quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Gekeken en ik had flink wat irritatiepuntjesEentje, dat is denk ik geen spoiler want dat is elke cycle zo: dat geschreeuw van die wijven meisjes, wat kunnen Amerikanen zich ook aanstellen.
Zo te zien gebruiken ze nog wel mensen die eerder in het programma zaten zoals die hele gemene enz. Dus kan misschien nog wel leuk worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Een van de kandidaten had wel een hele foute/domme opmerking.Ik ben nog bezig met kijken dus ik kijk straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OKquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met kijken dus ik kijk straks.
Ok ik heb gekeken en het valt gelukkig op zich allemaal wel mee, maar ze moeten toch minstens 1 keer nigel of de J's 1 keer in het programma doen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:47 schreef Anonymousz het volgende:
echt stom dat de kijkers mogen stemmen
Okee.quote:
Ze zat voor de show ook al een beetje in dat wereldje, tijdens het programma was er een goede vriend van haar overleden aan een overdosis. Dus ook als ze niet had meegedaan was zou ze denk ik (weer?) in de methwereld verzeild geraakt zijn. Alleen dan hadden we het niet gewetenquote:Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Zo!... is er eentje helemaal afgezakt...
Tja, dat heb je als je aan dit soort onzin (realityshows) meedoet.
In een roes leven omdat je al die aandacht van de realityshow gewend bent en dus eenmaal weer buiten de schijnwerpers denken nog steeds in dat zelfde wereldje te vertoeven.
Denk het ook.quote:Op zondag 7 april 2013 11:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ze zat voor de show ook al een beetje in dat wereldje, tijdens het programma was er een goede vriend van haar overleden aan een overdosis. Dus ook als ze niet had meegedaan was zou ze denk ik (weer?) in de methwereld verzeild geraakt zijn. Alleen dan hadden we het niet geweten
Ah kijk leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Het begint van de zomer weer en inderdaad MET mannen:
America's Next Top Model: Guys & Girls
America's Next Top Model, Cycle 20 (also known as America's Next Top Model: Guys & Girls) will be the twentieth season of America's Next Top Model and the fourteenth season to air on The CW. The season will premiere in Summer 2013. Judges Tyra Banks, Kelly Cutrone, Bryanboy, and Rob Evans are all expected to return as judges for panel. Like in the previous cycle, public voting will still be a factor in eliminations.
This will be the first cycle of America's Next Top Model to include more than fourteen contestants, as well as the first cycle to feature male contestants. However, this will not be the first time male contestants have been allowed in the Top Model franchise, as Spain's Supermodelo 2008 and Bosnia and Herzegovina's OBN Star Model have previously included male contestants.
Bron en rest van het verhaaltje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |