Brailletypenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb uiteindelijk niet gehosseld.
Ik was mijn jas aan het zoeken want die was kwijt
Ik voeg die chick wel toe op msn en zie het wel
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomen
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik klikte op dat plaatje en wou scrollen om in te zoomen
van jou kunnen we lerenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Die dove?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Trouwens. Foto's liegen. Jij bent een dikke vetzak. Aldus Ragboer.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Ook niet met knetter?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Dragems en knetter dan?quote:
Zij kon gewoon praten hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Typen die niet in handgebaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
Mono weet je hoe je dat meisje had kunnen hosselen?
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"dit, gemiste kans hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!""Ik ben DJ, Neuken?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik ben DJ op Radio Onzin, luister eens een keertje!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
¯_(ツ)_/¯
Ja dat deed Bart ook. En in de bus. En ik maar opletten waar we eruit moestenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geen idee. Ik lag te pitten in de trein
Wat een heldquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat deed Bart ook. En in de bus. En ik maar opletten waar we eruit moesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |