Oh maar dat nog wel ruzie tussen die 2, hoor. Ze willen ook beide de aandacht van dezelfde man.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
joanne vindt dat aafke na dit programma niet meer over straat kan en daar is ze nu boos over (joanna). Aafke weet inmiddels van niets
Alweer? Wie begint er mee dan? Ach ik lees het morgen wel hoop ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef Darklight het volgende:
Alex en de nicht, dat wordt zo ruzie
Niet dat ik weet, waar woon je?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie ben jij?Je bent een bekende he?
Zit ze zich nou op te makenquote:
Zodat ze er mooi uit ziet als ze wakker wordt!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Waarom doe je make-up op als je zo gaat slapen?
Met vriendelijke groet,
iBenny
maar je moet er natuurlijk wel een beetje goed bijliggen hč, het komt tenslotte wel op tvquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom maakt Monique zich helemaal op? Die is zo lam dat ze zo in slaap valt
Ik schrokquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
Uhh zwangerschap van een lesbisch stel, vruchtbaarheidsproblemen is niet zo aantrekkelijk voor mannen in een seriequote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef mYsca het volgende:
Greys is echt geen vrouwen serie iig niet het laatste seizoen
Almerequote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, waar woon je?
Hahah wat mis ik die Psycho....zat soms op het puntje van me stoel omdat hij Joran zou gaan op zijn wijf of Huub....quote:
Ja natuurlijk. Philip gaf net Aafke aandacht vandaar dit gedoe van Joanna.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Oh maar dat nog wel ruzie tussen die 2, hoor. Ze willen ook beide de aandacht van dezelfde man.
Da's waar.....kom je op de bruiloft van mij en Guido???quote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slet & stijl gaan prima samen hoor!
Ze wil er een beetje mooi uitzien voor Maik... En dan tiefen ze direct in slaapquote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Ben ik weer![]()
feestje afgelopen? Laura nog los gegaan?
Lieve iBenny,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
Lieve Monique,
Met vriendelijke groet,
iBenny
Ik zei dat ik erover na zou denken he, hangt ervan af met wie. Servio niet, maar bij sommige andere zou het me niks ballen of ik het wel of niet krijgquote:Op zondag 27 februari 2011 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je die 17K dan ook krijgt hč, en dat is nog maar de vraag.
Dus daar de hoer uit gaan hangen voor leuke tv beelden en dat die Stem je dan drie dagen later er in luist en doei 17K, nee dank u.
Zet er een pet op en je hebt een Bonnyquote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Zodat ze er mooi uit ziet als ze wakker wordt!
Sharonquote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Almere dus weest gerust
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:11 schreef robmmad16 het volgende:
Sofia: "IK dacht dat we op SBS zouden komen
Joanna: "Nee, dan hadden we veel goedkoper neergezet geworden!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er een pet op en je hebt een Bonny
Lieve Monique,quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieve iBenny,
Zo heb jij ook een mooi plaatje, als ik lig te slapen..
Kusjes Mo!
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Mylene het volgende:
Servio in Peking Express.
[ afbeelding ]
Het enthousiasme van Servio (23) kostte hem en Ralph (27) de overwinning: Servio sloeg zijn voet om toen hij een bocht afsneed van de berg Corcovado, waar het startschot voor Peking Express werd gegeven. Servio - in zijn vrije tijd de drag queen Miss Windy - strompelde moedig verder, maar ondanks een speciaal steunverband raakte hij nog moeilijk vooruit.
Commentaar van Ralph: Servio heeft veel doorzettingsvermogen. Dat had ik nooit van een homo verwacht. Ralph en Servio hadden elkaar tot een kwartier voor de start van Peking Express in Rio nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |