Ik moest lachen....quote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Op je hand blazen.
IN DE BADKAMER, niet boven je vloerbedekking.
Ik ook.quote:
DJMO, leg je verhaal maar even voor aan de dienstdoende van de verloskamersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar volgens mij kan het wel vruchtwater zijn hoor DJMO. Ik heb wel eens vaker gehoord dat het zo langzaam eruit druppelt ipv dat het eruit gutst zeg maar. Wat je zegt, je kindje kan als stop fungeren.
Ben benieuwd!!
@Vanyel, Juud en Danic, ik moest ook lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Op je hand blazen.
ja en als je dan net zo'n kneus bent als ik ga je precies op de badmat staanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Op je hand blazen.
Ik moest weer hard lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja en als je dan net zo'n kneus bent als ik ga je precies op de badmat staan![]()
ik ben 2 x met gebroken vliezen begonnen, 1e x een tsunami aan vruchtwater, 2e keer drie druppels ofzobeide keren kon ik er niets noemenswaardigs zoets van maken qua geur, t rook heel neutraal eigk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tip, teken de papieren voor het gezag niet als je op de bank zit met kind in je handenquote:Op maandag 28 februari 2011 07:42 schreef danic het volgende:
Je moet al vader eerst erkennen in aanwezigheid van de aanstaande moeder op het gemeentehuis.
Je krijgt daar dan een aantal papieren mee, die na de aangifte door de vader opgestuurd moeten worden naar de kantonrechter en die zorgt er dan voor dat de vader ook wettelijk vertegenwoordiger wordt. Dan pas heeft hij ook rechten. Best zielig eigenlijk.
En dan nog een testament......
bij mij werden de vliezen thuis doorgeprikt en toen kwam er niets...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
bij mij werden de vliezen geprikt in het ziekenhuis en dat leverde me toch een zooitje op. En toen ik opstond weer. En toen Driekus geboren werd weer....het hield niet op zeg maar.
je doet gewoon mijn moeder na, die beviel op 2 maart 28 jaar geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef MamaPurk het volgende:
Ja dat had ik de vorige keer ook hoor! En de vorige keer heeft mijn moeder mij ook veel geholpen met het schoonmaakwerk enzoMaar toen mocht ik de laatste drie weken ook niets meer dus wat dat betreft is deze zwangerschap al zoveel beter!! Alleen jammer dat die kleine nu op zich laat wachten, maar ja als ze straks in mijn armen ligt ben ik dat ook zo weer vergeten
En mijn mannetje doet normaal ook wel veel, maar nu net een stapje harder, zo lief om te zien
dat zelfde heb ik dus ook .. bij elke raar "pijntje" wat ik denk te voelen zou 'k t ziekenhuis wel willen bellen, en m'n man zegt dus ook, probeer nou te relaxen want je werkt het zo alleen maar tegen ...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had net wel 2 nare harde buiken dus er rommelt wel weer wat, maar ja wil niet meteen al mijn hoop daarop vestigen, zaterdag avond had ik wel 10 nare harde buiken... Ik probeer ontspannen te blijven en het over me heen te laten komen, maar ik wil zo graag...
Ik ga er ook maar vanuit dat ik bij de meerderheid hoor waarbij er niets breekt bij de startquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoeft niet hoor tm!
Floris lag hier helemaal niet diep ingedaald, maar was dus ook geen onwijze plons vruchtwater (geen idee hoeveel ik had hoor, maar blijkbaar als ze goed liggen hoeft t er niet langs te gaan)
haha ik bedoelde ook niet t breken van de vliezen, maar t vruchtwater wat eruit stroomtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar vanuit dat ik bij de meerderheid hoor waarbij er niets breekt bij de start. Maar voor het geval dat, we hebben gelukkig laminaat boven en een leistenen vloer beneden Sonnetje.
Ik herinner me een foto van de badslippers van mijn zusje, die stonden (net als de gyn) naast het bed toen haar vruchtwatertsunami vrij kwam. Ze zaten er allebei helemaal onder.
MP hopelijk luiden die harde buiken nu wel serieus gerommel in! En laat maar eens zien die dikke billen van Jaël!
Daar ligt een Ikea kleedje!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef huuphuup het volgende:
achjoh die zeiltjes zijn toch voor de show!
als je vliezen in bed breken en je eerste golfje vruchtwater is geweest dan spring je hoogstwaarschijnlijk úit bed, om vervolgens de rest van je vruchtwater op de vloer naast je bed te verliezen![]()
![]()
das een goeie .. ik heb nog een badmat (of twee) die ik daarvoor kan gebruiken :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |