Zogenaamd zorgzaam, maar ondertussen wel met d'r valse vlekkenbakkes overal sneaky stoken. En dan niet recht voor z'n raap vals, maar met van die terloopse opmerkingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef KeyboardCat het volgende:
gatverdamma altijd die joanna zich overal mee te bemoeien
Ik heb het gelukkig lang geleden al opgegeven om die ene hersencel van Joanna te proberen te volgen..quote:
reclame is weg als je het system32 aanpas progje gebruiktquote:
Voor jouw bitterballen?quote:
Ik heb geen Windowsquote:Op zondag 27 februari 2011 00:39 schreef dasaliz het volgende:
[..]
reclame is weg als je het system32 aanpas progje gebruikt![]()
kun je streams en ziggo combineren!
Mooie cap!quote:
Nee, dat was het zeker niet! En toen besefte hij wat hij deed en ging lachen, nadat iemand zei:"Sanctie!"quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij was de klap van Servio geen grap toen Guido "natte scheet" tegen hem zei.
Maar wat vind je nou echt van Servio Bommie? Je bent altijd zo diplomatiek qua uitspraken hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
SERVIO TYFTERING NU EENS EEN END OP, SCHIJNHEILIGE ROTTE DOOR SATAN UITGEKOTSTE PLEURISSTOOKNICHT!!!![]()
Ik begin me enigzins lichtjes te irriteren aan hem nu ... denk ik .. dat ik het vermoed ,,,
ik vind eigenlijk dat servio zich het beste kan op maken voor het eindequote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef waxmask het volgende:
10 voor twaalf en iedereen maakt zich op voor het einde...
trieste gastquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Darklight het volgende:
Maik neukt gewoon een comateuze vrouw
Ooit van tijdsverschil gehoordquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Het is nu 10 voor 12 daar.... ruim 50 min vertraging!
Ziggo TV...
Nouja als ik mijn eerste indruk zou moeten geven over hem dan zou ik waarschijnlijk een roestige spijker door mijn stramme max moeten rammen om vergelijkingsmateriaal te vinden van de pijnlijke irritatie die dat valsche kreng bij mij opwekt!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou echt van Servio Bommie? Je bent altijd zo diplomatiek qua uitspraken hier..
Knap met 1 uur tijdverschilquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Ziggo TV...
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Webgangster het volgende:
Ziggo TV...
schoft alleen met alcohol durft hij zijn lippen van elkaar te krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:41 schreef Darklight het volgende:
Maik neukt gewoon een comateuze vrouw
Niet alleen zijn lippenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
schoft alleen met alcohol durft hij zijn lippen avn elkaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |