abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96622265
Een paar punten uit de vragenlijst;

*Is het mogelijk om op 2 of 3 juni 2011 langs te komen voor offerte? Dat zal best lukken

*Is het mogelijk per 6 juni 2011 te starten?Dat is erg krap als je de offerte's wil vergelijken

*Is het schakelmateriaal zelf te kiezen? De meeste installateurs leveren zelf hun schakelmateriaal, klant mag wel de uitvoering kiezen, van standaard tot luxe

*Wordt er gewerkt via de laatste NEN-normen? Bij een renovatie zal de installateur moeten werken naar de geldende NEN, dus ook rookmelders gekoppeld aan het net

Voor al de andere vragen, alles is mogelijk, maar zorg dat de afspraken goed op papier komen te staan. Kan er later geen verschil van mening ontstaan wat nu wel meer of minderwerk is
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:00:27 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96627286
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hangt beetje af van hoeveel ombouw daadwerkelijk rookkanaal is denk ik :) En we zouden het natuurlijk breder kunnen maken, dan kom je wel symmetrisch uit, maar ik wil geen big ass open haard in het huis.

We kunnen het ook gewoon dichtmetselen :Y
Trap dan heel die schouw eruit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:28 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96627459
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
We zijn ondertussen een beetje aan het kijken naar allerlei klusjeslui/aannemers voor de werkzaamheden die we uit wil laten voeren, al een vrij ruime selectie gemaakt die we nu dus wat specifiekere vragen willen stellen en op basis daarvan een aantal mensen na de overdracht uitnodigen om de boel te bekijken een offerte te maken.

De vragenlijst tot nu toe:

[..]

Op- en aanmerkingen of aanvullingen welkom, we vergeten vast wat voor de hand liggende dingen ofzo :+
Als je alles voor 1 juli gedaan kan hebben, zit je nog in de 6% regeling.

2 a 3 juni langs komen voor offerte en 6 juni starten is IMHO wel knap krap :o
pi_96635776
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als je alles voor 1 juli gedaan kan hebben, zit je nog in de 6% regeling.

2 a 3 juni langs komen voor offerte en 6 juni starten is IMHO wel knap krap :o
Dat is wel het idee, en al loopt het iets langer is er vast wel met die mensen te regelen dat de offerte met 6% BTW wordt gemaakt ofzo, voor hun kost het natuurlijk niks extra ofzo.

Het is inderdaad wel krap, vandaar dat we ook al een beetje informeren naar beschikbaarheid. Zit iemand heel Juni al vol dan is het jammer maar vallen ze sowieso af.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:24:50 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96636149
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is wel het idee, en al loopt het iets langer is er vast wel met die mensen te regelen dat de offerte met 6% BTW wordt gemaakt ofzo, voor hun kost het natuurlijk niks extra ofzo.

Ik zou dat vooraf iig wel informeren :Y
pi_96655534
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel krap, vandaar dat we ook al een beetje informeren naar beschikbaarheid. Zit iemand heel Juni al vol dan is het jammer maar vallen ze sowieso af.
Het is een flinke rompslomp dus goed navragen :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96655827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is een flinke rompslomp dus goed navragen :Y
Mwah, het zal voor hun niet zo veel extra moeite zijn (en zeker geen kosten), dus ik gok dat de wil er wel gaat zijn, maar er moeten wel goede afspraken over gemaakt worden natuurlijk.

En het kan ook altijd nog zo zijn dat die regeling last-minute toch weer verlengd wordt, maar daar ga ik liever niet op gokken.

Goede tips in ieder geval :Y Verder nog aanvullingen? *O*
pi_96655908
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, het zal voor hun niet zo veel extra moeite zijn (en zeker geen kosten), dus ik gok dat de wil er wel gaat zijn, maar er moeten wel goede afspraken over gemaakt worden natuurlijk.

En het kan ook altijd nog zo zijn dat die regeling last-minute toch weer verlengd wordt, maar daar ga ik liever niet op gokken.

Goede tips in ieder geval :Y Verder nog aanvullingen? *O*
Heb geen idee waar de rompslomp hem in zit maar men is er niet enthousiast over.
pi_96655971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb geen idee waar de rompslomp hem in zit maar men is er niet enthousiast over.
Wat ik me nu kan bedenken is het een heel gegoochel met factuurdata enzo, maar we willen sowieso gewoon duidelijke afspraken maken over de prijs, en dat kan dan natuurlijk nog in juni gefactureerd worden. Zit er dan nog wat meerwerk aan en valt dat net in Juli en kan het écht niet, dan is dat maar zo... Maar het scheelt als consument natuurlijk wel gewoon 13% van je kosten, dus het is het proberen waard :9
pi_97147182
En hoe gaat het hier?
pi_97150186
Ja goed :Y

Donderdag samenlevingscontract en testament getekend, verder vrij druk met uitzoeken van klusjeslui en badkamers / keukens. Gisteren even een tekening laten maken bij de Svea, en we gaan nog een keer langs de KVIK, en uiteraard nog even bij IKEA kijken, maar daar vielen de werkbladen wat tegen ;(

31e de overdracht, en beide die week verder vrij, dus dan kunnen we hopelijk gelijk knallen. Staan al wat afspraken de 1e & 2e voor klusserts die offertes komen maken.
pi_97150758
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja goed :Y

Donderdag samenlevingscontract en testament getekend, verder vrij druk met uitzoeken van klusjeslui en badkamers / keukens. Gisteren even een tekening laten maken bij de Svea, en we gaan nog een keer langs de KVIK, en uiteraard nog even bij IKEA kijken, maar daar vielen de werkbladen wat tegen ;(

31e de overdracht, en beide die week verder vrij, dus dan kunnen we hopelijk gelijk knallen. Staan al wat afspraken de 1e & 2e voor klusserts die offertes komen maken.
Je kan vast ook wel een keuken zonder werkblad kopen?
*Mr aankijkt, jups dat kan heel veel mensen doen dat.

Ben benieuwd *O* wel foto updaten toch?
pi_97151151
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je kan vast ook wel een keuken zonder werkblad kopen?
*Mr aankijkt, jups dat kan heel veel mensen doen dat.

Ben benieuwd *O* wel foto updaten toch?
Jup dat kan zeker, maar we willen graniet of composiet, en dat moet dan dus apart gemaakt worden, wat al stukken duurder is dan wanneer je het met een keuken er bij koopt. En even googlen leert dat bij IKEA de kastjes weleens net geen 60 cm zijn, maar 59,8, of 60,1. Geen probleem als je het allemaal van IKEA neemt, maar als je dus ergens anders een blad koopt en het past nét niet...
pi_97169779
Ik las ergens online dat IKEA wel bladen van composiet schijnt te hebben (heet PERSONLIG), maar die staan niet op de website en niet in het boekje...

Maar goed, qua kosten kwam de keuken van Svea ongeveer op hetzelfde uit als mijn schatting voor een de IKEA versie + een graniet/composiet werkblad, dus dat is positief. Ook de kosten voor KVIK even snel berekend (erg fijn, alle prijzen staan gewoon op de website) en dat komt ook ongeveer op hetzelfde uit. Dus we moeten gewoon kijken welke het beste/mooiste is :)
Klussen deel 1 en 2
pi_97227252
Nog een weekje *O*
Klussen deel 1 en 2
  maandag 23 mei 2011 @ 22:43:19 #191
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97227301
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nog een weekje *O*
Leuk! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_97227345
Voor die tijd moet dit topic vol eigenlijk, want dan kunnen we een echt klustopic maken :)
Klussen deel 1 en 2
pi_97227378
Ik heb trouwens vandaag van mijn collegas een "Kleine klussen door dummies" boekje gekregen... Staan best handige tips in :P
Klussen deel 1 en 2
  maandag 23 mei 2011 @ 22:44:57 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97227388
Die vriend van je is een kei in onnozel topics vollullen ^O^

Je zou alvast een paar foto's er in kunnen gooien hier O-)
pi_97227469
Wat is er over een week?
  maandag 23 mei 2011 @ 22:46:33 #196
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97227504
Dan gaat ze bij je weg :Y
pi_97227523
noesss :'(
  maandag 23 mei 2011 @ 22:47:37 #198
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97227583
Dan zou je best heul verdrietig worden he? ;(
pi_97227688
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Voor die tijd moet dit topic vol eigenlijk, want dan kunnen we een echt klustopic maken :)
Oh nou :+
pi_97227689
Moeten we het huis ook weer verkopen -O-
Klussen deel 1 en 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')