Mo gaat nog jankend het nest in..dat zeg ik je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd wat de avond gaat brengen voor Mo en Maik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Vond het wel een top actie in zn uppie
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef RiftNL het volgende:
Hoe Sofia met dr armen beweegt tis net OLIJFJE HAHAHAHAH
Gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben ze veel drank gekregen of zijn dit nog die flessen die karim had verstopt op het vorige feestje
LOVE IT.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef RiftNL het volgende:
Hoe Sofia met dr armen beweegt tis net OLIJFJE HAHAHAHAH
Ik ben ze kwijt! O, shit, daar zijn ze al DUO GANGMAKERS!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef minzo het volgende:
Laura en Alex staan daar ook echt mooi zo naast elkaar
Oh dat wordt nog leuk danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef Gert het volgende:
Hahaha Aafke neemt ook echt een paar TEUGEN uit de wijnfles hè. Zo hop naar binnen, bij elkaar zeker anderhalf glas in een paar seconden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja wordt ook een keer tijden voor alle andere cappers natuurlijk ook
![]()
quote:
Guido had een idee, strippen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef karoltje het volgende:
Echt WTF het ene moment zitten ze aan tafel te praten en 5 min. later zitten ze elkaar aan te randen als loopse teven..
Geef dr 5 minutenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef Tinos85 het volgende:
Valt mee, ik heb Aafke nog geen middelvingers op zien steken naar de camera
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
Zal Gerard nou dan eindelijk eens zijn haar gaan wassen? Met al die babyolie...
ja maar toen Servio drank tegen Guido zijn buik aangooide, hoorde je haar gillen, Fuck dat doe je toch niet !!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:04 schreef Tinos85 het volgende:
Valt mee, ik heb Aafke nog geen middelvingers op zien steken naar de camera
ja nu is ze wel heel erg boringquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Injetta het volgende:
Die Laura is echt heet tuttig vergeleken bij de anderen.
En stijf ook nog ...
Ze komt uit Hilversum .quote:
Hahaha tranen over mijn wangenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef minzo het volgende:
als laura tegen muur staan lijk net of ze behang is voor de muur. Misschien gaan de andere bewoners er een clue in zien
Of "van bil"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef minzo het volgende:
Monique gaat sowieso vanacht nog wel keer huilen
Good timing.quote:
toch vind ik het fascinerend, zo iemand moet toch ook een "breekpunt" hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef soyChantal het volgende:
[..]
ja nu is ze wel heel erg boring
Nee ze werkt op een kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
is laura soms lid van de zwarte kousen kerk???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |