Geregtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef prinsdino27 het volgende:
Mensen die lid zijn van PRIVE KOK DINO krijgen elke dag recepten voor heerlijke GEREGTEN
Jammer dat 't nergens terug te luisteren is...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef eleusis het volgende:
Zilverlady doet de counselling-techniek die ook bij Arie Pater zo goed werkte.
En dan nu Annet
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jammer dat 't nergens terug te luisteren is...
Grapjas !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isMaar wegens rights kan ik het niet uploaden. Fred Moret J.B.Sound dient dan een klacht in.
Je kan het heus wel uploaden, hij weet ook niet hoe hij al die andere filmpjes eraf moet halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb de hele show op mp3 als 't goed isMaar wegens rights kan ik het niet uploaden. Fred Moret J.B.Sound dient dan een klacht in.
Zet "Loat Goan" er weer opnieuwe opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef eleusis het volgende:
Hij heeft anders ook "Loat Goan" eraf gehaald.
Maar ik kijk vanavond wel even wat ik kan doen. Ik hoop dat het er goed op staat.
Ik had hem er niet opgezet, dat was volgens mij RoelDriesvink. Ik heb 'm ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Zet "Loat Goan" er weer opnieuwe op :p Ik vind m vet
Welke FOK!er is Roeldriesvink eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik had hem er niet opgezet, dat was volgens mij RoelDriesvink. Ik heb 'm ook niet.
Penisbaard (hoewel hij dat zelf ontkentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Welke FOK!er is Roeldriesvink eigenlijk?
Top hoor. Leuke foto.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Voor alle luisteraars/kijkers van gisteravond....
BEDANKT !!!
![]()
Liefs, -xxx-
Annet (MeissieMeissie)
[ afbeelding ]
Yep.... allemaal te bewonderen op Marcel's Hyves....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Ludwig. het volgende:
Zijn dit de foto's die Marcel Veldman nam?
Hoe gaat het eigenlijk met AWP?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Yep.... allemaal te bewonderen op Marcel's Hyves....
Ik heb d'r maar een paar (stuk of 15) op m'n Hyves:
http://annetwp.hyves.nl
Prima hoor....quote:
Arie heeft eerst nog kossesgenot en Nanko moet nog een paar smokkelaars vangen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Wanneer komen Arie Pater en Nanko op Fok? Deze artiesten hebben ook gouden keeltjes.
Ik heb ze maandag gezegt dat ze erg gewardeerd werden door onze Fok vriendenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:09 schreef Sodeju het volgende:
Wanneer komen Arie Pater en Nanko op Fok? Deze artiesten hebben ook gouden keeltjes.
Halloquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
WEGENS RIGHTS MENSEN!
------------------------------
Petro, wanneer komt Marcel eens op Fok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |