quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef MamaPurk het volgende:
Dat dus en daar heb ik echt geen zin in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat ben je nietquote:Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef Jeetjejom het volgende:
of ben ik dan echt de enige die met verlof is en geen vers babietje heeft?
Hoever gaan ze met inleiden, als ik vragen mag? Mag je met een keizersnede bijv. aan een infuus met opwekkers ik dacht van niet, namelijk, maar misschien heb ik het wel verkeerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef MamaPurk het volgende:
Misschien ben ik er voglende week ook nog wel
Ik ben weer terug, nou ja ben nu bij mijn ouders. Ze konden niet zoveel voor me doen, helaas.
Ben nog niet inleidbaar, maar de harde buiken van afgelopen zaterdag hebben wel de bmm week gemaakt, nu moet ie alleen nog even ontsluiten.
Vrijdag terug en dan naar de gyn, die kan even breder meedenken dan de vk. Maar eigenlijk hoop ik dat ik voor die tijd al een verse beeb hebEr waren trouwens een heleboel hele dikke dames op de poli
Nu nadat de vk gevoeld heeft ben ik wel blij dat mijn lichaam dus wel degelijk iets in gang aan het zetten is, was al bang dat mijn lichaam het gewoon niet kon ofzo... Lekker vaag maar werd er wel onzeker van. Nu ook wel eenheel onrustig gevoel in mijn ouderbuik trouwens, hoop zo dat er iets gaat gebeurenEn maart is ook een hele mooie maand toch
FR echt balen dat je zo misselijk blijft en dat je zo blijft spugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |