De link naar het vorige topic klopt nietquote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef MamaPurk het volgende:
Sjonge gooi ik hem nog dicht ook, nou ja op naar de 750 zal ik maar zeggen
| 1 | http://forum.fok.nl/topic/1612262 |
Ach, zwartgallig of niet, ik was vanmiddag ook in tranen na de zoveelste kotspartijquote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Het rommelen is ook gestopt MP?
Gaan ze je morgen proberen te strippen?
Ik wil zoveel maar mij lukt zo weinig. Ik ben het echt zo zat en ik voel mij zo'n zeur maar moet nog zolang. En het zinnetjes het is de mooiste tijd van je leven kan ik niet meer horen. Ik klink nu wel erg zwart gallig he?
Dat dus. Ik had vanmiddag rond een uur of twaalf het ziekenhuis gebeld, oa omdat ik dus ook sinds vrijdag aan 't rommelen ben, en ik had voor mijn gevoel de baby al even niet meer zo actief gevoeld als tot en met vrijdag. Ik voel hem wel, maar meer schuivend ipv schoppend (hij heeft het tot vrijdag schoppend volgehouden). Eigenlijk had ik willen horen: "kom maar langs, dan kijken we of je ontsluiting al gevorderd is". Maar ik kreeg te horen: "Hoe diep de baby ook ligt, het kan altijd dieper. kijk het nog maar even aan, en als het niet verandert dan bel je maar opnieuw." Ja, dat kind _moet_ uiteindelijk zo diep komen te liggen dat het eruit kan! Achteraf heb ik niet zo'n fijn gevoel aan dit telefoontje overgehouden; het voelt net alsof ze helemaal geen zin had in een bevalling. Inmiddels heb ik ook zoiets van.. ik bel maar niet, ik wacht wel tot ik volop weeën heb of m'n vliezen breken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef MamaPurk het volgende:
Nou qua pijntjes blijft het wel rommelen en qua harde buiken dus ook wel een beetje, maar heb niet echt het idee dat het allemaal zode aan de dijk zet...
neuh, toen we voor deze zwangerschap in z'n wachtkamer zaten vond hij het "leuke verrassing" dat hij ons terugzag. Bij m'n laatste controle zei hij nog dat hij het leuk zou vinden als hij deze keer ook zelf de bevalling kon begeleiden (hij had bij Jan ook dienst). Hij heeft hart voor z'n patientenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of hij is je gewoon zat en kan niet wachten tot je bevallen en niet meer onder zijn hoede bent![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
en oe ik kan het bij de dreumessen echt niet meer bijbenen... wel jammer eigenlijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |