Graagquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb de Silverlady op msnTelstargirl@hotmail.com
Zal ik groetjes doen van FOK! Forum?
En de groeten aan Petro.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
quote:LeaderRoel zegt:
waarom noem je mij niet
dankzij fok forum is jullie zender beroemd geworden
Buzzer verzonden!
LeaderRoel zegt:
een groot deel van jullie luisteraars is van FOK! Forum
marijke niet zegt:
weten we
LeaderRoel zegt:
kunnen jullie dan niet even de groetjes doen
petro is een topper hij zit ook op het forum
marijke niet zegt:
doen we
LeaderRoel zegt:
dankjulliewel
Marcel Veldman kan echt goed zingen
marijke niet zegt:
we zijn ook blij dat hij hier is
LeaderRoel zegt:
helemaal super die marcel veldman
helemaal super die marcel veldman
wanneer komt niemand minder als pedro even de groeten aan het FOK! Forum doen?
Ja zekers ik vind het helemaal te gek wat er gemaakt is hij staat wel op mijn hyvesquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Petro, heb jij zelf het jaaroverzicht al gezien?
LeaderRoel even een vraag .....Waarom????? dit soort foto's van de Silverlady???quote:
Hey prinsdinoquote:
Ja, die prinsdino kan er wat van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey prinsdino
wat leuk jou hier te zien
weet iedereen wel wat voor een kanjer je bent
Luister allemaal
weten jullie nog dat ik een groot benefiet heb gehouden op 25 april in Almelo voor een ziek kind Kjell. nou ik zal jullie even in het kort vertellen wat Prinsdino voor ons heeft gedaan en heeft betekent
Prinsdino heeft het hele eten (catering) verzorgt voor alle artiesten die er die middag waren het zag er geweldig uit Het eten was gesponserd door Prinsdino en de Silverlady
dus als jullie eens iemand nodig zijn die er een prachtig en lekker en zeer zekers goed en mooi uitziende cartering nodig zijn dan weten jullie bij wie je moet zijn
PrinsDino
RAMPESTAMPENquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hey prinsdino
wat leuk jou hier te zien
weet iedereen wel wat voor een kanjer je bent
Luister allemaal
weten jullie nog dat ik een groot benefiet heb gehouden op 25 april in Almelo voor een ziek kind Kjell. nou ik zal jullie even in het kort vertellen wat Prinsdino voor ons heeft gedaan en heeft betekent
Prinsdino heeft het hele eten (catering) verzorgt voor alle artiesten die er die middag waren het zag er geweldig uit Het eten was gesponserd door Prinsdino en de Silverlady
dus als jullie eens iemand nodig zijn die er een prachtig en lekker en zeer zekers goed en mooi uitziende cartering nodig zijn dan weten jullie bij wie je moet zijn
PrinsDino
ben al lid hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef prinsdino27 het volgende:
Mensen die lid zijn van PRIVE KOK DINO krijgen elke dag recepten voor heerlijke GEREGTEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |