 3 weken nar Curacao... En de vorige keer zat ze daar op het moment dat ik beviel... Ik zou het erg jammer vinden als ze weer de eerste dag en nu nu eerste weken zou moeten missen.)
pi_93432679
Weet niet of deze vraag om meerdere dames van toepassing is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:58:40 #75
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93433812
Cyntiaa, zw verlof gaat niet af van je gewone verlof. Je verlofdagen blijven gespaard.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93434478
*O* Dat is goed nieuws!
pi_93434623
ik plak mijn vakantiedagen gewoon achter mijn verlof aan... hen ik mooi een maand langer.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93434695
Dat gaat hier vast niet lukken maar 1 geluk, de kerstvakantie komt al snel na mijn verlof :)
pi_93434718
Goeiemiddag!
Nog geen verse baby's zie ik, jammer.

De voorjaarsvakantie is voorbij, ik vind het maar een raar idee dat mijn collega's vandaag wel aan het werk zijn. Ik heb een beetje het gevoel alsof ik spijbel, haha.
pi_93434827
Ik heb volgende week pas officieel vakantie. Mijn contract loopt deze week af en ik zie mezelf zeker niet meer full-time gaan werken tot de bevalling.

Ik ga vrijdag maar eens goed met de gyn praten. Ik trek dit zo echt niet veel langer.
Ik probeer zoveel mogelijk nog te drinken. Was aangekomen nu weer iets afgevallen en net van armoede bij mijn ouders gestopt omdat ik weer moest spugen.

Nu wat vla met yoghurt op hopelijk hou ik dat binnen.

/einde ego post
pi_93434914
FR heb je al eens gesproken over bijvoeding? als je wel vloeibaar goed binnenhoudt zijn er ook flesjes van bijvoorbeeld Nutridrink, zodat je wel voldoende calorieen en voedingsstoffen binnenkrijgt?
pi_93434990
Ik hou vloeibaar ook niet binnen helaas. Maar heb de hoop dat ik dat iets sneller opneem.
pi_93435124
goh wat is dat toch vreselijk naar allemaal...
:*
kan me voorstellen dat je de hoop hebt opgegeven dat het nog overgaat deze zwangerschap.
Ik hoop dat je dr vanaf bent, zodra je kindje er is..
(ja het liefst morgen natuurlijk al...maar geloof niet dat dat reeel is jammer genoeg...)
pi_93435190
Ik heb idd niet het idee dat het nog overgaat. Ik hoop ook zo niet tot 42wk door te moeten.
Maar inleiden doen ze natuurlijk ook niet zomaar en ik denk ook niet dat ik daar op zit te wachten.
Allemaal dubbele gevoelens.

Weet iemand trouwens hoe het met kersjes is? Ik heb haar al een poos niet meer gespot op fok
  maandag 28 februari 2011 @ 12:49:53 #85
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93435725
MP en DJMO, succes (vandaag wordt het nog een februari kindje hoor, morgen is het echt alweer iets van maart ;) )

En verder blijft even nix hangen hier, krijg het allemaal geloof ik niet meer zo erg verwerkt, maar vanaf volgende week kom ik hier de boel volspuien :D (of ben ik dan echt de enige die met verlof is en geen vers babietje heeft?)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93435833
Ik heb volgende week vakantie en full-time werken ga ik denk ik niet meer doen.
Dus ik ben er wel regelmatig.

Is het heel erg dat ik van het weekend bij de action een loopwagen heb gekocht.
Ik vond hem zo leuk en ook best goedkoop duurt alleen nog wel heel lang voor wuppie er achter kan.
pi_93435884
@ ferrari,wat een beleid ook zeg.
Sterkte.
Kennisje is/was ook héél misselijk net zoals jij wat ik zo lees.
Die is opgenomen,krijgt s nachts sondevoeding wat direct in de darm komt.
Overdag alleen zuurtje,slokje drinken voor de smaak etc.
Hopelijk gaat er bij jou gyn ook zo,n lichtje branden.

Nogmaals sterkte
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 februari 2011 @ 12:54:59 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93435949
argghh..

Jan wil echt alleen maar dingen doen waarbij ik (ook) op de grond moet zitten/liggen. de oppas is er, maar hij wil alleen maar mij. en dat gaat gewoonweg niet (meer) maar als ik wat anders probeer (aan tafel, of op de bank) is het brullen. en ik kan al zoveel hebben op 't moment :{

pi_93436228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef Jeetjejom het volgende:
of ben ik dan echt de enige die met verlof is en geen vers babietje heeft?
Nee dat ben je niet :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_93436807
F-R, ik blijf voor je hopen dat het toch minder gaat worden...

Jeetjejom, je bent niet de enige hoor...hier ook verlof ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 13:19:58 #91
238474 Jeetjejom
pi_93436839
Oh ja, mijn steun, toeverlaat en mijlpaalbijhouder!
Jouw warmte is genoeg
pi_93438275
Misschien ben ik er voglende week ook nog wel :P

Ik ben weer terug, nou ja ben nu bij mijn ouders. Ze konden niet zoveel voor me doen, helaas.
Ben nog niet inleidbaar, maar de harde buiken van afgelopen zaterdag hebben wel de bmm week gemaakt, nu moet ie alleen nog even ontsluiten.
Vrijdag terug en dan naar de gyn, die kan even breder meedenken dan de vk. Maar eigenlijk hoop ik dat ik voor die tijd al een verse beeb heb :) Er waren trouwens een heleboel hele dikke dames op de poli :)
Nu nadat de vk gevoeld heeft ben ik wel blij dat mijn lichaam dus wel degelijk iets in gang aan het zetten is, was al bang dat mijn lichaam het gewoon niet kon ofzo... Lekker vaag maar werd er wel onzeker van. Nu ook wel eenheel onrustig gevoel in mijn ouderbuik trouwens, hoop zo dat er iets gaat gebeuren :) En maart is ook een hele mooie maand toch :)

FR echt balen dat je zo misselijk blijft en dat je zo blijft spugen :*
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 15:05:54 #93
43556 miss_dynastie
pi_93441310
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef MamaPurk het volgende:
Misschien ben ik er voglende week ook nog wel :P

Ik ben weer terug, nou ja ben nu bij mijn ouders. Ze konden niet zoveel voor me doen, helaas.
Ben nog niet inleidbaar, maar de harde buiken van afgelopen zaterdag hebben wel de bmm week gemaakt, nu moet ie alleen nog even ontsluiten.
Vrijdag terug en dan naar de gyn, die kan even breder meedenken dan de vk. Maar eigenlijk hoop ik dat ik voor die tijd al een verse beeb heb :) Er waren trouwens een heleboel hele dikke dames op de poli :)
Nu nadat de vk gevoeld heeft ben ik wel blij dat mijn lichaam dus wel degelijk iets in gang aan het zetten is, was al bang dat mijn lichaam het gewoon niet kon ofzo... Lekker vaag maar werd er wel onzeker van. Nu ook wel eenheel onrustig gevoel in mijn ouderbuik trouwens, hoop zo dat er iets gaat gebeuren :) En maart is ook een hele mooie maand toch :)

FR echt balen dat je zo misselijk blijft en dat je zo blijft spugen :*
Hoever gaan ze met inleiden, als ik vragen mag? Mag je met een keizersnede bijv. aan een infuus met opwekkers ik dacht van niet, namelijk, maar misschien heb ik het wel verkeerd?

Niet dat het nodig is, natuurlijk. Jouw baby wil gewoon de eerste maart-baby worden :Y :)
pi_93441523
Nou ze doen wel een infuus, maar dan moeten wel eerst mijn vliezen breken of gebroken kunnen worden. Zolang de vliezen intact zijn doen ze geen infuus omdat dat dan niet werkt schijnt..
Verder gel inbrengen doen ze niet omdat dit ook het weefsel rond het litteken week kan maken.
Dus ik moet echt eerst zelf iets ontsluiten voor ze iets kunnen doen, dus daar is nu het wachten op :) En verder mag het zolang ik heb begrepen niet te lang duren allemaal als je kunstmatig ingeleid word.. Omdat als de weeën niet veel doen er toch elke wee druk op het litteken ontstaat..
Beetje onduidelijk wazig verhaal geworden maar hopo dat je het een beetje snapt!
pi_93442734
He wat jammer nou MP.
Hopelijk kondigt ze zich vandaag nog aan.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:40:38 #96
238474 Jeetjejom
pi_93442735
Hmm, ik moet het toch maar eens gaan navragen bij mijn gyn, want hier zeiden ze juist dat ze niet met een infuus gingen werken, omdat dit te snel kan gaan en dat er dan teveel druk op het litteken komt te staan. Maar van de andere kant hoor ik ook weer dat gel ook niet handig is (niet alleen ivm verwerken van de BBM, maar omdat je het niet kunt stoppen als de gel er eenmaal opzit)

Omdat ik eigenlijk er een beetje vanuit ga de 40W niet eens te redden heb ik er nog niet heel erg over nagedacht.
Jouw warmte is genoeg
pi_93443291
Maar een veter kun je er wel uithalen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 16:46:16 #98
43556 miss_dynastie
pi_93445721
Bedankt voor je uitleg, mamapurk. Al lijkt het erop, als ik de post van Jeetjejom lees, dat het misschien wel per ziekenhuis verschilt? Nou ja, zoals ik al zei, jouw meisje wordt gewoon al heel snel de eerste maart-baby :Y :*
pi_93446673
Ik hoop het..

@ Vanyel, over een veter hebben ze het niet eens gehad..

En ja mischien is het per ziekenhuis ook wel verschillend, wel raar.
Ik was eerst steeds bij een andere VK en die zei steeds dat ze me max tot 41 weken lieten lopen en de VK die ik nu had zei tot 42 weken en toen ik zei dat die andere had gezegd, blabla, toen zei ze ja we kunnen ook wel verder kijken evne wat nu evnetueel mogelijk is en dat heeft ze dus gedaan. Maar er was dus niet veel mogelijk.
En voor het inleiden met infuus is het dus een vereiste dat mijn vliezen zijn gebroken, maar ik ga er gewoon vanuit dat het deze week vanzelf op gang komt en anders hoop ik dat als ze mijn vliezen breken dat dat al het laatste zetje is en dat de rest van medische zooi in mijn lijf niet nodig is!
pi_93447106
Bij ons zeiden ze dat gellen eigenlijk niet meer wordt gedaan, de veter is helemaal 2011 :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')