Dit wordt zo vet, net zoals vorige keer toen Arie Pater enzo ook kwamen!quote:Maandag avond op http://www.silverladyradio.nl LIVE optredens van vele artiesten JIJ komt toch ook luisteren???? Het begindom 17.00 tot ?? ik zal er ook zijn en Annet
dolle boelquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit nog overtroffen wordt morgen.
Vast wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal super. Kunnen we binnenkort nog een nieuw nummer van jou verwachten? Het is de laatste tijd zo stil rond jouw persoon.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef ZangerPetro het volgende:
Heyyyyyy hallo daar zijn we weer
we gaan er morgen weer een super feest van maken bij de silverlady en geweldig dat jullie er weer bij zijn
Wie zingt daar?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt? Cool. Ik herkende haar niet. Ik ben groot fan van Savana.quote:
Waar zat jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hehe... eindelijk weer wat mensen bij elkaar...![]()
Waar zaten jullie ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:37 schreef Majkool het volgende:
cesar ons vriendje
en vriendje van vele tantes en ooms
cesar is trouwe fan van silverlady radio
en luisterd altyd gezellig met al zijn hyves vriendjes mee naar silverladyradio u ook woef woef poot van cesar
Ja zo ver als ik weet kom zeer zeker Arie Pater ookquote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Zanger Petro zette dit op zijn Hyve neer:
[..]
Dit wordt zo vet, net zoals vorige keer toen Arie Pater enzo ook kwamen!Nu komt Marcel Veldman ook heb ik begrepen!
Maar ze hebben 2 streams: eentje voor de radio zelf en eentje voor de webcam
Het geluid staat op http://mp3box.nl/silverlady/index.html maar wie heeft er die webcam stream? Die is baas
Morgenavond allemaal luisteren mensen!
Petro, heb jij zelf het jaaroverzicht al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja zo ver als ik weet kom zeer zeker Arie Pater ook
http://www.stickam.com/silverladyradioquote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Heeft iemand nou al die webcam stream?Die hebben we wel nodig ja
Thanksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
http://www.stickam.com/silverladyradio
Silverladyradio heeft trouwens ook nieuwe DJ's, vooral Love Duo is goed.[ afbeelding ]
*You have been bannedquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Uhm gaan ze straks eigenlijk wel live streamen? Hij staat nu nog offline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
*You have been banned
op Stickam
Ik heb fucking nog nooit Stickam gebruikt!Aha die stream staat nu wel online bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die diss van MC Martin tegen mij is inderdaad nice![]()
Huh das vreemdquote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef eleusis het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik unbanned kan raken van de livestream
Andere browser, nog steeds gebanned!
Ach ja, genieten via iTunes dan maar
quote:
Misschien een keer iets anders gedaan met een stream ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niet super
Dat is niemand minder als Chrisquote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef eleusis het volgende:
Blueberry Hill
Wie is deze god van het globale levenslied?
Tot die tijd:quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Even wachten totdat Arie Pater, Silverlady, Petro en Marcel Veldman op één plaatje staan en we hebben een nieuwe "Best picture ever"
Jeroen gay noemenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Echt? Cool. Ik herkende haar niet. Ik ben groot fan van Savana.
Geniet vooral van haar zomerse track met niemand minder dan Jeroen Stevens als gay dancer:
Graagquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb de Silverlady op msnTelstargirl@hotmail.com
Zal ik groetjes doen van FOK! Forum?
En de groeten aan Petro.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
quote:LeaderRoel zegt:
waarom noem je mij niet
dankzij fok forum is jullie zender beroemd geworden
Buzzer verzonden!
LeaderRoel zegt:
een groot deel van jullie luisteraars is van FOK! Forum
marijke niet zegt:
weten we
LeaderRoel zegt:
kunnen jullie dan niet even de groetjes doen
petro is een topper hij zit ook op het forum
marijke niet zegt:
doen we
LeaderRoel zegt:
dankjulliewel
Marcel Veldman kan echt goed zingen
marijke niet zegt:
we zijn ook blij dat hij hier is
LeaderRoel zegt:
helemaal super die marcel veldman
helemaal super die marcel veldman
wanneer komt niemand minder als pedro even de groeten aan het FOK! Forum doen?
Ja zekers ik vind het helemaal te gek wat er gemaakt is hij staat wel op mijn hyvesquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Petro, heb jij zelf het jaaroverzicht al gezien?
LeaderRoel even een vraag .....Waarom????? dit soort foto's van de Silverlady???quote:
Hey prinsdinoquote:
Ja, die prinsdino kan er wat van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey prinsdino
wat leuk jou hier te zien
weet iedereen wel wat voor een kanjer je bent
Luister allemaal
weten jullie nog dat ik een groot benefiet heb gehouden op 25 april in Almelo voor een ziek kind Kjell. nou ik zal jullie even in het kort vertellen wat Prinsdino voor ons heeft gedaan en heeft betekent
Prinsdino heeft het hele eten (catering) verzorgt voor alle artiesten die er die middag waren het zag er geweldig uit Het eten was gesponserd door Prinsdino en de Silverlady
dus als jullie eens iemand nodig zijn die er een prachtig en lekker en zeer zekers goed en mooi uitziende cartering nodig zijn dan weten jullie bij wie je moet zijn
PrinsDino
RAMPESTAMPENquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey prinsdino
wat leuk jou hier te zien
weet iedereen wel wat voor een kanjer je bent
Luister allemaal
weten jullie nog dat ik een groot benefiet heb gehouden op 25 april in Almelo voor een ziek kind Kjell. nou ik zal jullie even in het kort vertellen wat Prinsdino voor ons heeft gedaan en heeft betekent
Prinsdino heeft het hele eten (catering) verzorgt voor alle artiesten die er die middag waren het zag er geweldig uit Het eten was gesponserd door Prinsdino en de Silverlady
dus als jullie eens iemand nodig zijn die er een prachtig en lekker en zeer zekers goed en mooi uitziende cartering nodig zijn dan weten jullie bij wie je moet zijn
PrinsDino
ben al lid hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef prinsdino27 het volgende:
Mensen die lid zijn van PRIVE KOK DINO krijgen elke dag recepten voor heerlijke GEREGTEN
Geregtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef prinsdino27 het volgende:
Mensen die lid zijn van PRIVE KOK DINO krijgen elke dag recepten voor heerlijke GEREGTEN
Jammer dat 't nergens terug te luisteren is...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef eleusis het volgende:
Zilverlady doet de counselling-techniek die ook bij Arie Pater zo goed werkte.
En dan nu Annet
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jammer dat 't nergens terug te luisteren is...
Grapjas !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isMaar wegens rights kan ik het niet uploaden. Fred Moret J.B.Sound dient dan een klacht in.
Je kan het heus wel uploaden, hij weet ook niet hoe hij al die andere filmpjes eraf moet halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isMaar wegens rights kan ik het niet uploaden. Fred Moret J.B.Sound dient dan een klacht in.
Zet "Loat Goan" er weer opnieuwe opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft anders ook "Loat Goan" eraf gehaald.
Maar ik kijk vanavond wel even wat ik kan doen. Ik hoop dat het er goed op staat.
Ik had hem er niet opgezet, dat was volgens mij RoelDriesvink. Ik heb 'm ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet "Loat Goan" er weer opnieuwe op :p Ik vind m vet
Welke FOK!er is Roeldriesvink eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik had hem er niet opgezet, dat was volgens mij RoelDriesvink. Ik heb 'm ook niet.
Penisbaard (hoewel hij dat zelf ontkentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Welke FOK!er is Roeldriesvink eigenlijk?
Top hoor. Leuke foto.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Voor alle luisteraars/kijkers van gisteravond....
BEDANKT !!!
![]()
Liefs, -xxx-
Annet (MeissieMeissie)
[ afbeelding ]
Yep.... allemaal te bewonderen op Marcel's Hyves....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Ludwig. het volgende:
Zijn dit de foto's die Marcel Veldman nam?
Hoe gaat het eigenlijk met AWP?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Yep.... allemaal te bewonderen op Marcel's Hyves....
Ik heb d'r maar een paar (stuk of 15) op m'n Hyves:
http://annetwp.hyves.nl
Prima hoor....quote:
Arie heeft eerst nog kossesgenot en Nanko moet nog een paar smokkelaars vangen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Wanneer komen Arie Pater en Nanko op Fok? Deze artiesten hebben ook gouden keeltjes.
Ik heb ze maandag gezegt dat ze erg gewardeerd werden door onze Fok vriendenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Wanneer komen Arie Pater en Nanko op Fok? Deze artiesten hebben ook gouden keeltjes.
Halloquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
WEGENS RIGHTS MENSEN!
------------------------------
Petro, wanneer komt Marcel eens op Fok?
Huh bestaan er dan nog mensen zonder internet? Arie Pater weet niet wat hij mist, hij wordt echt veel bekeken op YouTube. Hij was zelfs nog op tv bij De Wereld Draait Door!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik heb ze maandag gezegt dat ze erg gewardeerd werden door onze Fok vrienden
Ik weet dat arie geen internet heeft en nanko heb ik het ook door gegeven dat ze hier eens een keer moesten komen kijken maar volgens mij komt nanko wel eens rond kijken hier maar is hij nog geen lid
Dit forum is wel wat voor Marcel !quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hallo
ik zal het doorgeven aan Marcel dat hij eens langs moet komen op de Fok
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gronkel het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Almelo naar Deventer naast de lookalike van Zanger Petro. En die baas tikte gewoon een paar biertjes weg in de trein.
Mwah, het enige dat ik vandaag van Almelo heb gezien is het station.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was je wéér in de buurt... vorige keer was je zelfs in de stad !
En je komt nooit eens een bakkie halen !
als hier geen shop van komtquote:
Vast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je zo opgepikt van 't station...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Mwah, het enige dat ik vandaag van Almelo heb gezien is het station.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Vast niet.Meh. Denk beter na, Gronkel, en je komt op de juiste shop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Vast niet.Lullo !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jannes én Petro hebben 't gejat...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Gronkel het volgende:
Is Petro's nummer trouwens niet vreselijk gejat van Jannes?
Ik schaam me ervoor dat ik dat nummer ken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef ZangerPetro het volgende:
Hey vrienden
IK HEB HOT NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
maandag avond 16 MEI live optreden bij http://www.silverladyradio.nl/
jullie kunnen het zo als jullie weten live luisteren en meekijken via de cam
en ook onze grote vriendin meisie meisie (annet)zal er ook zijn
Annet en ik gaan daar ja, ja, je leest het goed
voor het eerst een primeur EEN DUET ZINGEN
We hopen dat jullie er allemaal bij zullen zijn
muzikale groet Zanger Petro
Hij is weer fijn!quote:
Het kwam me al bekend voor... Al is die uitvoering van Jannes natuurlijk om bij in slaap te vallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Gronkel het volgende:
Is Petro's nummer trouwens niet vreselijk gejat van Jannes?
Ik schaam me ervoor dat ik dat nummer ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |