ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien wat jij allemaal in huis hebt!
Ik vind haar ook geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eentje in hart en nieren. Ze is misschien een beetje simpel, maar dat zou je ook "lekker ongecompliceerd" kunnen noemen.
we hadden de taken toch al verdeeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beloof je dan plechtig werk te maken van Joanna?
haha, jij bent scherpquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!), zo'n kast voor tegen de muur... dan heb je nog de keuken............
Neem je dat dan allemaal mee naar Portugalquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... een bank, een tafel, een televisie(keigroooott!), zo'n kast voor tegen de muur... dan heb je nog de keuken............
Ik ga toch maar niet naar het huis, ik kom vast te zitten voor moord danquote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
we hadden de taken toch al verdeeld?Jij Joanna, ik Laura
Heet dat koppelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Joanna zegt tegen Maik;
BROEK UIT! Naast haar liggen!
Ze neemt een ladderzatte vrouw in bescherming, vind ik toch wel wat hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Reda074 het volgende:
wat denkt die joanna wel nietze doet net of ze iedereen hun moeder is achterlijk wijf
Dat kan heul nie want dat is Laura aaaaaaaaall!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Reda074 het volgende:
wat denkt die joanna wel nietze doet net of ze iedereen hun moeder is achterlijk wijf
Nou, ik heb ook een klerenkast... en daar hangen kleren in. Ik denk dat ik dat maar meeneemquote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neem je dat dan allemaal mee naar Portugal
Wie ga je vermoorden?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet naar het huis, ik kom vast te zitten voor moord dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |