FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:30 schreef robmmad16 het volgende:
Daterape Maik word in de gaten gehouden door de zedenpolitie Joanna!
Ik vind Aafke wel leuk. Een echt feestbeestquote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef Studiotje het volgende:
aafke heeft weer alcohol gevondenDat mens is zo lam als een lammetje.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
Ik was ook ridder in het land van ooit.
Ik kan zo het huis in!quote:
Niet met Monique zo te zien...quote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef RobbieBoy het volgende:
Maik gaat toch nog een leuke avond krijgen
Lafjes was het hé, lafjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joanna: "Je mag er niet in"
Philip: "Je mag hem er alleen maar zachtjes tegenaan hangen"
OMG...stelletje Lauras zijn het!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil jij mijn eerste fan zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien word ik dan wel fan van je.. Maar misschien ook niet
Wat hij zegt!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG...stelletje Lauras zijn het!.
*Proest* Daar ging me colaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, meestal is het andersom tochquote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Guido naast Laura, doet zijn best voor de missie, maar Laura werkt weer niet mee
welke klap? Waar? Wanneer?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij was de klap van Servio geen grap toen Guido "natte scheet" tegen hem zei.
Eentje in hart en nieren. Ze is misschien een beetje simpel, maar dat zou je ook "lekker ongecompliceerd" kunnen noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind Aafke wel leuk. Een echt feestbeest
Zeg, kan dat niet via PMquote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien wat jij allemaal in huis hebt!
De laatste dagen komt alle actie juist van Guidoquote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Nou, meestal is het andersom toch
Ja, die was best hard! Hij schrok er zelf van.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij was de klap van Servio geen grap toen Guido "natte scheet" tegen hem zei.
Die wacht tot alle dames slapen, sleept Mo mee naar zijn Pindakaas grot en gaat haar bewerken alsof ze de koningin van Pindakaasland is.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef Darklight het volgende:
Waar wacht Maik op? Tot monique weer ontwaakt?
ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien wat jij allemaal in huis hebt!
Ik vind haar ook geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eentje in hart en nieren. Ze is misschien een beetje simpel, maar dat zou je ook "lekker ongecompliceerd" kunnen noemen.
we hadden de taken toch al verdeeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beloof je dan plechtig werk te maken van Joanna?
haha, jij bent scherpquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!), zo'n kast voor tegen de muur... dan heb je nog de keuken............
Neem je dat dan allemaal mee naar Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!), zo'n kast voor tegen de muur... dan heb je nog de keuken............
Ik ga toch maar niet naar het huis, ik kom vast te zitten voor moord danquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
we hadden de taken toch al verdeeld?Jij Joanna, ik Laura
Heet dat koppelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Joanna zegt tegen Maik;
BROEK UIT! Naast haar liggen!
Ze neemt een ladderzatte vrouw in bescherming, vind ik toch wel wat hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Reda074 het volgende:
wat denkt die joanna wel nietze doet net of ze iedereen hun moeder is achterlijk wijf
Dat kan heul nie want dat is Laura aaaaaaaaall!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Reda074 het volgende:
wat denkt die joanna wel nietze doet net of ze iedereen hun moeder is achterlijk wijf
Nou, ik heb ook een klerenkast... en daar hangen kleren in. Ik denk dat ik dat maar meeneemquote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neem je dat dan allemaal mee naar Portugal
Wie ga je vermoorden?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet naar het huis, ik kom vast te zitten voor moord dan
Och kom op zo is de helft in Nederland ter wereld gekomen....quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze neemt een ladderzatte vrouw in bescherming, vind ik toch wel wat hebben.
Nee zovaak krijg ik geen reclamequote:Op zondag 27 februari 2011 00:37 schreef RobbieBoy het volgende:
is dat altijd zo dat de online streams na 5 minuten een reclame break krijgen? Schandalig. Gelukkig is dat via UPC digital niet zo
Wil je wat mosterdquote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Coos het volgende:
Dus er zit weer drank in.![]()
Nou dan blijf ik maar even hangen hier.![]()
Heb ik nog "schokkende gebeuertenissen" gemist?
ik hier wel. maar aangezien het leukste allemaal online word uit gezonden, moet het maar voor een keerquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Wacht even..10 minuten geleden mocht Maik er niet in en nu MOET ie erop van Joanna?
Maik ziet ook wel dat er niks meer te halen valt bij Mo en wil er niet naast liggen, maar Jo zegt, NU LIGGENquote:Op zondag 27 februari 2011 00:37 schreef b_engeltje het volgende:
is maik nou zo dom?
monique vraagt of hij er naast komt liggen en maik zegt ja straks over 2 uur![]()
zwaar afgekeurd!!!
Echt tof die Joanna somsquote:Op zondag 27 februari 2011 00:38 schreef robmmad16 het volgende:
Maik: "Ja maar, ik slaap alleen maar naakt!"
Joanna GRETIG: "Mag hoor Maik, Mag, Mag! Mag!"
Zogenaamd zorgzaam, maar ondertussen wel met d'r valse vlekkenbakkes overal sneaky stoken. En dan niet recht voor z'n raap vals, maar met van die terloopse opmerkingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef KeyboardCat het volgende:
gatverdamma altijd die joanna zich overal mee te bemoeien
Ik heb het gelukkig lang geleden al opgegeven om die ene hersencel van Joanna te proberen te volgen..quote:
reclame is weg als je het system32 aanpas progje gebruiktquote:
Voor jouw bitterballen?quote:
Ik heb geen Windowsquote:Op zondag 27 februari 2011 00:39 schreef dasaliz het volgende:
[..]
reclame is weg als je het system32 aanpas progje gebruikt![]()
kun je streams en ziggo combineren!
Mooie cap!quote:
Nee, dat was het zeker niet! En toen besefte hij wat hij deed en ging lachen, nadat iemand zei:"Sanctie!"quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Maar wat vind je nou echt van Servio Bommie? Je bent altijd zo diplomatiek qua uitspraken hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
SERVIO TYFTERING NU EENS EEN END OP, SCHIJNHEILIGE ROTTE DOOR SATAN UITGEKOTSTE PLEURISSTOOKNICHT!!!![]()
Ik begin me enigzins lichtjes te irriteren aan hem nu ... denk ik .. dat ik het vermoed ,,,
ik vind eigenlijk dat servio zich het beste kan op maken voor het eindequote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef waxmask het volgende:
10 voor twaalf en iedereen maakt zich op voor het einde...
trieste gastquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Darklight het volgende:
Maik neukt gewoon een comateuze vrouw
Ooit van tijdsverschil gehoordquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Het is nu 10 voor 12 daar.... ruim 50 min vertraging!
Ziggo TV...
Nouja als ik mijn eerste indruk zou moeten geven over hem dan zou ik waarschijnlijk een roestige spijker door mijn stramme max moeten rammen om vergelijkingsmateriaal te vinden van de pijnlijke irritatie die dat valsche kreng bij mij opwekt!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou echt van Servio Bommie? Je bent altijd zo diplomatiek qua uitspraken hier..
Knap met 1 uur tijdverschilquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Ziggo TV...
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Ziggo TV...
schoft alleen met alcohol durft hij zijn lippen van elkaar te krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Darklight het volgende:
Maik neukt gewoon een comateuze vrouw
Niet alleen zijn lippenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
schoft alleen met alcohol durft hij zijn lippen avn elkaar te krijgen
need moar infoquote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef minzo het volgende:
Laura en Gido nog op bed van Laura same?
Pissed offquote:
truequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja als ik mijn eerste indruk zou moeten geven over hem dan zou ik waarschijnlijk een roestige spijker door mijn stramme max moeten rammen om vergelijkingsmateriaal te vinden van de pijnlijke irritatie die dat valsche kreng bij mij opwekt!!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij hangt de urine nog aan der schaamlip....
Euhhh in Portugal is toch geen tijdsverschil ?quote:
Is gewoon een Nederlandse regie.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef Tinos85 het volgende:
Wat doen ze kut met die camsPortugezen zijn ook dronken?
Mo weg, hij wegquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is Maik nu?.
Goftedomme ga neuken jongen!.
In Portugal is het een uur vroegerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Euhhh in Portugal is toch geen tijdsverschil ?![]()
Sofia zei net dat het 10 voor 12 was, dat was op het digitale ziggo kanaal.
In portugal is een uur tijdverschilquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
portugal is 1 uur tijdsverschilquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
iemand...maak em af...hij vraagt er om...verbaal he?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat hoeven we niet te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is Maik nu?.
Goftedomme ga neuken jongen!.
Je moet ze ook alles uitleggen daar hequote:
Er was duidelijk iets dat we niet mochten zien..quote:
waar is versabommie when you need himquote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
iemand...maak em af...hij vraagt er om...verbaal he?
Ja, ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
Had niemand deze van Maik gepost ?
[ afbeelding ]
Verkrachter van dronken meisjes .... Zullen haar ouders leuk vinden, maar ja het is nu carnaval toch ?
Denk het wel. Nog steeds 2 waardeloze camsquote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was duidelijk iets dat we niet mochten zien..
Ja, dat willen we niet meer zienquote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik gok iets met het beschermen van Mo.
Een striptease en een feest... meer nietquote:Op zondag 27 februari 2011 00:48 schreef Sperma het volgende:
Oke, wat heb ik gemist? Ik schakel net in.
Van allesquote:Op zondag 27 februari 2011 00:48 schreef Sperma het volgende:
Hoe kan jij nou net inschakelen? Er is niks gebeurd..quote:Op zondag 27 februari 2011 00:48 schreef Sperma het volgende:
trustenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef soyChantal het volgende:
Hmm, niet veel meer te zien.
Ik ga naar me bedje
ik bedoel van de afgelopen 24 uur :pquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een striptease en een feest... meer niet
daarom moest joanna komen, en die zei: neequote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
We missen nu de leukste dingen, omdat de regie niet weet wat ze er mee aan moeten.
Ik kijk hier: http://streams.selfip.com/secret/stream.html#streamsquote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Hebben jullie op de streams wel beelden van de damesslapkamer? van UPC krijg ik een rondleiding in de woonkamer.
En Maik zegt tegen Mo: En wat wilt Moniekje?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
Jo zegt tegen maik aardig zijn he en alleen doen wat zij wil he
Vandaar de KvdW dusquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
Jo zegt tegen maik aardig zijn he en alleen doen wat zij wil he
Nou, dat dus... +date van G&Lquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Sperma het volgende:
[..]
ik bedoel van de afgelopen 24 uur :p
De slaapkamers op de streams staan op z/w en het is moeilijk te onderscheiden welke welke is ... Ik zie er 2quote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Hebben jullie op de streams wel beelden van de damesslapkamer? van UPC krijg ik een rondleiding in de woonkamer.
quote:
zoiets jaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:51 schreef Papiergeld het volgende:
WAT heeft Aafke aan? Een grote boterhamzak?
Ik zie nooit wat op die slaapkamer cams...alleen maar potentiele Paris Hiltonnetjes...quote:Op zondag 27 februari 2011 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
De slaapkamers op de streams staan op z/w en het is moeilijk te onderscheiden welke welke is ... Ik zie er 2
ja streams zitten nu op 2 dezelfde 1 en 4 en 2 en 3 zijn hetzelfdequote:Op zondag 27 februari 2011 00:51 schreef RobbieBoy het volgende:
jaaa upc zit nu op de dames slaapkamer
Mss moet ie juist wel doorzetten??? Vandaar moreel appel van Jo?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
Die zagen natuurlijk ook wel dat wat Maik deed niet helemaal koosjer was
Wat deed hij dan ?? gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 00:51 schreef Darklight het volgende:
Die zagen natuurlijk ook wel dat wat Maik deed niet helemaal koosjer was
Tot morgenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Thanks, dan kan ik gaan slapen
Slaap lekker en tot morgen
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef Papiergeld het volgende:
Het ergste is dat die mannen de tekst ook gewoon kennen..
Vooral in het donkerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog steeds moeite om die blonde wijven uit elkaar te houden
Nee het word beterquote:Op zondag 27 februari 2011 00:52 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben toch niet de opdracht om dit te blijven te zingen he
Waar kijk jij die dan ruud, in chrome of fire fox.In IE krijg ik steeds fout meldingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk hier: http://streams.selfip.com/secret/stream.html#streams
Hij had het er 30 minuten geleden geloof ik inderdaad over een CD op te nemen zogauw die thuis is..quote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
Ik zie er nog van komen dat er een dubbel CD van Karim met dat klote gitaartje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |