abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93224450
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 746

Februari:
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
12 maart 2011: DJMO (jongen)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
18 oktober 2011: Kleurdoos
20 oktober 2011: Susie

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaPurk op 24-02-2011 19:33:48 ]
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93224634
Jose volgens mij had je de vorige vol gemaakt en nog geen nieuwe geopend, dus ik heb er even eentje geopend :)
Ik denk inderdaad dat het een griepje is maar hoop toch dat het over is voor de kleine bedenkt dat ze echt gaat komen :)

Goed geslaagd ben je trouwens zeg!!! Op die manier had ik ook wel een hele nieuwe kamer aan willen schaffen :)

Ik heb trouwens al wel een week lang elke keer zo een menstruatie achtige gevoel in mijn ouderbuik en liezen, dit komt en gaat, zou dit ook al met de aankomende bevalling te maken hebben.. Eerlijk gezegd denk ik elke keer nou laat ik maar even flink ongesteld worden dan, zijn we daar ook weer vanaf!
pi_93227390
mamapurk: ja, dat heeft met de bevalling te maken :) het voorwerk. voor de een is dat al echt weeen, voor een ander zo'n mensturatiegevoel en weer een ander merkt niks ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93227413
om maar eens leuk tegenstrijdig te posten :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93228165
Mamapurk, dit wordt jouw topic! :* (maar wel ff delen met Chooselife)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 februari 2011 @ 22:43:43 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93228386
als het nou niet al te hard gaat kan ik ook nog in dit deel bevallen als het strippen vrijdag werkt :P (hoewel ik bij de start van m'n zwangerschap op deel 750 had gegokt)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_93230330
posten we hard door ga je 750 redden hoor DJMO!!

En ow ik hoop dat het voorwerk is!!! Het is echt dat zeurderige net niet doorzettende gevoel dat je wel eens hebt als je ongesteld moet worden...

En ja ben ook wel benieuwd hoe het in huize Chooselife is?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 februari 2011 @ 23:26:22 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93231080
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef MamaPurk het volgende:
posten we hard door ga je 750 redden hoor DJMO!!

En ow ik hoop dat het voorwerk is!!! Het is echt dat zeurderige net niet doorzettende gevoel dat je wel eens hebt als je ongesteld moet worden...

En ja ben ook wel benieuwd hoe het in huize Chooselife is?!
dat zeurderige gevoel he, ik weet nog goed dat ik tegen m'n man zei: "bekijk 't maar, ik doe die test gewoon, dan ben ik ervan af, word ik gewoon ongesteld en ben ik van die klote rugpijn af" (met daarbij de kanttekening dat ik dus elke maand last van m'n rug heb als ik ongesteld moet worden) .. hij tegenstribbelen want wilde niet dat ik ongesteld zou worden etc maar ik was eigenwijs, deed die test en was zwanger :D _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93231275
Ow das wel een onverwachte dan...
Wij hadden deze keer zo een digitale zwangerschapstest en dat duurde en duurde, dus ik had dat ding al weg gelegd en geroepen zie je het is toch neit zo heb je zo een dure test gehaald voor niets... 10 minuten later pakt manlief dat ding en hij zegt nou niet helemaal voor niets hoor, 2-3 weken zwanger stond er :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 00:14:24 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93233979
dan sta je ook wel even raar te kijken denk ik MP ?

pfff ik heb 't even gehad m'n buik zit me in de weg, ik ben verkouden, ik heb constant het gevoel dat ik een toiletgang moet maken, maar dan komt er niks, ik vraag me af of m'n huis wel schoon genoeg is, en Jan is dusdanig van streek door de jeuk dat ik 't eigenlijk niet aandurf om 'm morgen naar de psz te laten gaan. ik ga nu de koffie maar klaar zetten voor morgenochtend, hoef 'k morgen alleen maar aan te zetten ...

En .. chooselife? op de uitgerekende datum papa geworden of nog niets? Laat eens wat horen ..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 09:24:26 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93243121
mogguh #meld ;)

Jan toch maar afgeleverd op de PSZ, die was onhoudbaar toen m'n wekker ging vanmorgen :') heb ik mooi even de tijd om rustig en grondig te stofzuigen en te dweilen.

pi_93243685
Meld! Met vreselijke pijn in mijn banden en last van mijn bekken, het mag van mij toch wel gebeuren nu hoor!!

DJMO fijn dat Jan dusdanig opgeknapt is dat hij naar psz kon en jij succes met je gesprek en als niet elk puntje op de i staat meoten ze dat toch wel begrijpen dat dat niet helemaal kan lukken in jou hoogzwangere toestand ?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 09:52:11 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93243816
Zullen we allebei vandaag bevallen MP ? Mijn man denkt dat als de RvK er vanmiddag is, dat mijn vliezen gaan breken _O- :')

donderdag 24 februari 2011 @ 10:03:40 #14
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93244210
Zo vanavond als het goed is een tweedehands kast en ledikantje halen, toch gelukt via marktplaats :) (heb ik mijn vrekkendeel ook tevreden gesteld). Commode heb ik zojuist besteld, ben benieuwd naar het resultaat als de kamer eenmaal klaar is :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93244981
Nog niemand bevallen hier? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93245719
Ik hoop op verse baby's in dit topic hoor dames!

Sinds ik vrij ben, voel ik me niet 100%. Net alsof ik ziek word, maar dat het niet wil doorbreken.
Ik slaap verschrikkelijk veel, heb de hele dag een gore smaak in mijn mond van een te veel aan slijm en het gaat maar niet over. Dat op het randje van verkoudheid zitten heb ik al heel lang overigens en ik ben het nu wel eens zat. Maar ik ben bang dat het pas over gaat als ik bevallen ben...
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:46:56 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93247746
Wellicht dat het er nu uit komt NIenna, omdat je lichaam nu rust krijgt? Ikzelf ben 9 van de 10 keer ziek in vakanties enzo :*

Nou MP hopelijk is je beeb zich al lekker een weg aan het banen, en ga je lekker aan de gang!!!

DJMO het zou wat zijn, met de RvK erbij :P

Oh man, mijn buik valt nog reuze mee, maar ik voel me tegenwoordig zo'n oud-wijf-slash-zeeleeuw als ik 's nachts moet omdraaien in bed.

Tankgirl, fijn dat je geslaagd bent!! picca;s>?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93248248
Nienna, mijn vrouw heeft ook last van hetzelfde als jij ongeveer. Gevoel van verkoudheid die niet doorzet. Maar hopelijk gaat het wel sneller over dan pas na de bevalling. Succes!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_93248392
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zo vanavond als het goed is een tweedehands kast en ledikantje halen, toch gelukt via marktplaats :) (heb ik mijn vrekkendeel ook tevreden gesteld). Commode heb ik zojuist besteld, ben benieuwd naar het resultaat als de kamer eenmaal klaar is :)
Leuk!! Veel plezier! Ik heb gisteravond ook Marktplaats af zitten speuren en ga vanavond een leuke kledingkast ophalen voor bij de meubeltjes die we gisteren voor Bas hebben gekocht! Nu hebben we de kamer voor Bas compleet voor ¤ 350,-! Zijn babykamer hebben we destijds ook op Marktplaats gekocht voor ¤ 285 en die is nu voor ons tweede mannetje... Lang leve marktplaats! *O* :+

He... uuh... zijn die koortslippen nu ook al virtueel overdraagbaar }:| ?!?! Ik liep net buiten met de hond, voelde ik een warm plekje bij mijn bovenlip. Zit er dus gewoon een blaasje! Nog nooit gehad!
Ggrrrr....wel toevallig, omdat we het er eergister ofzo nog over hadden, he? ~O> ;)

DJMO en Mamapurk... nog heel even volhouden!! Hopelijk laten de kleintjes niet lang meer op zich wachten nu!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93249068
Jose, had ik per ongeluk een virtueel felicitatiekusje voor je nieuwe mannetje gestuurd? En ik had nog wel een koortslippleistertje op :o. ;) Maar wel balen! Die van mij is gelukkig al weer zo goed als geheeld.

Dan maar een knuffel zonder kusje voor MP en DJMO, hang in there meiden!

DJMO is de RvK al geweest?

Tankgirl ik zag je PM over de commode, dat valt heel erg mee die extra kosten voor de kleur! Ben heel erg benieuwd naar het resultaat, maar dat ga je laten zien in het kinderkamertopic *O*.

-Nienna- hopelijk knap je snel op!

Hier net weer een stickertje ontvangen bij de gyn. Wel volgende week terugkomen omdat mijn bloeddruk iets was gestegen, wou ze even in de gaten houden. Ik maak me er geen zorgen over, hij was voor mijn doen normaal en de vorige keer was ie juist lager dan normaal.

Daarvoor hadden we een groeiecho (waar ik best zenuwachtig over was) maar dat zag er ook goed uit. Haar buikje is nog steeds een flink, maar al wat minder hoog in de curve dan vier weken geleden. Er is ons nogmaals verzekerd dat we ons er totaal geen zorgen om hoeven maken. Alles in de buik ziet er helemaal goed uit. Ze schatte haar nu ergens tussen de 2500 en 2900 gram, dat is gewoon echt al een hele baby! :) Volgende week zit ik weer bij mijn eigen gyn en bespreken we verder het beleid w.b. evt. inleiden bij over tijd lopen etc.

Madame heeft nog een heerlijk zwembad vol vruchtwater tot haar beschikking (ik citeer "een plens vruchtwater") en alle metingen zijn verder goed. Het was een leuke echo, met een wel heel gaaf kijkje op het koppie van ons meisje. Ze heeft mijn neus (althans, mijn originele neus, niet de zwangerschapsversie)! :D:

Ik ben verliefd! O+
pi_93249322
O+ O+ O+ Ooooooowwww, dat is een bijzondere echo, zeg!! Wat lief! Gewoon de neus van de meisje zo duidelijk in beeld! Zo heb ik het nog niet eerder gezien...Wow! *O* :Y :*

Fijn dat alles goed was!! Lekker genieten nu verder, maar als ik jou altijd zo hoor praten, komt dat helemaal goed ;)....

Aaah, jij was het dus die mij heeft aangestoken }:| ;) ... Gelukkig had ik nog een tubetje boven liggen en heb het er gelijk op gesmeerd, het is nu al bijna helemaal weggetrokken _O_ ... Ik kon in de bijsluiter niks vinden over zwangerschap, dus ik heb het maar gewoon gesmeerd (het heet Zinolium)...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_93252907
MP nog niks? In dit topic ga je vast bevallen.
Een jongetje voor Jose wat leuk
Nienna hopelijk knap je snel op
DJMO al bezoek gekregen?

Hier is de kat via buiten waar het regent op de kattenbak binnen gegaan nu kom ik overal voetstapjes kattengrit tegen. En ik ben momenteel te misselijk om echt te gaan schoonmaken hopelijk voel ik mij morgen iets beter en kan het huis er dan aan geloven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 februari 2011 @ 13:56:14 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93253380
om half drie komt die man. en voglens mij voelen zowel jan als de baby hoe gespannen ik ben, aangezien de baby me gewoon echt pijn aan het doen is op 't moment zo wild beweegt hij :X

pi_93253568
Ahhhhhh twentemeisje wat een lieffff neusje!! net of ze al ff naar buiten gluurt.... O+

DJMO en MP allebei vandaag bevallen? zou mooi voor jullie zijn.. mocht het zover komen, dan alvast heeeeel veel succes!!

FR: balen dat je wederom zo beroerd bent... :*

en Jose heeft een jongentjesbuikbaby lees ik? wat tof! gefeliciteerd!! *O*

mijn 3e en officieel eerst laatste nachtdienst zit er op... en wat ben ik daar blij mee..
:O net paar uurtjes geslapen, maar nu zoooooo moe. Straks nog ff naar de kapper.
En o ja, ik geloof dat ik ons 2e mupke van8 heb gevoeld.. O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:02:42 #25
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93253647
TM, mooie & gave echofoto! O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')