We zijn al een tijdje op zoek en hebben redelijk wat huizen gezien, en toch tot de conclusie gekomen dat we liever zoiets willen dan een huis waar we niet helemaal tevreden mee zijn en na 2 jaar weer iets anders willen. Dus dat komt wel goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Altijd goed om voor ogen te hebben waarom je een huis koopt. En als het voor jullie geen beleggingsproject is, maar een woning waar je lang blijft wonen, dan is een stukje meerkosten wat je misschien niet meteen terug zou krijgen bij verkoop niet zo'n probleem.
Als DVJ in je browsergeschiedenis gaat kijken vindt ze vast trefwoorden als delfsblauwe tegeltjes, gehaakte tafelkleedjes en travertin.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem voor eerst kopen, dan pas miepen over mutsige details!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als DVJ in je browsergeschiedenis gaat kijken vindt ze vast trefwoorden als delfsblauwe tegeltjes, gehaakte tafelkleedjes en travertin.
Die kunnen we naast de deur in het groot inkopen! http://www.royaldelft.nl/quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als DVJ in je browsergeschiedenis gaat kijken vindt ze vast trefwoorden als delfsblauwe tegeltjes, gehaakte tafelkleedjes en travertin.
Het heeft zo moeten zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Die kunnen we naast de deur in het groot inkopen! http://www.royaldelft.nl/
Gniffel, pak je excel die is veel dodelijkerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem voor eerst kopen, dan pas miepen over mutsige details!
Ideaalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Die kunnen we naast de deur in het groot inkopen! http://www.royaldelft.nl/
Dat is ook gewoon een beetje de bottomline, het is een stukkie goedkoper dan vergelijkbare huisjes (qua ligging en grootte dan), maar uiteraard ben je dat verschil dan weer kwijt aan een verbouwing. Maar ik vind het ook wat waard dat een huis is met 'historie' maar je het tóch naar eigen wens kan aanpassen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, dit gaat een enig topic worden![]()
Maar ik vind het ook echt een schattig huis hoor en je kunt er zoveel leuks van maken
Spannendquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een beetje de bottomline, het is een stukkie goedkoper dan vergelijkbare huisjes (qua ligging en grootte dan), maar uiteraard ben je dat verschil dan weer kwijt aan een verbouwing. Maar ik vind het ook wat waard dat een huis is met 'historie' maar je het tóch naar eigen wens kan aanpassen.
Maar goed, eerst maar eens kijken wat de aankoopmakelaar morgen zegt, en vervolgens wat de verkoper vindt, en daarna of de financiering rond komt...
Het idee kwam eigenlijk nog iets daarvoor geloof ik, maar de wateroverlast heeft dingen uiteraard versneld. Maar we zijn al een tijdje bezig hoor, we hebben alleen nooit topics daarover gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Ontzettend leuk dat jullie nu samen gaan "huizenjachten".
Waar een beetje wateroverlast al niet goed voor kan zijn
Hebben jullie dat zonder Fok beslist?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het idee kwam eigenlijk nog iets daarvoor geloof ik, maar de wateroverlast heeft dingen uiteraard versneld. Maar we zijn al een tijdje bezig hoor, we hebben alleen nooit topics daarover gemaakt
Nou "huis kopen site:forum.fok.nl" leverde genoeg tips opquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jullie dat zonder Fok beslist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Adelante op 27-02-2011 22:48:24 ]"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Adelante het volgende:
Keuken niets meer aan doen, wij hebben 'm ook authentiek gelatenIk heb 2 van die schouwen, op de foto links, waren "kachels" de 2 uitlaten zijn nog steeds te zien op het zolder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Adelante op 27-02-2011 22:43:10 ]Ik zwaai naar dieren.
Nee, maar originele details MOET je behouden! Zo'n huis strippen en er een doorzonhut van maken met kunstof kozijnen is heiligschennisquote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ehh, maar deze vorm van authentiek gaan we maar niet doen denk ik
Dit is geen origineel detailquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar originele details MOET je behouden! Zo'n huis strippen en er een doorzonhut van maken met kunstof kozijnen is heiligschennis
Mee eens, kan er niks mooi aan vinden. Bij Adelante is het heel wat anders.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is geen origineel detaildit is een gare jaren 70/80 keuken die helemaal uitgeleefd is
Vind ik veel voor je badkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dat is ff lastig te beoordelen zo natuurlijk, en ook lastig te láten beoordelen denk ik als het huis nog niet aangekocht is? Kan me zo voorstellen dat de huidige eigenaar het niet zo relaxed vindt dat we daar even een muurtje openbreken om het leidingwerk te bekijken en dan toch maar afzien van de koop
Even alle klussen afzonderlijk op Werkspot gezet, gewoon om even te kijken wat de vragen zijn en wat tips te ontvangen, daar zijn momenteel de biedingen ongeveer:
- Keuken: onbekend, wel wat mensen die uiteraard vragen om situatie e.d.
- Badkamer: 5500 - 6500
- Electra: 4600
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |