Huh bestaan er dan nog mensen zonder internet? Arie Pater weet niet wat hij mist, hij wordt echt veel bekeken op YouTube. Hij was zelfs nog op tv bij De Wereld Draait Door!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik heb ze maandag gezegt dat ze erg gewardeerd werden door onze Fok vrienden
Ik weet dat arie geen internet heeft en nanko heb ik het ook door gegeven dat ze hier eens een keer moesten komen kijken maar volgens mij komt nanko wel eens rond kijken hier maar is hij nog geen lid
Dit forum is wel wat voor Marcel !quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hallo
ik zal het doorgeven aan Marcel dat hij eens langs moet komen op de Fok
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gronkel het volgende:
Ik zat vandaag in de trein van Almelo naar Deventer naast de lookalike van Zanger Petro. En die baas tikte gewoon een paar biertjes weg in de trein.
Mwah, het enige dat ik vandaag van Almelo heb gezien is het station.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was je wéér in de buurt... vorige keer was je zelfs in de stad !
En je komt nooit eens een bakkie halen !
als hier geen shop van komtquote:
Vast niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je zo opgepikt van 't station...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Mwah, het enige dat ik vandaag van Almelo heb gezien is het station.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Vast niet.Meh. Denk beter na, Gronkel, en je komt op de juiste shop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Vast niet.Lullo !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jannes én Petro hebben 't gejat...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Gronkel het volgende:
Is Petro's nummer trouwens niet vreselijk gejat van Jannes?
Ik schaam me ervoor dat ik dat nummer ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |