FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Voor dit soort mensen heb ik zoveel respect, leef het leven en dat is precies wat ze op dr arm heeft staanquote:Op zondag 27 februari 2011 00:02 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze dus kanker had overwonnen vorig jaar en dat dat haar levendige gedrag verklaard.
quote:
Er is toch ook nog een middenweg?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nouja, laat maar
Het is toch onbegonnen werk.
Ik ben alleen blij dat er nog eentje is die wat fatsoen in zich heeft.
En niet jaren later nog als een sloerie overal op internet ronddwaald
AH GADVERDAMME!quote:
Dat klopt, ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Maar die 'Ik heb geen grenzen' had ze dan ook beter niet kunnen zeggen.
Dat schept verwachtingen
Timingquote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan, omdat het kan
vladivostok was me voor![]()
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Aafke heeft het op Karim gemunt lijkt wel he?
Wie heeft kanker overwonnen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen heb ik zoveel respect, leef het leven en dat is precies wat ze op dr arm heeft staan
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Philip wil wel voor 17.000 euro tongen met een homo
Philipquote:Op zondag 27 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Aafkequote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Wie heeft kanker overwonnen ?
Ik zou het gratis niet eens willenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet... past totaal niet bij elkaarquote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Aafke niet leuk genoeg voor Karim
Ik ook niet maar dan gebeurt er wel watquote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook wel met hem voor 17.000 euroquote:Op zondag 27 februari 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Voor 17.000 euro... als ik er zeker van ben dat ik het krijg...? Dan zou ik het ook wel doen hoorquote:
Ik wel met Guido voor de helftquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook wel met hem voor 17.000 euro
Ik ben het met je eens. Hij verdient iemand betersquote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheap trick !! Ik welquote:
Ik niet. Helemaal bij servio zou ik bang zijn iets op te lopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor 17.000 euro... als ik er zeker van ben dat ik het krijg...? Dan zou ik het ook wel doen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor 17.000 euro... als ik er zeker van ben dat ik het krijg...? Dan zou ik het ook wel doen hoor
Als je zeker weet dat je die 17K dan ook krijgt hè, en dat is nog maar de vraag.quote:
Uhmmm nee da's te makkelijk....hoi Ericquote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook wel met hem voor 17.000 euro
Aaaaaaaaah gaan we weer !quote:
WTH Waar bemoeit ze zich mee? Of zij nog op straat kan met al die domme opmerkingen van haar. Tegen wie zei ze dit want ik heb net de streams uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
joanne vindt dat aafke na dit programma niet meer over straat kan en daar is ze nu boos over (joanna). Aafke weet inmiddels van niets
Je kunt wel aan de gang blijven..quote:
Heeft hij wel gelijk in hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef Papiergeld het volgende:
Haha een REVOLUTIE voor Net5 aldus Flipke
Ik vind van welquote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
flip: Dit programma is echt een revolutie voor net5![]()
yeah right
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling van SBS jaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
flip: Dit programma is echt een revolutie voor net5![]()
yeah right
Ja een revolutie die het verkoop bedrag van SBS drastisch zal verlagen. Dit programma trekt ze nog verder de rode cijfers in.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
sit programma is een revolutie voor net 5![]()
Niet echt. Ze moet nog rijden vanavond, ze is de bobquote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Ben ik weer![]()
feestje afgelopen? Laura nog los gegaan?
Oh maar dat nog wel ruzie tussen die 2, hoor. Ze willen ook beide de aandacht van dezelfde man.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
joanne vindt dat aafke na dit programma niet meer over straat kan en daar is ze nu boos over (joanna). Aafke weet inmiddels van niets
Alweer? Wie begint er mee dan? Ach ik lees het morgen wel hoop ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Darklight het volgende:
Alex en de nicht, dat wordt zo ruzie
Niet dat ik weet, waar woon je?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie ben jij?Je bent een bekende he?
Zit ze zich nou op te makenquote:
Zodat ze er mooi uit ziet als ze wakker wordt!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Waarom doe je make-up op als je zo gaat slapen?
Met vriendelijke groet,
iBenny
maar je moet er natuurlijk wel een beetje goed bijliggen hè, het komt tenslotte wel op tvquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom maakt Monique zich helemaal op? Die is zo lam dat ze zo in slaap valt
Ik schrokquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
Uhh zwangerschap van een lesbisch stel, vruchtbaarheidsproblemen is niet zo aantrekkelijk voor mannen in een seriequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef mYsca het volgende:
Greys is echt geen vrouwen serie iig niet het laatste seizoen
Almerequote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, waar woon je?
Hahah wat mis ik die Psycho....zat soms op het puntje van me stoel omdat hij Joran zou gaan op zijn wijf of Huub....quote:
Ja natuurlijk. Philip gaf net Aafke aandacht vandaar dit gedoe van Joanna.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Oh maar dat nog wel ruzie tussen die 2, hoor. Ze willen ook beide de aandacht van dezelfde man.
Da's waar.....kom je op de bruiloft van mij en Guido???quote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slet & stijl gaan prima samen hoor!
Ze wil er een beetje mooi uitzien voor Maik... En dan tiefen ze direct in slaapquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Ben ik weer![]()
feestje afgelopen? Laura nog los gegaan?
Lieve iBenny,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
Ik zei dat ik erover na zou denken he, hangt ervan af met wie. Servio niet, maar bij sommige andere zou het me niks ballen of ik het wel of niet krijgquote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je die 17K dan ook krijgt hè, en dat is nog maar de vraag.
Dus daar de hoer uit gaan hangen voor leuke tv beelden en dat die Stem je dan drie dagen later er in luist en doei 17K, nee dank u.
Zet er een pet op en je hebt een Bonnyquote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Zodat ze er mooi uit ziet als ze wakker wordt!
Sharonquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Almere dus weest gerust
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef robmmad16 het volgende:
Sofia: "IK dacht dat we op SBS zouden komen
Joanna: "Nee, dan hadden we veel goedkoper neergezet geworden!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er een pet op en je hebt een Bonny
Lieve Monique,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieve iBenny,
Zo heb jij ook een mooi plaatje, als ik lig te slapen..
Kusjes Mo!
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Mylene het volgende:
Servio in Peking Express.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme van Servio (23) kostte hem en Ralph (27) de overwinning: Servio sloeg zijn voet om toen hij een bocht afsneed van de berg Corcovado, waar het startschot voor Peking Express werd gegeven. Servio - in zijn vrije tijd de drag queen Miss Windy - strompelde moedig verder, maar ondanks een speciaal steunverband raakte hij nog moeilijk vooruit.
Commentaar van Ralph: Servio heeft veel doorzettingsvermogen. Dat had ik nooit van een homo verwacht. Ralph en Servio hadden elkaar tot een kwartier voor de start van Peking Express in Rio nog nooit gezien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Mylene het volgende:
Servio in Peking Express.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme van Servio (23) kostte hem en Ralph (27) de overwinning: Servio sloeg zijn voet om toen hij een bocht afsneed van de berg Corcovado, waar het startschot voor Peking Express werd gegeven. Servio - in zijn vrije tijd de drag queen Miss Windy - strompelde moedig verder, maar ondanks een speciaal steunverband raakte hij nog moeilijk vooruit.
Commentaar van Ralph: Servio heeft veel doorzettingsvermogen. Dat had ik nooit van een homo verwacht. Ralph en Servio hadden elkaar tot een kwartier voor de start van Peking Express in Rio nog nooit gezien.
Monique verraadt tussen neus en lippen door dat ze mee heeft gedaan met "Wie heeft de langste", dat ze 1ste werd, en dat dat spel ging over hoeveel vragen je uit je hoofd kon leren...quote:
Eehh eeh meisje zullen wij eens lekker......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij het geluid hard staanquote:
Lieve iBenny,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lieve Monique,
Ik maak geen foto's van jou.
met vriendelijke groet,
iBenny
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef soyChantal het volgende:
Ik vind Karim eigenlijk enorm irritant
x2quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef soyChantal het volgende:
Ik vind Karim eigenlijk enorm irritant
Lieve Monique,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieve iBenny,
Even goede vrienden, maar je kijkt stiekem wel!
Kusjes, Mo!
Hmmm, zelfs alex niet dusquote:
Gerardquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef RobbieBoy het volgende:
Wie word er nu door Guido zo liefkozend getroost?
Hoeft niet, dat is haar geheim. Sharon heeft een relatie met iBennyquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het niet he... anders zou ze wel in de top5 staan
Ik hou niet van mannenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ik hou neit van huilende mannen
Krokkodillentranen om Alex zijn momentje te geven want zo is Geer dan ook wel weer....quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ik hou neit van huilende mannen
Lieve iBenny,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lieve Monique,
Ook zonder make-up ben je mooi.
groetjes,
iBenny
Free Willyquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat is haar geheim. Sharon heeft een relatie met iBenny
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
maik springt op monique voordat het te laat is ze in slaap valt
iddquote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
maik springt op monique voordat het te laat is ze in slaap valt
Hij heeft zich verlult tegenover de dronken aafke dat hij het geld niet nodig had omdat die al genoeg heeftquote:
Achjoh, doe alsof het een opblaaspop is, en je kunt er alles nog mee.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Injetta het volgende:
Mo is nu half bewusteloos. Maik kan er niks meer mee denk ik..
Ja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Krokkodillentranen om Alex zijn momentje te geven want zo is Geer dan ook wel weer....
en is zijn geheim nu geraden?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij heeft zich verlult tegenover de dronken aafke dat hij het geld niet nodig had omdat die al genoeg heeft
Heeft Aafke die niet al gebruikt dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef RiftNL het volgende:
Joanna wist je dat je nog meer kan met een komkommer behalve opeten?
daar gaat het toch geheel niet om. Ook een man heb emotie !quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef waxmask het volgende:
Als je goed getrouwd bent Geer dan wacht ze wel op je (en de centen).
sssstquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat is haar geheim. Sharon heeft een relatie met iBenny
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ga van 'r af vieze gore geilnicht.![]()
Je hoort of ziet de hele week niks van 'm en als er een meisje dronken is komt ie ineens in actie.![]()
Heeft er iemand twee bakstenen voor een supersnelle castratie?
[ afbeelding ]
Wel een heggenschaarquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Je hoort of ziet de hele week niks van 'm en als er een meisje dronken is komt ie ineens in actie.![]()
[ afbeelding ]
Of een schaar in de plasbuis steken en dan de schaar rustig openen, maar dat is een idee, meer nietquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra je "Het is een kwestie van geduld" begint te fluisteren veert ze wel weer op.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Achjoh, doe alsof het een opblaaspop is, en je kunt er alles nog mee.
Stille wateren hebben ineens jumpzuchtquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Maik zit er alleen voor de sier. Voor de rest voegt hij niks toequote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n slap janus die Alex. Hoop dat hij gauw gaat!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef Gert het volgende:
En nu zoekt Alex de armen van Laura op want hij heeft Gerard zien huilen en dat vond ie vervelend?
Het komt wel goed schatje (ala reclame)quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kommaar bij papa studiotje*schenkt rosevisee (ofzoiets) in*
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje (ala reclame)
Gelukkig huilde hij niet lang, hard of met grote halen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mooi moment van Gerard.. Vind em nu nog leukerderder![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kommaar bij papa studiotje*schenkt rosevisee (ofzoiets) in*
Hou je het wel een beetje droog schat? Leg er anders ff een handdoekje onder.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mooi moment van Gerard.. Vind em nu nog leukerderder![]()
Die gaat straks naakt door het huis handstanden doenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef D. het volgende:
Er zijn nog 2 flessen rode wijn
Aafke gaat in de aanval
Gewoon een nep-aktie om even troost te scoren bij Laura.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef marky het volgende:
Sorry hoor nu moet Alex ook huilen... waarom geloof ik dat dan weer niet.. het zal de drank wel zijn.
Hij werkt nooitquote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is zo te hopen dat Alex in zijn werk nooit een huilende man tegenkomt...
Juistquote:Op zondag 27 februari 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje
Dat die nog geen boksersneus heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:26 schreef Ceetje.. het volgende:
die vieze servio, gaat ie over gerard staan roddelen
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
wat doet ie, wat doet ie ??
Pingel pingelquote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
wat doet ie, wat doet ie ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |