Nog een bakkie koffie?quote:
Jij danste alleen maar met zeekoeienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij heb de praatjes maar niet de looks... dus dat gaat nergens over
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Jij danste alleen maar met zeekoeien
Ewa smoothboiiquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar die tent was wel baas Paul.Ik ga vaker naar de Dirk, daar kan je je piemel zo in een chick stoppen.
de woorden paul, piemel, dirkh, en chick in 1 zinquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar die tent was wel baas Paul.Ik ga vaker naar de Dirk, daar kan je je piemel zo in een chick stoppen.
geeft niet, gewoon blijven fokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Op sommige moment vraag ik me toch echt wel af wat ik eigenlijk op fok doe
Ja leuk he daarquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik nooit.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef sharr het volgende:
Op sommige moment vraag ik me toch echt wel af wat ik eigenlijk op fok doe
Ik heb niet met raggast gedanstquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Psst niet doorvertellenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ben ik de enige die geen pics wil?quote:
Die komen niet, want meestal krijgen alleen degene die hebben gemeet ze.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef sharr het volgende:
Waar komen die eigenlijk? In 't meet topic zeker?
Geert is baas, zijn jullie nog lang gebleven nadat ik wegging?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja leuk he daar, hoe vond je het met Geert?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen pics wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |