dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Mods willen dat het ontopic gaat maar zetten wel zo'n berichtje 'wie dit leest is gek' erboven, waar ongeveer elke user dan op in gaat
goeiequote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Mods willen dat het ontopic gaat maar zetten wel zo'n berichtje 'wie dit leest is gek' erboven, waar ongeveer elke user dan op in gaat
Lichtenvoorde, wat is dat voor gehuchtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
Country: Netherlands
State/Region: Gelderland
City: Lichtenvoorde
en nu gekickt
Gelderlandquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
en nu gekickt
Het moet toch een DJ zijn neem ik aan? Gezien 'ie de gegevens wist.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
Wie er net in zat:
en nu gekickt
MONOOOOOOquote:
Zij was stoer hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono![]()
Hoe is het met je blinde, dove mongolemeisje die je aan het hosselen was?
Ongetwijfeld. Maar nu is 'ie gekickt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Het moet toch een DJ zijn neem ik aan? Gezien 'ie de gegevens wist.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast had een bazen oplossingIk gebruik nu gewoon een mic van een wii spelletje
hahaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast had een bazen oplossingIk gebruik nu gewoon een mic van een wii spelletje
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hem opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |