quote:Op zondag 27 februari 2011 14:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je wordt niet graag letterlijk genomen?
Mijn custom css ziet er weer net uit als hoe fok er altijd uit zag.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Custom CSS, nooit meer waarschuwingen.
Gelezenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:54 schreef utopie het volgende:
Voordat je reageert
Wie dit leest is gek
Wie heeft dat gedaan?
Mijne helemaal nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn custom css ziet er weer net uit als hoe fok er altijd uit zag.
sehr gutquote:Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit lekkere muziek of is dit lekkere muziek?
Ja die 2dequote:Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit lekkere muziek of is dit lekkere muziek?
Zeg maar zodra het lukt. koelkast had mij al ingelicht.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik betwijfel of ik wel kan draaien over 3 minproblemen met vdj
ik ik ikquote:Op zondag 27 februari 2011 14:57 schreef JApieman het volgende:
Wie zocht net een stream voor groningen?
DM.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://livu/en/evenenoord_groningen/
zonder twijfelquote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
Hoogtepunt van gisteravond was Ed, de buurman van Eggs
quote:14:02 :: Gorillaz - On Melancholy Hill
14:06 :: Massive Attack - Teardrop
14:10 :: Moby - Disco Lies (Freemasons club mix)
14:16 :: Calvin Harris - Merrymaking at My Place
14:17 :: Editors - Munich
14:21 :: The Bloody Beetroots - Warp 1.9 (feat. Steve Aoki)
14:24 :: Tenacious D - Fuck Her Gently
14:26 :: ATC - Around the World (La La La La La)
14:29 :: Meat Loaf - Life Is A Lemon And I Want My Money Back (Remix)
14:34 :: Daft Punk - Robot Rock (Soulwax Remix)
14:36 :: Justice - Genesis
14:40 :: Deadmau5 and Kaskade - I Remember (Caspa Remix)
14:45 :: Marek Hemmann - Yvette
14:51 :: Bit Lolitas - Karmageddon
14:58 :: Trentemøller - Moan (Trentemøller remix radio edit)
15:02 :: Wehbba - Another Light
ja, ze moet nog beginnen. ze heeft problemen met VDJ. koelkast helpt daar nu bij zover ik het begrepen hebquote:
Sparta blijkbaar nietquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik zou het ook moeilijk hebben zonder mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Moet je maar geen Android nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef andreas612 het volgende:
de radio werkt trouwens niet via android
Terechten antiklacht.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Moet je maar geen Android nemen![]()
De radio werkt trouwens wel via iOS
hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog wat spannends gebeurd in mijn afwezigheid?
Tuurlijk! Als je ze hebt, zal je ze gebruiken ookquote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HEB JIJ MET JE TIETEN STAAN ZWAAIEN JA!?
Ik had speciaal Dreamcatcher opgezocht.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
pierenjan, gooi mijn uur maar vol, ik zoek wel een andere tijd uit.
Waarom heb ik het gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als je ze hebt, zal je ze gebruiken ook
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had speciaal Dreamcatcher opgezocht..
BOHHHH BOHHH BOHHH BOHHH BOHHquote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf., gooi mij maar vol, ik zoek wel een andere tijd uit.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Moet je maar geen Android nemen![]()
De radio werkt trouwens wel via iOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2011 15:11:26 ]
we moeten eerst die piep zien weg te krijgen op mijn laptop alsik vdj opstartquote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef -Datdus- het volgende:
DV heb je het ook al geprobeerd op de testserver?
Heb je al je drivers geupdate?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we moeten eerst die piep zien weg te krijgen op mijn laptop alsik vdj opstart
met het bezorg adress van yvonnequote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef utopie het volgende:
bel een pizzeria op, en bestel 2 party pizza's ofzo!
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou ik mogen van 18:00 tot 19:00?
moet piri wel ff aangeven wanneer ik kan, want m'n player staat uit (anders werkt DVJ niet net als vorige keerquote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
Laat andreas maar, ik heb nog een hoop te doen.
15:18:43 ongeveer?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet piri wel ff aangeven wanneer ik kan, want m'n player staat uit (anders werkt DVJ niet net als vorige keer)
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2011 15:13:57 ]
Is al gebeurd. Ze gaat van 18-19 vanavond en hierna komt andreas.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is het niet verstandig dv pas weer in te roosteren als haar setup werkt?
voor niks al die haastquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
18:00 tot 19:00 nu. Er zijn dilemma's hier.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou met dat drank probleem van DV lijkt dat me wel goed ja
aaaawquote:Op zondag 27 februari 2011 15:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
voor niks al die haast
ik betwijfel of ik dan wel kan luisteren.
ow, balen mangquote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem net gedownload, maar ik kan hem dus nergens terugvinden
Het is daarom ook gewoon leuk jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was bij een optreden van ze. Puur uit nostalgische overwegingen +:.
Dit ben ik niet héquote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat. Pierenjan zei mijn naam?
EN PIRANIA JE DRAAIT ALLE MUZIEK DIE IK OOK WOU DRAAIEN
Betekend dat je settings goed zijn, maar dat iemand erin zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef andreas612 het volgende:
wtf, d'r staat: 'broadcast answered'
Jij bent het gewoon lul, ga eens weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet zeggen hij draait wel een kwaliteitsnummer
sorry: server answeredquote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef andreas612 het volgende:
wtf, d'r staat: 'broadcast answered'
Nee ik ben het niet. Nicecast staat uit en Virtual DJ is aan het scannen voor BPMquote:Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon lul, ga eens weg.
DV volgens het roosterquote:
ze hadden eminem moeten laten rappen in dat nummerquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zonder die negers was het een leuk liedje ja.
afwisselend hoor, ook wel dance, zal het leuk houden voor julliequote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Oceanview het volgende:
I'm coming home leuk begin maar daarna negers.
Haha neequote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit ben ik niet hé.
Of wilde je Blink draaien?
nu erin!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
afwisselend hoor, ook wel dance, zal het leuk houden voor jullie
een mod.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft dat onzinnige voor dat je reageert neergezet?
als jij DJ Dre bent is het goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef andreas612 het volgende:
als het goed is heeft houston nu geluid?
En die kan er niet in?quote:
dan is 't goedquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als jij DJ Dre bent is het goed.
Bij mij BRANK BRANK BRANKquote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef utopie het volgende:
er stond bij mij gewoon dar pirania nog draaide. zal wel aan itunes liggen
je hebt aan IP niks, als je de gene erachter niet kent.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Snuf. het volgende:
Kunnen jullie niet IP scan doen kijken welk IP adres het was?
Als je reconnecte stond er "BRANK BRANK BRANK"quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef utopie het volgende:
er stond bij mij gewoon dar pirania nog draaide. zal wel aan itunes liggen
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je reconnecte stond er "BRANK BRANK BRANK"
Ja maar als je dan van elke DJ het IP verzamelt krijg je op een gegeven moment profit?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt aan IP niks, als je de gene erachter niet kent.
dit dan weer welquote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
Diegene had opzich wel twee goede nummers gedraaid
dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Mods willen dat het ontopic gaat maar zetten wel zo'n berichtje 'wie dit leest is gek' erboven, waar ongeveer elke user dan op in gaat
goeiequote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Mods willen dat het ontopic gaat maar zetten wel zo'n berichtje 'wie dit leest is gek' erboven, waar ongeveer elke user dan op in gaat
Lichtenvoorde, wat is dat voor gehuchtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
Country: Netherlands
State/Region: Gelderland
City: Lichtenvoorde
en nu gekickt
Gelderlandquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
en nu gekickt
Het moet toch een DJ zijn neem ik aan? Gezien 'ie de gegevens wist.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
en nu gekickt
MONOOOOOOquote:
Zij was stoer hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe is het met je blinde, dove mongolemeisje die je aan het hosselen was?
Ongetwijfeld. Maar nu is 'ie gekickt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Het moet toch een DJ zijn neem ik aan? Gezien 'ie de gegevens wist.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast had een bazen oplossingIk gebruik nu gewoon een mic van een wii spelletje
hahaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast had een bazen oplossingIk gebruik nu gewoon een mic van een wii spelletje
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
Brailletypenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb uiteindelijk niet gehosseld.
Ik was mijn jas aan het zoeken want die was kwijt
Ik voeg die chick wel toe op msn en zie het wel
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomen
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomen
van jou kunnen we lerenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Die dove?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Trouwens. Foto's liegen. Jij bent een dikke vetzak. Aldus Ragboer.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Ook niet met knetter?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Dragems en knetter dan?quote:
Zij kon gewoon praten hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Typen die niet in handgebaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
Mono weet je hoe je dat meisje had kunnen hosselen?
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"dit, gemiste kans hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!""Ik ben DJ, Neuken?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
¯_(ツ)_/¯
Ja dat deed Bart ook. En in de bus. En ik maar opletten waar we eruit moestenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geen idee. Ik lag te pitten in de trein
Wat een heldquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat deed Bart ook. En in de bus. En ik maar opletten waar we eruit moesten
Omdat "ONZ" en "Radio" er in staat.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht - VERVOLG TOPIC #3 utopie 27-02-2011 12:16 0.18 29
Hoe kan dat dat topic bij de stats staat?
deze manquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
Wat een volk zeg die Onzin Radio mensen... Beetje allemaal Fok checken terwijl ze bier kunnen drinken en meiden kunnen regelen.
Jij was opeens wegquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Geert en ik hebben de chicks gehosseld in Derrick, vraag maar aan Ragboer
Gezelligquote:
gastquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
Wat een volk zeg die Onzin Radio mensen... Beetje allemaal Fok checken terwijl ze bier kunnen drinken en meiden kunnen regelen.
Jij heb de praatjes maar niet de looks... dus dat gaat nergens overquote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Geert en ik hebben de chicks gehosseld in Derrick, vraag maar aan Ragboer
If you don't have the talk, don't walk the walk.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij heb de praatjes maar niet de looks... dus dat gaat nergens over
Nog een bakkie koffie?quote:
Jij danste alleen maar met zeekoeienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij heb de praatjes maar niet de looks... dus dat gaat nergens over
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Jij danste alleen maar met zeekoeien
Ewa smoothboiiquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar die tent was wel baas Paul.Ik ga vaker naar de Dirk, daar kan je je piemel zo in een chick stoppen.
de woorden paul, piemel, dirkh, en chick in 1 zinquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar die tent was wel baas Paul.Ik ga vaker naar de Dirk, daar kan je je piemel zo in een chick stoppen.
geeft niet, gewoon blijven fokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Op sommige moment vraag ik me toch echt wel af wat ik eigenlijk op fok doe
Ja leuk he daarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik nooit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Op sommige moment vraag ik me toch echt wel af wat ik eigenlijk op fok doe
Ik heb niet met raggast gedanstquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Psst niet doorvertellenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ben ik de enige die geen pics wil?quote:
Die komen niet, want meestal krijgen alleen degene die hebben gemeet ze.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef sharr het volgende:
Waar komen die eigenlijk? In 't meet topic zeker?
Geert is baas, zijn jullie nog lang gebleven nadat ik wegging?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja leuk he daar, hoe vond je het met Geert?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen pics wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |