FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En wederom delen we dezelfde mening
Ik vind ze leuk bezig met het spel, zo samen. En ik heb het idee dat er echt nog wat tussen hun kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind dat ze nogal gefaald hebben in de uitvoering van de missie, dus ik zou het wel verdiend vinden als het geraden werd eigenlijk
Als je neuken wil zien neem een abbo op film1quote:zaterdag 26 februari 2011 22:20[/url] schreefOp [urlRiftNL het volgende:
Stem moet L en G gewoon verplichten samen sex te hebben anders beide kluizen leeg![]()
Dat idee heb ik ook wel eigenlijk. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar natuurlijk
[..]
Ik vind ze leuk bezig met het spel, zo samen. En ik heb het idee dat er echt nog wat tussen hun kan gebeuren
Mag ik je aanraken? U is nog ranziger dan ikzelf!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wel, want dan is Alex zo opgelucht dat hij helemaal los gaat op haar.
En dan zie je LL steeds lachen en piepen, neeee niet hier, denk aan de kindertjes van het kinderdagverblijf.
En dan wordt Alex helemaal frustie zodat die onder de douche gaat sjorren.
Dat ziet Servio dan weer, die nog steeds niet Guidette heeft mogen palen.
En dan wordt die daar over uitgekotst, en dan zeggen ze gatverrrr sperma onder de douche da's zo fakking vies, da's nog fakking viezer als de haren van Cynthia.
En dan heb je pas televisie
Als je neuken wil zien neem een abbo op film1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef marky het volgende:
[=http://forum.fok.nl/topic/1613823/6/50#93367587]zaterdag 26 februari 2011 22:20[/url] schreef quote][ afbeelding ] Op [urlRiftNL het volgende:
Stem moet L en G gewoon verplichten samen sex te hebben anders beide kluizen leeg![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een mindfucker is die Gerard zeg
Bommerinnetje weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? U is nog ranziger dan ikzelf!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat een missie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? U is nog ranziger dan ikzelf!
Dan denken ze meteen dat ze al een relatie hebben toen ze er in gingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef Tinos85 het volgende:
G en L moeten gewoon even gaan zoenen
Drank versterkt Servio's nare kant..quote:
Samenspannen mag niet, dat is iig een regel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Vanwege het bespreken van de nominaties
daarom moet het langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef minzo het volgende:
[..]
Dan denken ze meteen dat ze al een relatie hebben toen ze er in gingen
En dan winnen ze geldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef minzo het volgende:
[..]
Dan denken ze meteen dat ze al een relatie hebben toen ze er in gingen
En daarnaast een eikel eerste klasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Die post nog steeds niet, drempelvrees en bang voor besmettelijkheid van jouw valschheid!quote:
Kan nu effe niet, want ze is Joanne nu aan het strelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef Tinos85 het volgende:
G en L moeten gewoon even gaan zoenen
Alex is wel heel erg met die kijkcijfers en de kijkers bezig.. Die zegt straks als ie de deur uit is dat ie nooit zichzelf kon zijn omdat ie zich zo bekeken voelde!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Alex en Servio hebben weer woorden. Hij zegt je moet weer de bitch uithangen, alles voor de kijkcijfers.
wat? aanraken of ranziger zijN?quote:
Monique moet gewoon even aan de stok van Maik gaan slobberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan nu effe niet, want ze is Joanne nu aan het strelen
Ohh oke thanx!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Tinos85 het volgende:
Voor diegene die vroeg wat die rode dingen waren, kandelaars volgens mij.
Ik zie niet anders gebeuren! Joanna nam een hele alex verwijder tactiek door inclusief drukken!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Samenspannen mag niet, dat is iig een regel.
'Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij.'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef RiftNL het volgende:
Alex zit er ook maar voor Jan Doedelzak bij he
Niet perse denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef minzo het volgende:
[..]
Maar dan zegt de Stem denk ik wel dat ze heel erg dichtbij zijn(denk ik).
Ik noem Philip, Joanna, Laura en Guidoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Echt niet.... Ik probeer er nog 1 samen te stellen maar het lukt me niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij.'
Maar dan komt Aafke in mijn Top 5 en dat wil ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, die heeft iedereen
Gewoon achteraan beginnen met afstrepen
een warm is wel op z'n plaats toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet perse denk ik.
Er zit best een verschil tussen "ze hadden al een relatie voordat ze het huis ingingen" en "Hun relatie is nep"
Dat hoop ik dan maar;) anders word hij vrij snel geraden verwacht ik;)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet perse denk ik.
Er zit best een verschil tussen "ze hadden al een relatie voordat ze het huis ingingen" en "Hun relatie is nep"
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat? aanraken of ranziger zijN?
Een top 5 en dan Laura en Guido er in?????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik noem Philip, Joanna, Laura en Guido
...en die zet je maar in de goede volgorde. En nee, niet zeuren, gewoon doen
Joanna, Laura, Philipquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik noem Philip, Joanna, Laura en Guido
...en die zet je maar in de goede volgorde. En nee, niet zeuren, gewoon doen
Dan laat je dat plekje open en vertel je tegen niemand dat het Aafke isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Maar dan komt Aafke in mijn Top 5 en dat wil ik niet
Relatie met Inge de Bruin toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef RiftNL het volgende:
Wat is nu eigenlijk het geheim van Flip? Ik heb een glazen oog ofzo?
Lol duh let eens op hij heeft Femke gebangedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef RiftNL het volgende:
Denk het niet. Maar zelfs met een warm zal het niet snel geraden worden denk ik. Dan gaan ze eerder aan een familieband denken denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
een warm is wel op z'n plaats toch?
Heeft een relatie gehad met een Olympies kampioene, Femke Heemskerk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef RiftNL het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan laat je dat plekje open en vertel je tegen niemand dat het Aafke is
zeker welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Een top 5 en dan Laura en Guido er in?????
Zo kanslooszz is toch niemand?
Ze bestaan, en in mijn geval niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Een top 5 en dan Laura en Guido er in?????
Zo kanslooszz is toch niemand?
dan op zijn minst Moquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef jugler het volgende:
[..]
eens even zien: Karim, Gerard, Laura, Gaydo en random person in een top 5
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef minzo het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/450/Ze+zijn+heel+dichtbij
Yeps! Was ik ook al heilig van overtuigd, zeker nadat ik ze vanmorgen bij het zwembad zag!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Mylene het volgende:
Philip en Aafke, die gaan nog wel neuken. Tenminste, die kans is er.
krijgt even geen aandacht en voelt zich vast weer alleenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef versabommie het volgende:
Mensen let eens op!!! Joanna ligt miserabel op de bank, er zal toch niet iets ergs zijn?![]()
[ afbeelding ]
Fiel heeft zich zelf beloofd dat niet te doen in het huis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Mylene het volgende:
Philip en Aafke, die gaan nog wel neuken. Tenminste, die kans is er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |