Trap dan heel die schouw eruitquote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hangt beetje af van hoeveel ombouw daadwerkelijk rookkanaal is denk ikEn we zouden het natuurlijk breder kunnen maken, dan kom je wel symmetrisch uit, maar ik wil geen big ass open haard in het huis.
We kunnen het ook gewoon dichtmetselen
Als je alles voor 1 juli gedaan kan hebben, zit je nog in de 6% regeling.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
We zijn ondertussen een beetje aan het kijken naar allerlei klusjeslui/aannemers voor de werkzaamheden die we uit wil laten voeren, al een vrij ruime selectie gemaakt die we nu dus wat specifiekere vragen willen stellen en op basis daarvan een aantal mensen na de overdracht uitnodigen om de boel te bekijken een offerte te maken.
De vragenlijst tot nu toe:
[..]
Op- en aanmerkingen of aanvullingen welkom, we vergeten vast wat voor de hand liggende dingen ofzo
Dat is wel het idee, en al loopt het iets langer is er vast wel met die mensen te regelen dat de offerte met 6% BTW wordt gemaakt ofzo, voor hun kost het natuurlijk niks extra ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je alles voor 1 juli gedaan kan hebben, zit je nog in de 6% regeling.
2 a 3 juni langs komen voor offerte en 6 juni starten is IMHO wel knap krap
Ik zou dat vooraf iig wel informerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, en al loopt het iets langer is er vast wel met die mensen te regelen dat de offerte met 6% BTW wordt gemaakt ofzo, voor hun kost het natuurlijk niks extra ofzo.
Het is een flinke rompslomp dus goed navragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, en al loopt het iets langer is er vast wel met die mensen te regelen dat de offerte met 6% BTW wordt gemaakt ofzo, voor hun kost het natuurlijk niks extra ofzo.
Het is inderdaad wel krap, vandaar dat we ook al een beetje informeren naar beschikbaarheid. Zit iemand heel Juni al vol dan is het jammer maar vallen ze sowieso af.
Mwah, het zal voor hun niet zo veel extra moeite zijn (en zeker geen kosten), dus ik gok dat de wil er wel gaat zijn, maar er moeten wel goede afspraken over gemaakt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een flinke rompslomp dus goed navragen
Heb geen idee waar de rompslomp hem in zit maar men is er niet enthousiast over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het zal voor hun niet zo veel extra moeite zijn (en zeker geen kosten), dus ik gok dat de wil er wel gaat zijn, maar er moeten wel goede afspraken over gemaakt worden natuurlijk.
En het kan ook altijd nog zo zijn dat die regeling last-minute toch weer verlengd wordt, maar daar ga ik liever niet op gokken.
Goede tips in ieder gevalVerder nog aanvullingen?
Wat ik me nu kan bedenken is het een heel gegoochel met factuurdata enzo, maar we willen sowieso gewoon duidelijke afspraken maken over de prijs, en dat kan dan natuurlijk nog in juni gefactureerd worden. Zit er dan nog wat meerwerk aan en valt dat net in Juli en kan het écht niet, dan is dat maar zo... Maar het scheelt als consument natuurlijk wel gewoon 13% van je kosten, dus het is het proberen waardquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee waar de rompslomp hem in zit maar men is er niet enthousiast over.
Je kan vast ook wel een keuken zonder werkblad kopen?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja goed
Donderdag samenlevingscontract en testament getekend, verder vrij druk met uitzoeken van klusjeslui en badkamers / keukens. Gisteren even een tekening laten maken bij de Svea, en we gaan nog een keer langs de KVIK, en uiteraard nog even bij IKEA kijken, maar daar vielen de werkbladen wat tegen![]()
31e de overdracht, en beide die week verder vrij, dus dan kunnen we hopelijk gelijk knallen. Staan al wat afspraken de 1e & 2e voor klusserts die offertes komen maken.
Jup dat kan zeker, maar we willen graniet of composiet, en dat moet dan dus apart gemaakt worden, wat al stukken duurder is dan wanneer je het met een keuken er bij koopt. En even googlen leert dat bij IKEA de kastjes weleens net geen 60 cm zijn, maar 59,8, of 60,1. Geen probleem als je het allemaal van IKEA neemt, maar als je dus ergens anders een blad koopt en het past nét niet...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan vast ook wel een keuken zonder werkblad kopen?
*Mr aankijkt, jups dat kan heel veel mensen doen dat.
Ben benieuwdwel foto updaten toch?
Oh nouquote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Voor die tijd moet dit topic vol eigenlijk, want dan kunnen we een echt klustopic maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |