FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
voor de vorm, nu ligt hij waarschijnlijk de hele nacht in foetushouding onder de douche!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef Gert het volgende:
O, nu gaat Guido toch even los met Laura. Even.
feestjequote:
foute zwembroek ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
Let op Servio.... hij danst echt erg....
Momentje voor de dames en gays hier op FOK! Ruzies weer aan de orde over een uurtje ofzo, voor ons zuigers...quote:
Dat is natuurlijk ook woest aantrekkelijk als je niet anders gewend bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef versabommie het volgende:
Vrouwlief hier naast me vind het er erg geil uitzien dat ze hun sokken aanhouden
geen probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
jammerrrrrr, maarre toch thanksvoor alle vorige caps
Gelukkig ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
bah wat is laura toch een degelijke doos
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valsche nicht!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook woest aantrekkelijk als je niet anders gewend bent.
vind ik ook...maar dan in het vliegtuig naar amsterdam !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Wilskracht het volgende:
Eigenlijk passen Alex en Laura prima bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Darklight het volgende:
eindelijk een keer muziek in dat huis
Ik verwacht nog wel een paar tandjes hoger aankomende 2 weken en kijken of er nog wat te redden valt. Anders gaan ze de 3 maanden niet volmaken. SBS zit echt met deze flop in de maag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef D. het volgende:
Toch fijn dat ze daar nu ook doorhebben wat wij op zaterdagavond willen zien
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Wilskracht het volgende:
Eigenlijk passen Alex en Laura prima bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef karoltje het volgende:
Wowzer Laura en Guido dat zag er genant uit. Laura leek wel een zak aardappelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef karoltje het volgende:
Wowzer Laura en Guido dat zag er genant uit. Laura leek wel een zak aardappelen.
Vond het wel een top actie in zn uppiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Die ouwe Geer had wel lef door in zijn eentje te beginnen.
Die stopt ook de reclamefilmpjes in de streamsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download adblock plus in Firefox, geen last meer
Mo gaat nog jankend het nest in..dat zeg ik je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen voor Mo en Maik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Vond het wel een top actie in zn uppie
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef RiftNL het volgende:
Hoe Sofia met dr armen beweegt tis net OLIJFJE HAHAHAHAH
Gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben ze veel drank gekregen of zijn dit nog die flessen die karim had verstopt op het vorige feestje
LOVE IT.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef RiftNL het volgende:
Hoe Sofia met dr armen beweegt tis net OLIJFJE HAHAHAHAH
Ik ben ze kwijt! O, shit, daar zijn ze al DUO GANGMAKERS!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef minzo het volgende:
Laura en Alex staan daar ook echt mooi zo naast elkaar
Oh dat wordt nog leuk danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef Gert het volgende:
Hahaha Aafke neemt ook echt een paar TEUGEN uit de wijnfles hè. Zo hop naar binnen, bij elkaar zeker anderhalf glas in een paar seconden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja wordt ook een keer tijden voor alle andere cappers natuurlijk ook
![]()
quote:
Guido had een idee, strippen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef karoltje het volgende:
Echt WTF het ene moment zitten ze aan tafel te praten en 5 min. later zitten ze elkaar aan te randen als loopse teven..
Geef dr 5 minutenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef Tinos85 het volgende:
Valt mee, ik heb Aafke nog geen middelvingers op zien steken naar de camera
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
Zal Gerard nou dan eindelijk eens zijn haar gaan wassen? Met al die babyolie...
ja maar toen Servio drank tegen Guido zijn buik aangooide, hoorde je haar gillen, Fuck dat doe je toch niet !!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef Tinos85 het volgende:
Valt mee, ik heb Aafke nog geen middelvingers op zien steken naar de camera
ja nu is ze wel heel erg boringquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Injetta het volgende:
Die Laura is echt heet tuttig vergeleken bij de anderen.
En stijf ook nog ...
Ze komt uit Hilversum .quote:
Hahaha tranen over mijn wangenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef minzo het volgende:
als laura tegen muur staan lijk net of ze behang is voor de muur. Misschien gaan de andere bewoners er een clue in zien
Of "van bil"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef minzo het volgende:
Monique gaat sowieso vanacht nog wel keer huilen
Good timing.quote:
toch vind ik het fascinerend, zo iemand moet toch ook een "breekpunt" hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef soyChantal het volgende:
[..]
ja nu is ze wel heel erg boring
Nee ze werkt op een kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
is laura soms lid van de zwarte kousen kerk???
oooooh, van wie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef waxmask het volgende:
Waar we wachten op de slechte afdronk......
aafke heeft daarvoor niet eens een hekje nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef mYsca het volgende:
Gaat iemand zich bezeren zo aan het hekje te zien
Lol flikker op ze doen net alsof ze 80 zijn sgij uit zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef Injetta het volgende:
Alex en Laura zijn een perfect stel. Laten zich niet zo gaan. Moet kunnen toch?
Dan kan monique er wat makkelijker bij. Maar Joanna mag ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef Tinos85 het volgende:
Aafke heeft d'r panty vast uitgetrokken?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gerard wilde toch een chippendale act doen?
mja zij moet echt een keer dronken worden!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:10 schreef marjolleke het volgende:
Laura heeft eindelijk die rare schoenen uit gedaan. Als iemand nou nog een wijnfles aan haar mond zet wordt het misschien nog een keer wat
Ik drink ook geen druppel maar ik kan wel een feestje maken hoor.. ze is gewoon oersaai!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:10 schreef marjolleke het volgende:
Laura heeft eindelijk die rare schoenen uit gedaan. Als iemand nou nog een wijnfles aan haar mond zet wordt het misschien nog een keer wat
tuurlijk moet kunnen, maar dan moet je niet op tv. Dat ze dat zelf niet snapt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef Injetta het volgende:
Alex en Laura zijn een perfect stel. Laten zich niet zo gaan. Moet kunnen toch?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio is VADSIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij loopt buitenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef Tinos85 het volgende:
Alex enige die nog saai binnen zit nu?
Liefdesverdrietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef Tinos85 het volgende:
Tja Laura is dus een saai Gooisch meisje en Alex een saaie ridder... Passen prima bij elkaar..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
tuurlijk moet kunnen, maar dan moet je niet op tv. Dat ze dat zelf niet snapt.
Dan kan ik net zo goed een cd'tje van een knapperend haardvuur in de dvd doen, daar val je ook van in slaap
Ik was um al kwijt op beeld!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef Tinos85 het volgende:
Ik zou dit nuchter ook niet zo enorm leuk vinden, om aan mee te doen.quote:
Niet leuk? Geniet van het leven man je bent geen 80!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dit nuchter ook niet zo enorm leuk vinden.
MAAR ZET DAN EEN FLES WIJN AAN JE STROT MAN, EN DAT WANNABE WIJF VAN JE OOK.
en joannequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef marky het volgende:
Dit feestje is wel gestart door Guido en Servio.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
Zelfs Sharon staat mee te eehh.. dingessen
ze probeert het welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
Klotsen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
Guido alleen. Hij zei dat ze moesten gaan strippen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit verdient betere kijkcijfers. Ik vind het leuk.
Gerard begon toch met strippen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef marky het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit verdient betere kijkcijfers. Ik vind het leuk.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef RiftNL het volgende:
Sofia is echt net Olijfje omg die armbewegingen hahahahah picture
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef RiftNL het volgende:
Sofia is echt net Olijfje omg die armbewegingen hahahahah picture
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |