Was dat All Of The Lights? Veenstra had het volgens mij over Rihanna zonet...quote:
hai haiquote:
Doe mij de nieuwe van Fedde Le Grand maar.quote:
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef BartK. het volgende:
Hoezo liep Timur eigenlijk weg? Het liep niet lekker zegt hij zelf.
Zondag ochtend is zijn oma overleden.quote:Maar ik hoorde ook van iemand dat er een goede vriend van hem was overleden ofzo?
Doe mij deze maarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Doe mij de nieuwe van Fedde Le Grand maar.
Gmailquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
Sinds enige tijd wordt er troep via mijn hotmail verstuurd.. Fucking irritant. Zeker nu ik éénmalig iets naar mijn coach op school heb gestuurd via dat adres. Nu krijgt hij het ook
Dus maar wachtwoorden veranderen nu, cookies weg, adresboek van hotmail leeg etc..
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
Sinds enige tijd wordt er troep via mijn hotmail verstuurd.. Fucking irritant. Zeker nu ik éénmalig iets naar mijn coach op school heb gestuurd via dat adres. Nu krijgt hij het ook
Dus maar wachtwoorden veranderen nu, cookies weg, adresboek van hotmail leeg etc..
Jij ook af en toe met je programmaatjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.
Nee joh, beide niet!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gmail.
Geen vieze sites bekeken of ergens je gegevens ingevuld?
Fijn... Dus ik kan jouw emailadres doorgeven als spammer?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fijn... Dus ik kan jouw emailadres doorgeven als spammer?
volgens mij kan je dat gewoon aanvragen, maar als het nodig is heb ik nog wel een pallet invites liggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, beide niet!
En trouwens, kun je tegenwoordig al gewoon een gmail-adres nemen? Of moet dat nog via invite..
invites zijn al ingetrokken in 2008quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat gewoon aanvragen, maar als het nodig is heb ik nog wel een pallet invites liggen.
mooi, kan die pallet het raam uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
invites zijn al ingetrokken in 2008
7 February 2007 zelfs al.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, kan die pallet het raam uit
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.quote:
Uitfaseren? Ik laat al m'n mailadressen gewoonweg doorsturen naar m'n Google Apps-account (dus Gmail op m'n eigen domeinnaamquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.
Je kunt ze wel nog steeds versturen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
invites zijn al ingetrokken in 2008
Ik heb 90 invites nogquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt ze wel nog steeds versturen.
Ik gebruik sinds 26-06-2004 niks anders meerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.
dat heb ik meegekregen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef justmattie het volgende:
Had ik al verteld, dat Cindy en ik donderdag naar White Lies zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heb ik meegekregen.Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Sinds tyfusKPN ons een maand te vroeg van internet heeft gehaald en onze email en ook zakelijke email allemaal weg was ben ik overgestapt op Gmail. Ook MSN heb ik via Gmail, want hotmail zuigt aarsch.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...
Tsja, over dat laat ik me dus niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kendequote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tsja, over dat laat ik me dus niet uit
ik zie nu dat het dezelfde gozer is van deze mash-upquote:
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kende
Afgekaptquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dit keer voor de variatie eens de niet-mashup.
ik zet deze mash-up even aan http://viprhealthcare.typ(...)arkley-vs.-adele.mp3quote:
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaienquote:
is al gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Tsja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Oh crap, ik vergeet de tijd.. Heb al de hele avond spotify aan omdat ik bezig ben met schoolquote:
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kentquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggen
modellenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Voor het eerst vandaag radio aangezetEens zien waar Corton me mee gaat 'verrassen'.
Had 't al gelezen op Twitter, ja. Helaas werd ik verrast met een totaal andere radio zenderquote:
Dat was te lang geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kent
Ggggggggoeieavond!
Welke website?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
Poe hey. Die site heeft een nette cleanup gekregen. Props voor onze Sirolf!(neem ik aan)
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaksquote:
OKquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
het postempo is wel met sprongen achteruit gegaan hier zegbeetje je best doen mensen
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
ik vind het wel netter geworden. bijv. het nieuws kolom heeft nu geen overdreven grote knoppen per nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
OK
[..]
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschil![]()
Vroeg me al af waar is Rockie nou, maar hij leeft nogquote:
Dan bekijk ik de site niet genoeg, ik note ze namelijk niet als verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichtenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff een stukje Timur terug gte luisteren. maar is ie zaterdag echt weggelopen??![]()
Floris.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:54 schreef justmattie het volgende:
Op 3fmfan staat links nog een megahit van Tiesto
Wie kan dat aanpassen?
ja dat bedoel. Voorcolumn moet ik zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichten
meh, waarom heb ik dat gemist? dat had ik wel willen zienquote:
Dat had ik ook, ja. En het klinkt in de verste verte niet eens als mijn mobielquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Goebeurt het alweer. Telkens als dit stuk begint denk ik dat mijn mobiel afgaat
ik vond het humorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging kut en hij trok het niet meer.![]()
Vind het echt een faalactie.
die ligt te noiken denk ik!quote:
ook wel copuleren genaamdquote:
weekendje in Balkbrug geweest, of nietquote:
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
weekendje in Balkbrug geweest, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |