FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
voor de vorm, nu ligt hij waarschijnlijk de hele nacht in foetushouding onder de douche!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef Gert het volgende:
O, nu gaat Guido toch even los met Laura. Even.
feestjequote:
foute zwembroek ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
Let op Servio.... hij danst echt erg....
Momentje voor de dames en gays hier op FOK! Ruzies weer aan de orde over een uurtje ofzo, voor ons zuigers...quote:
Dat is natuurlijk ook woest aantrekkelijk als je niet anders gewend bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef versabommie het volgende:
Vrouwlief hier naast me vind het er erg geil uitzien dat ze hun sokken aanhouden
geen probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
jammerrrrrr, maarre toch thanksvoor alle vorige caps
Gelukkig ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
bah wat is laura toch een degelijke doos
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valsche nicht!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook woest aantrekkelijk als je niet anders gewend bent.
vind ik ook...maar dan in het vliegtuig naar amsterdam !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Wilskracht het volgende:
Eigenlijk passen Alex en Laura prima bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Darklight het volgende:
eindelijk een keer muziek in dat huis
Ik verwacht nog wel een paar tandjes hoger aankomende 2 weken en kijken of er nog wat te redden valt. Anders gaan ze de 3 maanden niet volmaken. SBS zit echt met deze flop in de maag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef D. het volgende:
Toch fijn dat ze daar nu ook doorhebben wat wij op zaterdagavond willen zien
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Wilskracht het volgende:
Eigenlijk passen Alex en Laura prima bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef karoltje het volgende:
Wowzer Laura en Guido dat zag er genant uit. Laura leek wel een zak aardappelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef karoltje het volgende:
Wowzer Laura en Guido dat zag er genant uit. Laura leek wel een zak aardappelen.
Vond het wel een top actie in zn uppiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Die ouwe Geer had wel lef door in zijn eentje te beginnen.
Die stopt ook de reclamefilmpjes in de streamsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download adblock plus in Firefox, geen last meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |